فروش لوبیا سفید صادراتی

صادرات لوبیا سفید فاصولیا ایرانی به عراق

بهترین لوبیا جهت صادرات لوبیا سفید ایرانی به عراق در سال 1401 کدام نوع است؟ قیمت روز لوبیا فاصولیا صادراتی چند است و از کجا می توان مناسب ترین نرخ خرید عمده لوبیا سفید صادراتی را تهیه کرد؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

صادرات لوبیا سفید ایران به عراق

لوبیا سفید از جمله حبوبات پرمصرف در کشور عراق است و به همین دلیل سالانه حجم بالایی از این محصول روانه بازار عراق می شود. در این راستا با توجه به کیفیت بالایی که لوبیا سفید ایرانی دارد، به عنوان محصول درجه 1 و مرغوبی از لوبیا صادراتی به خریدار عراقی عرضه می شود.

از طرفی گفتنی است که مصرف لوبیا سفید در ایران نسبت به دیگر انواع حبوبات، رقم پایینی دارد و مازاد این محصول در درجه کیفی متفاوتی روانه بازارهای خارجی می شود.

اما با توجه به بازار خوبی که برای فروش لوبیا سفید فله در عراق وجود دارد بسیاری از خریداران عمده این محصول به دنبال خرید عمده لوبیا سفید درجه 1 ایرانی (Fasolia) هستند که

  • در بهترین مناطق کشور کشت شده باشد.
  • درصد ضایعات آن کم باشد.
  • دانه هایش درشت و یکدست باشد.
  • کیفیت پخت بالا و طعم خوبی داشته باشد.

ضمن اینکه قیمت لوبیا سفید صادراتی در نرخی پایین و بسیار مناسب باشد تا عرضه این محصول در بازار رقابتی عراق با سود و فروش بیشتری همراه باشد.

قیمت لوبیا سفید

قیمت عمده لوبیا سفید صادراتی

قاعدتا قیمت عمده لوبیا با قیمت خرد آن تفاوت قابل توجهی دارد. در واقع با توجه به این موضوع که با افزایش حجم خرید، قیمت لوبیا سفید صادراتی نیز کاهش می یابد؛ امروزه بسیاری از فعالان در حوزه صادرات لوبیا سفید این محصول را از مراکز معتبر و در تناژهای بالا تهیه می کنند تا بتوانند مناسب ترین و ارزان ترین نرخ را برای خرید آن بپردازند و از سود بالاتری بهره مند شوند.

اما مسئله دیگری که در قیمت خرید عمده لوبیای سفید تاثیر دارد، خرید لوبیا سفید بوجاری و دستچین می باشد که هر یک از این موارد نیز دارای اختلاف در کیفیت و نرخ هستند. به طوریکه

لوبیا سفید بوجاری اگر چه تمیز است اما مقدار اندکی دانه های شکسته و ضایعات در بار وجود دارد.

لوبیا سفید دستچین محصولی یکدست و درجه 1 است که کاملا تمیز بوده و ضایعات ندارد به همین دلیل قیمت آن با نرخ بالاتری عرضه می شود.

بنابراین در صورتی که به دنبال مرکزی معتبر برای خرید لوبیا سفید عمده با قیمت مناسب هستید می توانید با ما در مجموعه حبوبات الیزا تماس گرفته و انواع لوبیا سفید صادراتی در تناژ دلخواه تهیه نمایید.

قیمت روز لوبیا سفید

قیمت روز لوبیا سفید ایرانی برای صادرات

برای افرادی که در حوزه صادرات لوبیا سفید به عراق فعالیت دارند، قیمت روز لوبیا سفید ایرانی اهمیت بسیاری دارد. از این رو برای تهیه این محصول به دنبال جدیدترین قیمت لوبیا سفید در بازار هستند. در این میان لازم است به ان نکته اشاره کنیم که هر چند قیمت لوبیا سفید فله ای و عمده تاثیر بسیاری در کاهش نرخ این محصول برای صادرات دارد؛ اما موارد دیگری از قبیل

  • میزان تولید لوبیا سفید در کشور
  • میزان واردات و صاردات این محصول
  • نوسانات ارزی و ارزش پول ملی
  • نوع و کیفیت این محصول

و همچنین امساله یا پارساله بودن آن می توانند عامل مهمی برای تعیین قیمت لوبیا سفید عمده در بازار کشور بشمار بروند. به طوری که قیمت لوبیا سفید 99 به دلیل نوسانات ارزی بسیار در کنار قیمت انواع حبوبات دیگر در کشور با نرخ صعودی همراه بوده و تا سال 1401 نیز افزایش چشمگیری داشته است.

قیمت لوبیا سفید امروز را جهت صادرات به عراق با دنبال کردن شبکه های اجتماعی ما در حبوبات الیزا دریافت کنید

فروش لوبیا فاصولیا عراقی

مصرف لوبیا فاصولیا عراقی

لوبیا سفید یا همان فاصولیا عراقی جزو محبوب ترین انواع حبوبات در میان مصرف کنندگان این کشور بشمار می رود و سالانه میزان بالایی از این حبوبات جهت پخت انواع غذاهای محلی از جمله فاصولیا خریداری می شود. لازم است بدانید از جمله کشورهای صادرکننده فاصولیا به عراق، کشور ایران است.

بنابراین با توجه به اینکه کشور عراق به عنوان مهم ترین و اصلی ترین خریدار لوبیا سفید ایرانی، این محصول را به کشور خود وارد می کنند، افراد بسیاری در زمینه فروش لوبیا سفید عمده این محصول را در انواع مختلف و با نرخ های گوناگونی عرضه می کنند.

اما از آنجایی که غالباً مصرف کنندگان عراقی به دنبال باکیفیت ترین لوبیا سفید ایرانی جهت صادرات هستند، پس لوبیا سفید خمین را انتخاب می کنند.

مشخصات لوبیا سفید خمین

صادرات لوبیا سفید خمین به عراق

با وجود بازار خوبی که صادرات لوبیا سفید ایرانی در بازار عراق دارد بنابراین مناطق بسیاری در ایران این محصول را کشت داده و تولید می کنند. اما اگر به دنبال صادرات لوبیا سفید درجه 1 ایرانی به عراق هستید می توانید لوبیا خمین یا ازناو را انتخاب کنید که در این میان باز هم لوبیا سفید خمین کیفیت بسیار بالاتری دارد، چرا که این محصول

  • سایز درشت و خوبی دارد.
  • دارای رنگ سفید و طبیعی است.
  • به صورت بوجاری شده یا دستچین عرضه می شود.
  • زمان پخت آن مناسب است.
  • در هنگام پخت طعم و یا ظاهر خود را از دست نمی دهد.
  • نسبت به کیفیت بالایش قیمت مناسبی دارد.

بنابراین می تواند محصولی ایده آل برای صادرات لوبیا سفید به عراق باشد. در صورتی که شما نیز قصد خرید لوبیا سفید خمین را با قیمت مناسب و تازه و دستچین دارید با کارشناسان فروش ما در حبوبات الیزا تماس بگیرید.

برای استعلام قیمت روز لوبیا سفید خمین برای صادرات به عراق تنها کافیست با ما در ارتباط باشید

فروش عمده لوبیا سفید صادراتی

با توجه به تمامی مواردی که در بخش های پیشین در زمینه صادرات لوبیا سفید به عراق و قیمت روز این محصول گفته شد در این بخش قصد داریم در زمینه فروش عمده لوبیا سفید صادراتی نیز سخنی به میان آوریم.

در واقع اگر شما قصد صادرات لوبیا سفید و یا هر نوع حبوبات دیگری را به بازارهای خارجی دارید لازم است تا به دنبال خرید مستقیم و بدون واسطه این محصول از عرضه کنندگان دست اول باشید.

تا بتوانید با تهیه بدون واسطه این محصول با نرخ مناسب، ارزان ترین و مناسب ترین قیمت لوبیا سفید در عراق را ارائه بدهید و در میان دیگر رقبای خود قیمتی رقابتی و مشتری پسند را داشته باشید تا ضمن فروش بیشتر از سود بالاتری نیز بهره مند شوید.

و اما موضوع دوم مسئله کیفیت لوبیا سفید صادراتی در بازار عراق است. شاید باورکردنی نباشد اما امروزه در بازار صادرات لوبیا سفید به کشو عراق برخی افراد سودجو محصولات باکیفیت و امساله را با درصد پایینی محصول پارساله ترکیب نموده و آنرا به عنوان لوبیا سفید تازه و امساله با نرخ مناسب تری عرضه می کنند در حالیکه از نظر کیفی مرغوبیت نمونه امساله را ندارد و این امر می تواند موجب سلب اعتماد شما در میان مشتریان عراقی تان باشد.

پس به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید محصولی باکیفیت، تازه، بدون ناخالصی و با قیمت مناسب به مراکز معتبر فروش عمده لوبیا سفید مراجعه کنید.

صادرات حبوبات به عراق

با توجه به شرایط حاکم در بازار عراق، امروزه علاوه بر صادرات لوبیا سفید به عراق، صادرات انواع حبوبات به کشور عراق نیز انجام می شود.

خرید لوبیا سفید فله

اما با وجود وارداتی بودن حبوبات ایرانی در این کشور، قیمت حبوبات در بازار عراق نرخ مناسبی دارد و مهم تر از این، کیفیت مطلوبی است که بسیاری از مصرف کنندگان عراقی آن را پسندیده و در میان انواع حبوبات وارداتی نمونه های ایرانی را مطلوب می دانند.

جهت تامین انواع حبوبات جهت صادرات به عراق در تناژ مورد نظر با کارشناسان ما در ارتباط باشید

بهترین مرکز خرید لوبیا سفید فله

در صورتی که قصد صادرات لوبیا سفید و دیگر انواع حبوبات را به بازار عراق دارید می توانید ما را در شرکت حبوبات الیزا به عنوان بهترین مرکز خرید لوبیا سفید انتخاب کنید تا ضمن کیفیت بالا، خریدی مطمئن را تجربه کنید.

فروش لوبیا سفید فله

زیرا در این که مجموعه ما ضمن فروش لوبیا سفید خمین جهت صادرات با قیمت رقابتی، این امکان را برای شما تجار عزیز فراهم  نموده ایم تا بتوانید جهت صادرات لوبیا سفید این بار را با قیمت بدون واسطه خریداری نمایند. ضمن اینکه

  • فروش لوبیا سفید دستچین
  • فروش لوبیا سفید بوجاری
  • فروش عمده این محصول در هر تناژی
  • عرضه لوبیا تازه با کیسه دلخواه مشتری
  • عرضه لوبیا سفید صادراتی در کیسه های نارنجی رنگ و 25 کیلویی با تاریخ میلادی
  • فروش لوبیا سفید یکدست و با کمترین میزان ضایعات
  • تامین محصول در تمامی فصول سال

تنها بخشی از خدمات ما به شما خواهد بود. این نکته را نیز یادآور می شویم که قبل از خرید می توانید جهت صادرات لوبیا سفید ایرانی به عراق و یا صادرات دیگر حبوبات در بازارهای خارجی با کارشناسان باتجربه ما مشاوره رایگان داشته باشید.

2 دیدگاه دربارهٔ «صادرات لوبیا سفید فاصولیا ایرانی به عراق»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز