پخش عمده لپه ریز و درشت آذرشهر

لپه ریز و درشت دارای چه تفاوتی در کیفیت و قیمت هستند؟ خرید مستقیم و بدون واسطه  آن به شکل عمده از مرکزهای پخش آذرشهر چه مزایایی برای خریداران دارد؟

آذرشهر تبریز به عنوان قطب تولید لپه در ایران مطرح است که سالانه حجم بالایی از لپه در کارخانه های این شهر تولید می شود. لپه معمولا به صورت ریز، درشت و درهم تولید می گردد و برخلاف حبوبات دیگر هر چقدر لپه ریزتر باشد خوش پخت تر و باکیفیت تر محسوب می گردد و برعکس هر چه قدر درشت تر باشد دیرپزتر است و قیمت پایین تری را نیز دارا می باشد. لپه های ریز لیزر شده که فاقد هر گونه شکستگی و دانه های سبز رنگ هستند خوش پخت ترین لپه عنوان شده و مسلما نرخ فروش بالایی را به خود اختصاص می دهد.

قاعدتا کارخانه های لپه سازی آذرشهر به عنوان مهد تولید لپه، دست اول محسوب شده و مرکزهای پخش عمده موجود در این شهر و عرضه کننده های مستقیم لپه آذرشهر در شهرهای دیگر، به عنوان ارایه دهنده های اصلی این محصول انواع لپه را با قیمت پایه دارا می باشند. از طرفی این چنین مرکزهای پخش دارای انواع لپه ریز و درشت ایرانی و خارجی بوده و با ارایه انواع مختلف لپه پاسخگوی نیاز تمامی مشتریان هستند. بنابراین با انتخاب محصول موردنظر از بین لپه های ارایه شده با قیمت و کیفیت های مختلف، می توان از مرکزهای پخش عمده در کمترین زمان خرید نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز