خرید عمده لپه آذرشهر

خرید لپه آذرشهر و قیمت انواع آن

خرید لپه آذرشهر جزو خرید حبوبات لاینفک تمام فعالان این حوزه است. اما کارخانه های لپه سازی آذرشهر چه نوع لپه هایی تولید می کنند؟ تفاوت کیفیت و قیمت انواع لپه در چیست؟ آیا لپه های خارجی نیز در این کارخانه ها تولید می گردد؟ لیست قیمت روز لپه را چطور می توان تهیه نمود؟ خرید عمده آن چگونه میسر است؟

فروش لپه آذرشهر به روش های مختلف سنتی و اینترنتی موجب شده است که خریداران به این محصول دسترسی آسان داشته باشند. اما تصور بعضی از لپه آذرشهر این است که تنها لپه ایرانی در کارخانه های آذرشهر تبریز تولید می گردد. به همین دلیل نگاهی به انواع لپه تولیدی خواهیم داشت و در کنار آن روش خرید و دریافت لیست قیمت لپه را نیز بیان خواهیم نمود.

لپه یک محصول فرآوری شده از نخود است. نخود استفاده شده برای تولید لپه، نخود لپه نام دارد که نسبت به نخود معمولی ریزتر بوده و برای تبدیل شدن به لپه به دو نیم تقسیم می گردد.

 

قیمت روز لپه آذرشهر

تولید لپه ایرانی در آذرشهر

اگر برای تولید لپه از نخود لپه ایرانی استفاده گردد، لپه تولید شده را لپه ایرانی می نامند. به دلیل اینکه نخود لپه ایرانی مرغوب و در نتیجه گران است، لپه تولید شده نیز به نسبت انواع خارجی همیشه قیمت بالاتری دارد.

قیمت لپه آذرشهر در بازار ایران

تولید لپه خارجی در آذرشهر

لپه خارجی نیز محصول نخود لپه فرآوری شده وارد شده از کشورهای خارجی است. به دلیل قیمت بالا لپه ایرانی و در مواردی به دلیل کم بودن لپه ایرانی در بازار، نخود لپه از چندین کشور وارد ایران شده و در کارخانه های لپه سازی به لپه تبدیل و نام همان کشور را نیز می گیرد. لپه خارجی به ترتیب کیفیت و قیمت به شرح زیر است:

  • لپه اتیوپی
  • لپه استرالیا
  • لپه تانزانیا
  • لپه روسی

بنابراین قیمت فروش لپه اتیوپی به دلیل باکیفیت تر بودن از انواع دیگر بیشتر است. از تمامی مطالب بیان شده می توان به این نتیجه رسید که زمان خرید لپه آذرشهر بایستی به نوع ایرانی و خارجی آن اشاره نمود. انواع لپه و روش تشخیص آن نیز ملب مفیدی در این باره است.

خرید انواع لپه به صورت عمده از تولید کننده، یا همان کارخانه تولید کننده و همچنین نمایندگی های فروش منجر به خرید با قیمت مناسب تر خواهد شد. از طرفی بایستی بیان نمود که انواع لپه در طول سال قیمت مناسبی نداشته و در بسته به عواملی تغییر می کند. لیست قیمت روز لپه را نمی توان در این مطلب بیان نمود چرا که قیمت در طول سال ثابت نیست. بازرگانی های آنلاین پاسخگوی مناسبی جهت ارایه قیمت روز لپه در همین لحظه هستند.

قیمت روز لپه وارداتی

5 دیدگاه دربارهٔ «خرید لپه آذرشهر و قیمت انواع آن»

  1. بازتاب: فروش عمده لپه آذرشهر در سراسر کشور - قیمت خرید و فروش حبوبات ایرانی و خارجی | حبوبات الیزا

    1. سلام
      لپه محصول صنعتی هست و نمونه ریز اون از نخودهای با کیفیت درست میشه و کیفیت پخت بالاتری داره
      برای همین نوع ریز لپه قیمت بالاتری داره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز