نخود کرمانشاه

عرضه عمده نخود کرمانشاه

جایگاه نخود کرمانشاه در بازار حبوبات ایرانی کجاست؟ آیا می توان آن را به صورت عمده و با قیمت پایه و مناسب تهیه نمود؟ روش های عرضه و فروش آن چگونه است؟

جایگاه نخود در ایران

در میان حبوبات ایرانی، نخود یکی از محصولاتی است که در تناژ بسیار بالایی هر ساله در کرمانشاه و لرستان تولید می گردد. این دو قطب تولید نخود، سهم قابل توجهی در گردش اقتصادی حبوبات ایران دارند چرا که نخود علاوه بر فروش داخلی در بحث صادراتی نیز بسیار مورد توجه است و صادرات آن به چندین کشور علاوه بر پاسخگویی به نیاز بازارهای خارجی وضعیت مالی کشاورزان را نیز بهبود می بخشد.

فروش عمده نخود کرمانشاهی

نخود کرمانشاهی که کیفیت مطلوب تری نسبت به نخود سایر مناطق دارد در سایزهای مختلف فلافلی، سه خان و دو خان در بازار خرید و فروش می گردد. نخود فلافلی همان نخود ریز با سایز پنج و شش است، نخود سه خان که فروش رایج تری دارد ترکیبی از سایزهای هفت، هشت و نه است و در نهایت نخود دو خان، نخود سایز نه و ده است که بالاترین کیفیت را داراست. این سایزها به صورت عمده روانه بازارهای داخلی شده تا نیاز مشتریان پاسخ داده شود. با توجه به نوع مصرف هر گروهی یک یا دو نوع از انواع نخود را خریداری می کند.

عرضه عمده نخود در بازرگانی الیزا

بازرگانی الیزا که در سطح کشور فعال است انواع سایزبندی نخود را به شکل عمده و تناژی عرضه می کند. شرکت های پخش، عمده فروشان و حتی خرده فروشان می توانند نخود را با قیمت پایه و مناسب توسط مشاورین ثبت سفارش کنند. قاعدتا خرید عمده نخود به شکل تناژی و از خود کرمانشاه قیمت مناسب تری برای خریدار خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز