پخش عمده لپه

پخش عمده لپه لیزر شده اعلا

پخش عمده لپه ایرانی، اتیوپی و استرالیا تولید شده در کارخانه های آذرشهر، توسط مراکز فروش حبوبات معتبر در بازار محلی و اینترنتی انجام می گردد. اما چگونه می توان به مرکز و بازرگانی فروش لپه بصورت مستقیم دسترسی داشت؟ انواع لپه ریز و درشت، سورت و لیزر شده چه تفاوتی با یکدیگر دارد؟ لپه خوش پخت اعلا به چه لپه ای گفته می شود؟

انواع مختلف لپه ایرانی و خارجی، با کیفیت های مختلف در بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرد. هنگام خرید لپه باکیفیت بایستی به یکسری ویژگی های لپه توجه داشت. مانند ریز و درشت بودن آن.

آنچه در این مقاله می خوانید:

انواع لپه تولید شده در آذرشهر

نخود لپه فرآوری شده ایرانی، اتیوپی و استرالیا در کارخانه های لپه سازی آذرشهر به لپه تبدیل شده و با کیفیت های مختلفی به صورت ریز و درشت در تمامی بازارهای ایران پخش می گردد.

بصورت کلی لپه ایرانی باکیفیت تری از انواع خارجی است. البته لپه خارجی نیز در مواردی کیفیت بالایی دارد. مانند لپه اتیوپی.

از طرفی لپه ریز از لپه درشت یا درهم باکیفیت تر است. که در ادامه به توضیحات آن خواهیم پرداخت.

پخش عمده لپه

لپه ریز خوش پخت تر است یا درشت؟

زمانی که نخود به لپه تبدیل می شود دارای دانه های ریز و درشت است. برخی فکر می کنند لپه ای برای قیمه مناسب است که زود پز باشد.

در صورتی که لپه با زمان پخت مناسب به عنوان لپه ای خوش پخت، بهترین نوع لپه محسوب می شود.

  • لپه ریز

لپه با دانه های ریز، بهترین لپه قیمه محسوب می شود. بخصوص لپه ریز سورت، لیزر شده و دستچین اعلا ترین نوع لپه است.

  • لپه درشت

لپه با دانه های درشت کیفیت پایین تری نسبت به لپه ریز دارد. در واقع لپه درشت به خوش پختی لپه ریز نمی باشد.

  • لپه درهم

لپه پس از تولید اگر برحسب سایز جدا نگردد، لپه درهم نامیده می شود. در غذاهایی مانند خورشت قیمه برخی دانه ها زودتر و برخی دیرتر پخته می شود. بنابراین لپه درهم کیفیت بالایی ندارد.

پخش عمده لپه

قیمت انواع لپه

لپه ریز، لپه درشت و لپه درهم به ترتیب دارای قیمت بالایی است.

لپه ریز کندور، لپه ریز دستچین، لپه ریز سورت و لپه ریز لیزر شده، به خوش پخت ترین نوع لپه اطلاق می شود. که بالاترین قیمت را داراست.

قیمت لپه در طول سال در بازار ثابت نموده و دارای نوسان است. نرخ لپه را می توان در مقاله قیمت امروز لپه در بازار مطالعه نمود.

خریداری مستقیم لپه آذرشهر

خریداری لپه از کارخانه های آذرشهر یا نمایندگی های فروش آن در شهرهای بزرگ، خرید بی واسطه و مستقیم را با قیمت مناسب در پی خواهد داشت.

شرکت های بازرگانی فعال در زمینه حبوبات که به فضای اینترنت راه یافته اند، گزینه مناسبی جهت خرید سریع و مستقیم لپه است. دسترسی به این مراکز به آسانی همین لحظه امکان پذیر است. این یکی از مزایای خرید اینترنتی حبوبات است.

پخش عمده لپه همین حالا

مرکز فروش و پخش عمده لپه انواع لپه ایرانی، لپه اتیوپی و لپه استرالیا ریز و سورت شده، و همچنین درشت را به خریداران عمده در سراسر کشور عرضه می دارد.

[toggle title=”توجه ما به تمامی فعالان حوزه حبوبات است!” state=”open”]بازرگانی حاضر علاوه بر پخش عمده لپه، لپه را حجم خرد نیز به صورت حضوری و غیرحضوری به تمامی شهرها عرضه می دارد.[/toggle]

مشاورین فروش حبوبات در تمام ساعات کاری در خدمت خریداران است.
منبع: حبوبات ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز