فروش انواع حبوبات

فروش مستقیم و بدون واسطه حبوبات

انواع حبوبات را می توان به شکل مستقیم و بدون واسطه و هیچ دستی از کارگاه های بوجاری شهرهای تولید کننده و یا نمایندگان فروش آنها در شهرهای بزرگ خریداری نمود.

حبوبات نخود، لوبیا، عدس، لپه و ماش به عنوان دانه های پروتئینی مغذی در شهرهای مختلفی از ایران کشت و برداشت می شود. یکسری از شهرهای تولید کننده مجهز به کارگاه های بوجاری و دستگاه های مربوطه هستند و بالعکس برخی شهرها نیز مجهز به همچین امکاناتی نبوده و محصول را به شهرهای مرتبط فرستاده تا پس از بوجار و سورت شدن با فروش مستقیم و بدون واسطه راهی بازارهای ایران شود. بطور مثال کرمانشاه و لرستان مهد تولید نخود است که به دلیل نبود صنایع تبدیلی مناسب در لرستان، نخود برداشت شده به کارگاه های بوجاری کرمانشاه منتقل می شود. به همین ترتیب لوبیا لرستان نیز به خمین منتقل می گردد.

خرید مستقیم اقلام حبوبات

بنابراین این کارگاه ها فروش مستقیم و بدون واسطه حبوبات را با قیمت پایه انجام می دهند. تمایل خریدار نیز همیشه بر این بوده که اقلام حبوبات را از دست و واسطه خرید نکند و با فروشنده اصلی که قیمت مناسب تری را داراست و انواع حبوبات با کیفیت های متفاوت را عرضه می کند، لینک شود.

بازرگانی الیزا فروشنده مستقیم تمامی حبوبات بوجار و سورت شده در سطح کشور است و بارگیری بار را از شهرهای تولید کننده مانند خمین، آذرشهر، کرمانشاه و غیره و همچنین برخی شهرهای بزرگ با قیمت پایه انجام می دهد.

2 دیدگاه دربارهٔ «فروش مستقیم و بدون واسطه حبوبات»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز