لوبیا چیتی زنجان

خرید لوبیا چیتی زنجان

کشت لوبیا چیتی در زنجان به عنوان یکی از قطب های تولیدی لوبیا چیتی در ایران زیاد انجام می شود. برای خرید لوبیا چیتی زنجان بصورت عمده در هر شهری که هستید، می توانید از طریق سایت شرکت بازرگانی الیزا اقدام کنید.

اگر در زمینه حبوبات به خصوص انواع لوبیا فعالیت داشته باشید، می دانید که یکی از بهترین انواع لوبیا ایرانی از نظر کیفیت و همچنین قیمت، لوبیا چیتی زنجان است. لوبیا چیتی زنجان، از نظر زمان پخت و همچنین طعم و عطری که دارد، حرف اول را در بازار خرید لوبیا و حبوبات ایران می زند.

در این مطلب به توضیح کامل این لوبیا در زمینه کیفیت و قیمت خواهیم پرداخت.

لوبیا چیتی زنجانتولید لوبیا چیتی در ایران

کاشت لوبیا چیتی در ایران در تمامی مناطق کشاورزی کم و بیش انجام می شود. اما در برخی از استان ها به دلیل داشت شرایط مناسب و مستعد جهت کشت لوبیا چیتی هر ساله این عمل در حجم بسیار بالایی انجام می شود.

از مناطقی که تولید لوبیا چیتی بصورت عمده در آن انجام می گردد می توان به استان های زیر اشاره نمود:

  • استان لرستان
  • استان فارس
  • استان مرکزی
  • استان زنجان

بطور کلی در هر چهار استان، لوبیا چیتی بسیار باکیفیت و مرغوبی تولید می شود. بطوریکه در مواردی قابل تشخیص نیست که لوبیا چیتی در چه استانی تولید شده است و حتی ممکن است به دلیل شباهت با نام یکدیگر نیز به فروش رود.

قیمت لوبیا چیتی خمینلوبیا چیتی زنجان

لوبیا چیتی زنجان یکی از بهترین نوع لوبیای چیتی ایرانی به شمار می رود. این لوبیا کیفیت بسیار بالا و قابل قبولی برای خریداران ایرانی و خارجی دارد. یک تفاوت مهم لوبیا چیتی زنجان با سایر لوبیاهای چیتی ایرانی این است که لوبیا چیتی تولید شده در زنجان از نظر سایز درشت تر و گرد تر است.

قیمت لوبیا چیتی زنجان نیز متفاوت است. این لوبیا در صورت دستچین بودن (کامل تمیز و یکدست بودن) یکی از انواع لوبیا چیتی ایرانی با قیمت بالا به شمار می رود. قیمت لوبیا بوجار آن پایین تر است، و خرمنی نیز قیمت پایین تری نسبت به دو نوع قبلی دارد.

بطور کلی لوبیا چیتی زنجان موجود در بازار شامل ویژگی های زیر است:

  • لوبیای گرد و درشت است.
  • در زمان طبخ، خوش پخت و خوش طعم و خوشمزه است.
  • در اثر مالش دست دو نیم نشده و پوست آن جدا نمی شود.
  • بصورت بوجار شده و دستچین شده در بازار به فروش می رسد.

لوبیا چیتی زنجانخرید لوبیا چیتی به صورت عمده

فروشندگان زیادی به فروش لوبیا چیتی بصورت عمده در بازار لوبیا ایران مشغول هستند. فروش معمولا به دو صورت حضوری و غیرحضوری در ایران فراهم است. جهت خرید لوبیا چیتی زنجان درجه یک، اولین پیشنهاد ما سایت بازرگانی الیزا خواهد بود. زیرا این بازرگانی خرید به دو روش را برای مشتریان جدید و قدیمی خود فراهم نموده است.

  • خرید لوبیا چیتی زنجان به صورت حضوری:

در این روش خریدار با مراجعه به انبار و رویت بار از نزدیک خرید خود را انجام می دهد.

  • خرید لوبیا چیتی زنجان به صورت غیر حضوری:

در این روش خریدار با مسئولان فروش شرکت تماس می گیرد. و از طریق عکس، فیلم و ارسال نمونه از کیفیت جنسی که می خواهد بخرد اطمینان پیدا می کند. سپس بدون نیاز به حضور در محل، در هر شهری از ایران که باشد همراه با خدمات قبل و پس از فروش، بار لوبیا چیتی برایش بارگیری می شود.

[highlight color=”green”]بازرگانی حبوبات الیزا با فروش انواع حبوبات ایرانی و خارجی در کنار فعالان حوزه حبوبات در داخل و خارج از کشور است.[/highlight]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز