فروش عدس ساسکن

فروش عدس ساسکن گرید یک و دو

عدس ساسکن گرید یک و دو از جمله برندهای معروف و شناخته شده کانادایی در بازار ایران است که آن را به آسانی و در کمترین زمان می توان از وارد کننده های آن تهیه نمود.

از دیرباز کانادا عرضه کننده حبوبات عدس به ایران بوده و است. این کشور به دلیل داشتن آب و هوای مناسب و مناطق مزروعی حاصلخیز، سالانه حجم بسیار بالایی را از عدس تولید و برای فروش راهی چندین کشور می کند. عدس کانادایی ساسکن توسط شرکت های عدیده ای با برندهای مختلفی وارد می گردد. به دلیل همین واردات زیاد در سال های متوالی، این برند در میان مردم بسیار شناخته شده است. قابل به ذکر است که هر کدام از برندهای عدس کانادایی دارای چندین گرید بوده که تحت عنوان گرید یک، گرید دو و غیره معرفی می گردد. هر چه درجه گرید یک برند عدس کانادایی پایین تر باشد، محصول کیفیت و قیمت فروش بالاتری دارد.

کیفیت عدس کانادایی به رنگ، میزان یکدستی، اندازه و خوش پخت بودن مرتبط می شود. هر چه عدس سبزتر، یکدست تر، درشت تر و خوش پخت تر باشد و همچنین خالی از لپه و پوست پوست شدن باشد گرید پایین تری داشته و در نتیجه باکیفیت تر است.

شرکت های وارد کننده عدس کانادایی در ایران زیاد بوده و در سال های اخیر نیز رشد زیادی داشته. بنابراین دسترسی به این بازرگانی ها کار چندان سختی نیست. جهت دریافت لیست قیمت و یا خرید عدس کانادایی ساسکن گرید یک و دو به طور مستقیم و با قیمت پایه می توان با کارشناسان فروش مجموعه حاضر ارتباط گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز