قیمت عمده نخود کرمانشاه

قیمت نخود کرمانشاه در بازار فله

قیمت نخود کرمانشاه در سال 1401 به دلایل گوناگونی از جمله صادرات نخود افزایش داشته است. آیا می دانید در بازار امروز قیمت نخود عمده و فله کرمانشاه با چه نرخی معامله می شود؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

قیمت نخود کرمانشاه در سال 1401

کرمانشاه به عنوان قطب تولید نخود کشور در ایران شناخته شده و با کشت انواع نخود در مزارع کرمانشاه یکی از مراکز مهم در تولید حبوبات کشور محسوب شده و بدلیل کیفیت برتر و رقم مناسب کشت شده در مزارع کرمانشاه صادرات نخود از این استان به دیگر کشورهای دنیا انجام می شود.

در ایران بیشترین تولید نخود در استان کرمانشاه انجام می شود از این رو شناخته شده ترین نخود در ایران و حتی کشورهای واردکننده نخود از ایران، نخود کرمانشاه است. نخود کرمانشاهی در سایزهای مختلفی به بازار عرضه می شود.

برخلاف سایر حبوبات، نخود در سال های اخیر افزایش قیمت چشمگیری نداشته اما قیمت نخود در سال 99 باتوجه به برداشت محصول تازه و صادرات نخود به افغانستان، پاکستان و عراق، افزایش داشته و این مهم، مسئله ناخوشایندی برای مصرف کنندگان و خریداران عمده این محصول بشمار می رود که البته در سال جدید نیز همین روند ادامه دارد.

افزایش قیمت نخود در سال1401 نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به مهم ترین این عوامل اشاره می کنیم. بنابراین

  • برداشت محصول تازه
  • افزایش درخواست نخود صادراتی
  • بالا رفتن نرخ سایر حبوبات
  • میزان تقاضا برای خرید این محصول در بازارهای داخلی

تنها برخی از مواردی هستند که موجب شده اند تا قیمت نخود 1401 با تغییرات چشمگیری روبرو شود. اما با توجه به اینکه نخود کرمانشاه بیشترین حجم معاملات نخود در بازارهای داخلی و خارجی را به خود اختصاص داده است. بنابراین قیمت نخود کرمانشاه سال 1401 نیز اهمیت بسیاری برای خریداران عمده این محصول دارد و بسیاری از فعلان در حوزه خرید و فروش این محصول برای رسیدن به سوال خود که قیمت نخود کیلویی چند است به دنبال مراکز معتبر برای استعلام قیمت جدید این محصول در بازار هستند.

حبوبات الیزا به عنوان مرکز معتبر خرید و فروش عمده انواع نخود، لیست قیمت هر کیلو نخود را در سال 1401 در اختیار شما قرار می دهد.

قیمت روز نخود در بازار کرمانشاه

نخود بدلیل موارد مصرف بسیار زیادی که در صنعت غذایی و رژیم غذایی انسان داد در سطح وسیعی از جهان و ایران کشت می شود. از طرفی بازار خرید و فروش این محصول رونق بسیاری دارد.

قیمت نخود کرمانشاه

بازار محصولات صنعتی و کشاورزی در ایران همواره محدودیت های ساختاری زیادی داشته و بخش زیادی از این مشکلات مربوط به عدم استفاده از فناوری ها نوین در اقتصادی است که سبب ناکارآمدی بازار و قیمت های نابسامان شده است.

شاید بتوان اذعان داشت یکی از بهترین مراکز و ابزارها برای بهبود این نابسامانی ها بازار بورس کالای ایران برای محصولات کشاورزی است که یکی از اهداف بورس کالا کنترل نوسانات قیمت محصولات کشاورزی معامله شده است.

توزیع مناسب محصولات کشاورزی از مراکز تولید شده و فروش در مراکز مورد تقاضا از جمله عوامل مهم تاثیرگذار در قیمت محصولات کشاورزی به ویژه قیمت روز نخود دارد.

اما علاوه بر تمامی این موارد قیمت نخود در بازار امروز می تواند بر اساس کیفیت این محصول، سایز آن و از همه مهم تر خرید بدون واسطه تعیین شود. اما قیمت نخود در بازار امروز کرمانشاه نیز نرخ های متفاوتی دارد چرا که این محصول در انواع مختلفی عرضه می شود و در این مورد نیز باید گفت هر چه نخود کرمانشاه درشت تر باشد از قیمت بالاتری برخوردار است و نخودهای ریز یا همان فلافلی می توانند کمترین و ارزانترین قیمت نخود روز ا به خود اختصاص داده است.

اما مسئله دیگری که باید در زمینه قیمت نخود امروز در کرمانشاه بدانید، کیفیت پخت این محصول است به طوری که شاید دانه های نخود در سایز درشت و بزرگ باشند اما جزو نخودهای دیرپز در بازار باشند که معمولا از نرخ پایینی برخوردار هستند. بنابراین قیمت نخود کرمانشاه امروز با توجه به کیفیت پخت آن نیز مورد بررسی قرار می گیرد. از طرف دیگر طعم این محصول می تواند عامل موثر دیگری در نرخ نخود امروز باشد، چرا که برخی از این محصولات با داشتن رگه تلخ و طعم نامطلوب در بازار خرید و فروش می شوند و یا این دانه های بی کیفیت با دانه های مرغوب ترکیب شده و در بازار روز با نرخ کمتری عرضه می شوند.

برای استعلام قیمت امروز نخود کرمانشاه تنها کافیست با کارشناسان ما در شرکت حبوبات الیزا در ارتباط باشید

مقایسه قیمت نخود  99 و 1400و 1401

مقایسه قیمت نخود در سال 98 و 99 نشان دهنده تحولات اقتصادی شدید و بحران اقتصادی ارزی که سبب تغییر قیمت در دو سال پی در پی به صورت چشمگیر شده است. به طوری که در سال 99 این قیمت در حد بسیار زیادی افزایش یافت. هر چند که در سال 1400 نیز این نرخ همچنان رو به افزایش است و تورم در کنار افزایش مخارج تولید، مهم ترین عامل در این افزایش نرخ می باشد. در سال 1401 نیز این روند افزایشی همچنان ادامه دارد و با توجه به تورم نمی توان از افزایش قیمت نخود کرمانشاه نیز چشم پوشی کرد.

قیمت روز نخود فله

وب سایت الیزا با ارائه لیست انواع قیمت حبوبات و قیمت نخود سال 1401 در دسترس ترین و ساده ترین روش اطلاع از قیمت روز حبوبات و نخود در بازار کرمانشاه است.

تضمین تیم الیزا در ارائه مناسب ترین قیمت نخود کرمانشاه برای خریداران نخود در سراسر ایران بهترین فروشنده نخود و حبوبات در بازار معاملاتی کشور برای ارائه حبوبات با قیمت ارزان و کیفیت عالی از جمله صادرات نخود و حبوبات است.

امتحان شده که خرید نخود و دیگر حبوبات به صورت فله و عمده تاثیر بسزایی در کاهش قیمت محصول خریداری شده برای خریدار داشته و سبب می شود هزینه های حمل بر مقدار بیشتری از محصول سرشکن شده و تخفیفات بیشتری را برای خریدار نخود و حبوبات را شامل شود.

مطمئناً مشاوره و راهنمایی های تخصصی تیم الیزا به لحاظ قیمت و کیفیت برتر در ایجاد یک خرید اعتماد بخش به خریداران نخود و حبوبات از گروه الیزا را ارمغان خواهد بخشید.

فروش انواع نخود کرمانشاه

خریدار نخود در کرمانشاه به صورت فله

خریداران نخود در کرمانشاه به صورت فله به راحتی و با صرف جویی در هزینه رفت و آمد می توانند از طریق وب سایت فروش حبوبات عمده الیزا بهترین و با کیفیت ترین حبوبات تولید شده در کشور از جمله بهترین ارقام تولید شده نخود را با مناسب ترین قیمت و در کلیه ی ساعات شبانه روزی با تخفیفات مناسب داشته باشند.

علاقمندان به خرید عمده نخود ضمن تجربه یک خرید مطمئن می توانند با شماره گیری شماره های یادشده در همین صفحه یا انجام سفارش به صورت اینترنتی حبوبات در حجم و مقدار مورد نیاز سفارش داده و بقیه امور مربوطه را به گروه متخصص الیزا بسپارید.

اما در زمینه قیمت عمده نخود کرمانشاه لازم است بدانید با انجام اقداماتی از جمله پایین آوردن هزینه های زراعت نخود با استفاده از کاشت، داشت و برداشت مکانیزه توسط ماشین آلات مخصوص و استفاده از ارقام پا بلند نخود جهت برداشت مکانیزه و کشت پاییزه می توان تا حد چشمگیری قیمت نخود عمده را کاهش داد. بنابراین این روش یکی از راهکارهای بسیار ساده و مناسب است که تاثیر بسیار زیادی بر کاهش قیمت روز نخود در بازار کرمانشاه خواهد داشت و از این طریق می توان قیمت و هزینه های تولید انواع نخود کرمانشاه را به طرز قابل توجهی کاهش داد.

اگر شما نیز خریدار نخود عمده هستید خوب است بدانید خرید از مراکز رسمی و معتبر مانند الیزا که مجموعه ای باسابقه و امتحان شده در زمینه خرید و فروش حبوبات است یکی از بهترین و عالی ترین روشهای خرید با قیمت مناسب و ارزان خواهد بود.

وب سایت گروه الیزا با چندین سال سابقه مخصوص در خرید و فروش حبوبات، یاوری مطمئن برای عرضه نخود کرمانشاه عمده با قیمت مناسب و کیفیت خارق العاده را برای خریداران است.

الیزا قیمت عمده نخود در کرمانشاه را با توجه به بالا بودن حجم خرید شما مشتری عزیز مناسب تر ارائه می دهد

معرفی انواع نخود در کرمانشاه

انواع نخود کرمانشاه

ایران با سطح زیر کشت حدود 556 هزار و 790 هکتار نخود توانسته با تولید 315 هزار تن نخود در سال 2012 رتبه ششم جهان را به خود اختصاص دهد و همه ساله صادرات نخود ایران به دیگر کشورها صورت می گیرد؛ کرمانشاه را می توان استان اول در تولید و کشت نخود در ایران محسوب کرد، کرمانشاه با سطح زیر کشت 7500 هزار هکتار و 9200 تن نخود پاییزه بیشترین تولید و برداشت انواع نخود کرمانشاه را داشته باشد، در جایگاه بعدی استان های لرستان و آذربایجان قرار دارد.

در گذشته ارقام پاییزه کشت نخود ارقام ریز با بازار پسندی کم بود، اکنون با اصلاح این نوع نخود که به نوع رقم عادل شهرت داشته و مخصوص کشت پاییزه نخود که با قطع بارندگی ها در اردیبهشت ماه و با بالا رفتن درجه حرارت بدلیل زودرس بودن نسبت به ارقام محلی به گلدهی و ایجاد غلاف می رسد.

انجام 20 سال تحقیقات موسسه کشاورزی کشور در تحقیقات به نژادی و به زراعی حبوبات انجام داده رقم عادل نسبت به دیگر انواع نخود کرمانشاه مقاوم تر به بیماری های رایج نخود چون برق زدگی و فلوزاریم است، و حسن دیگر این نوع نخود پایه بلند بودن بوته، برداشت آن بصورت مکانیزه و با دستگاه کمباین هددار امکانپذیر و برداشت آن را سهل تر کرده است.

آخرین تغییرات و بروزرسانی قیمت نخود کرمانشاه و همراه با تخفیفات قیمت نخود فله را از تیم متخصص گروه الیزا با چندین سال سابقه درخشان در خرید و فروش حبوبات بخواهید.

قیمت انواع نخود در بازار چند است؟

قیمت نخود کرمانشاه در بازار ایران همواره در حال تغییر است. آیا می دانید به کمک چه راهی می توان از قیمت به روز نخود کرمانشاه که نخودی عالی، درجه یک و باکیفیت در ایران به شمار می رود مطلع شد؟ انواع نخود موجود در بازار را می شناسید؟ آیا مایل به دریافت لیست قیمت روز نخود به صورت آنلاین و لحظه ای هستید؟ آیا می دانید قیمت نخود سفید امروز چه نرخی دارد؟

قیمت روز انواع نخود کرمانشاه

راه های متعددی این روز ها برای خرید، فروش و همچنین اطلاع از قیمت انواع نخود کرمانشاه وجود دارد. یکی از این راه ها، مراجعه به سایت های اینترنتی عرضه حبوبات است. که بخشی از فروش خود را به نخود کرمانشاه اختصاص داده اند. اما قیمت این محصول بر اساس

متفاوت است بنابراین با کلیک بر روی انواع نخود کرمانشاه و خارجی می توان به انواع نخود موجود در بازار آگاهی کامل پیدا کرد.

در این میان با توجه به اینکه نخود کرمانشاه مرغوبیت و کیفیت بالایی دارد معمولا مورد توجه خریداران نخود است. بطور کلی از ویژگی های نخود کرمانشاه می توان به به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • کیفیت بالا
  • ظاهری زیبا
  • سایزبندی های مختلف
  • قیمت مناسب
  • همیشه در دسترس بودن

برای دریافت لیست قیمت قیمت نخود در استان کرمانشاه می توانید شبکه های اجتماعی ما را دنبای کنید

قیمت نخود امروز کرمانشاه در بازار فله

قیمت روز انواع حبوبات

قیمت نخود کرمانشاه با نرخ روز ارتباط مستقیم به اندازه دانه های آن و میزان تمیز بودن آن دارد. بطوری که هر مقدار نخود سایز درشت تری داشته باشد، یکدست تر و تمیزتر باشد به همان نسبت نیز قیمت بالاتری دارد. ریزترین نخود کرمانشاهی دارای اندازه 4 میلی متر و درشت ترین آن دارای اندازه 9 الی 10 میلی متر است. به همین دلیل

  • قیمت نخود آبگوشتی فله
  • نخود فلافلی

تفاوت بسیاری با هم دارند و با رنخ های متفاوتی عرضه می شوند. از طرفی

  • قیمت نخود تک خان
  • قیمت نخود دو خان
  • قیمت نخود سه خان

و دیگر انواع نخود نیز با توجه به سایز و میزان ضایعات موجود در بار می تواند دارای اختلاف نرخ های بسیاری باشد. اما بهتر است بدانید قیمت نخود فله در بازار کرمانشاه از همه جا ارزان تر است. شرکت های اینترنتی معتبر از جمله شرکت الیزا به دلیل فروش مستقیم این محصول از کرمانشاه و تهران، قیمت های دست اول و با صرفه ای را به خریداران خود عرضه می دارند. بنابراین به جای سفر مستقیم به این شهر و صرف کردن زمان و هزینه می توان خریدی راحت را با قیمت مناسب انجام داد.

نخود کرمانشاه پادشاه حبوبات ایران است و در بازار ایران و خارج از کشور توانسته جایگاه خود را تثبیت کند. پس چه بهتر است که به جای خرید نخود وارداتی، نخود کرمانشاهی را در راس خرید خود قرار دهید چرا که علاوه بر کیفیت بالای نخود کرمانشاه قیمت این محصول نیز بسیار مقرون به صرفه و مناسب است.

مناسب ترین قیمت نخود فله کرمانشاه را در انواع سایز و با کمترین میزان ضایعات از ما در الیزا حبوبات بخواهید

قیمت نخود کرمانشاه در بازار اینترنتی

امروزه یکی از روش های آسان برای خرید بهترین نخود موجود در بازار، خرید اینترنتی نخود فله و عمده می باشد. از طرفی نخود در شرکت های اینترنتی که خود واردکننده و تولید کننده هستند به مراتب ارزان تر است و این به دلیل حذف دست واسطه ها در چرخه فروش است. در وقع با این روش علاوه بر خرید نخود کرمانشاه از عرضه کننده مستقیم با قیمت ارزان و مقرون به صرفه، امکان تهیه این محصول در هر شهر و استانی فراهم است.

فروش عمده نخود کرمانشاه

مزایای خرید اینترنتی نخود

با خرید اینترنتی نخود مزایای زیر با خریدار همراه خواهد بود:

  • خرید مستقیم نخود کرمانشاهی از کرمانشاه یا کلان شهرهایی همچون تهران و کرج
  • خرید مستقیم نخود خارجی از وارد کننده
  • اطلاع از قیمت نخود کرمانشاه به روز
  • اطلاع از قیمت روز نخود خارجی
  • خرید سریع نخود

به کمک سایت شرکت الیزا، می توانید به صورت لحظه ای از قیمت نخود کرمانشاه با نرخ روز در بازار داخلی مطلع شوید. و در صورت تمایل خرید خود را بدون واسطه انجام دهید.

مشاورین و متخصصین فروش نخود کرمانشاه ، در بازرگانی الیزا به صورت آنلاین در دسترس هستند. به صورت حضوری و تلفنی می توان از خدمات این بازرگانی بهره برد.

قیمت نخود کرمانشاه در بازار تهران

قیمت نخود کرمانشاه در بازار تهران

مرکز فروش الیزا منحصر به فردترین مرکز در بازار تهران و کرمانشاه است که خدماتی از جمله فروش عمده نخود کرمانشاه،  قیمت حبوبات سال 1401، قیمت نخود 1401، خرید انواع نخود و حبوبات باکیفیت عالی مطابق با سفارش مشتری و خریدار را به مشتریان خود ارائه می دهد.
استان کرمانشاه به لحاظ تولید نخود جزء مراکز برتر ایران محسوب و توزیع مناسب و انتقال محصول نخود تولید شده در این استان به دیگر مراکز مورد تقاضا از جمله وظایف دولت و مراکز عمده فروشی کشور است.

با توزیع مناسب نخود کرمانشاهی به کسب درآمد تولیدکنندگان این محصول کمک کرده و خریداران را در خرید به قیمت ارزان نخود فله در کرمانشاه یاری نمایند.
اعتماد بخشی تیم الیزا به خریدار نخود در کرمانشاه به لحاظ پایین ترین قیمت در بازار حبوبات و ارائه عالی ترین کیفیت نخود تولید شده در این استان را بزرگترین ارزش و سودآوری مجموعه الیزا محسوب می شود.

ابتدایی ترین راه برای انجام سفارش نخود بصورت عمده و فله با قیمت ارزان تنها با شماره گیری شماره های یاد شده در صفحه ذیل است که براحتی از مشاوره های مجموعه الیزا بهرمند شده تا بتوانید عالی ترین تصمیم را برای یک خرید خارق العاده و قیمت مناسب داشته باشید.

روش های سنتی خرید و تامین محصول که با انجام سفر و رفت و آمد به مراکز تولید صورت می گرفت را به فراموشی سپرد و با استفاده از فناوری جدید و شبکه های اینترنتی به راحتی با صرفه جویی هزینه های رفت آمد یک خرید خاطره انگیز را از یک مرکز معتبر را رقم زد.

صادرات نخود کرمانشاه با قیمت روز

تیم الیزا مشتریان این مجموعه را شایسته استفاده از بهترین خدمات با کیفیت عالی و قیمت عمده حبوبات در سال 1401 دانسته و همواره تلاش این مجموعه برای کسب رضایت حداکثری مشتریان از خرید حبوبات با کیفیت عالی و قیمت مناسب است.

مراکز غیر معتبر با ظاهر فریبنده همواره یکی از عوامل تخریب نقش مراکز رسمی خرید و فروش را در اعتماد مشتریان بوده و هستند که با کیفیت پایین محصول با قیمت محصول با کیفیت نقش مراکز رسمی و مورد معتبر را زیر سوال برده اند.

اما اگر مشتریان تنها یک کلیک می توانند بهترین و مطمئن ترین مرکز و تیم فروش حبوبات  و فروش نخود در کشور را شناسایی و به انجام سفارش پرداخته و مطمئن باشند سفارش در کمترین زمان با حداقل ترین هزینه از سوی تیم الیزا کسب خواهند کرد؛ گروه الیزا همواره اعتماد را مهمترین ثروت و دارایی مجموعه خود دانسته و به ارائه منحصر به فردترین خدمات صادرات نخود کرمانشاه با قیمت روز بازار بورس کالا به خریدار نخود کرمانشاه دارد.

واضح است برای صادرات نخود کرمانشاه با قیمت روز و مناسب تنها از یک مجموعه با سابقه و توانمند که قدرت بهره گیری از کلیه امکانات برای راحتی و آسان شدن فرایند معامله و خرید و فروش برای خریدار نخود کرمانشاه را فراهم آورد میسر و ممکن خواهد بود.

تیم کارآمد الیزا قیمت نخود فله را بسیار مناسب برای خریدار نخود کرمانشاهی صادراتی  در نظر گرفته و ارائه تخفیفات مناسب در فروش فله و عمده نخود دارد.

استعلام قیمت حبوبات فله ای 1401 در حبوبات الیزا

استعلام روزانه قیمت حبوبات فله

وب سایت گروه الیزا یکی از بهترین و قابل اعتماد ترین مراکز برای استعلام قیمت روز حبوبات فله 1401 به ویژه قیمت روز نخود کرمانشاه در ایران نام برد و ارتباط مستقیم که این مجموعه با مراکز تولید داشته یکی از دلایل موفقیت تیم الیزا است که سبب می شود که با کیفیت ترین محصول حبوبات را با قیمت مناسب و ارزان در اختیار خریدار قرار داده و رضایت تولیدکننده و خریدار را بدست آورد.

مشاوره های رایگان تیم الیزا که بدون نیاز به هیچ پرداختی از سوی مشاوران و پرسنل مجرب این مجموعه انجام می شود یکی از بهترین ابزارهای استعلام قیمت روز حبوبات 1401 و همچنین قیمت روز نخود در بازار کرمانشاه و صادرات نخود عمده به دیگر کشورها می تواند باشد.

تیم حرفه ای الیزا با پرسنل مجرب و کارآزموده بهترین مشاور برای خریدار نخود در کرمانشاه و دیگر نقاط ایران است، مشاوره های قابل اعتماد تیم الیزا برای قیمت خرید مناسب و ارزان از کیفیت مناسب و خوبی برخوردار باشد از طریق مطالعه موردی سوابق درخشان تیم الیزا جستجو و نتایج را بررسی کنید.

تیم الیزا با پشتیبانی و مشاوره های 24 ساعت شبانه روز آماده همراهی خریداران نخود از مرکز الیزاست و این مجموعه فروش محصول را پایان معامله ندانسته بلکه شروع یک فرایند از تعهد می داند و به پاس اعتماد مشتریان برای خرید از مرکز الیزا امنیت در خرید و آرامش را به مشتریان هدیه می دهد.

9 دیدگاه دربارهٔ «قیمت نخود کرمانشاه در بازار فله»

      1. روز بخیر
        نخود کرمانشاه نمووه های مختلفی داره. بسته به اینکه برای کدوم کشور میخواین کیفیت درخواستی متفاوت هستش. پیشنهاد می کنیم مقاله زیر رو مطالعه کنید.
        http://elizacompany.ir/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%86%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%87/

    1. سلام و روز یخیر
      با توجه به تولید نخود و سایز بندی اون در کارگاه کرمانشاه حبوبات داریا، قیمت ها بر اساس سایز نخود تغییر می کنه. اما میشه گفت از 8000 تومان تا 13000 نخود در سایز بندی های مختلف وجود داره.
      با مشاورین ما در ارتباط باشید، شما رو بهتر میتونن راهنمایی کنن.

    1. سلام و روز بخیر
      با توجه به کشوری که قصد صادرات به آن را دارین، کیفیت نخودها متفاوت هستش.
      پیشنهاد می کنیم با مشاورین ما تماس بگیرید شما رو راهنمایی می کنند.

  1. عباس توکلی

    با عرض سلام
    میخواستم بدانم بهترین زمان در طول سال برای خرید نخود چه زمانیست؟

    1. سلام و وقت بخیر
      بهترین زمان خرید نخود فصل تابستان هست که برداشت نخود شروع شده و محصولات تازه هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز