خرید نخود

خرید نخود کرمانشاهی درشت برای آبگوشت

خرید نخود سفید خام چه از نوع ایرانی و چه از نوع خارجی نیاز بازار داخلی است. نخود کرمانشاه و نخود وارداتی همچون نخود اتیوپی، روس، کانادایی و غیره به شکل عمده از سمت توزیع کنندگان اصلی نخود در تهران و دیگر شهرها عرضه می گردد. اما چگونه می توان همین حالا به خرید نخود ریز فلافلی و یا درشت آبگوشتی با قیمت عمده کشاورز و یا وارد کننده دسترسی داشت؟

انواع نخود ایرانی و خارجی

کشاورزان در مناطق مناسب کشت نخود همچون کرمانشاه و لرستان به تولید این محصول می پردازند. از آن سو تجار و شرکت های وارد کننده حبوبات، واردات نخود روسیه، نخود کانادایی، نخود روسیه، نخود اتیوپی و غیره را انجام می دهند. این تنوع زیاد محصول منجر شده خریداران نخود به انواع نخود دسترسی داشته باشند و زمان خرید نخود موردنظر خود دغدغه ای نداشته باشند.

فروش نخود وارداتی و صادراتی

نخود ایرانی به خصوص نخود کرمانشاهی به دلیل مرغوبیت زیاد یک محصول صادراتی محسوب می شود. از آن سو نخود وارداتی نیز در ایران مصرف به نسبت زیادی دارد. به خصوص نخود روسیه هم از نوع فرنگی و هم از نوع رسمی در داخل مصرف دارد. اطلاعات کامل در مورد قیمت و بازار فروش نخود فرنگی را می توان در مقاله واردات نخود فرنگی مطالعه نمود. نخود خارجی جهت تولید لپه و استفاده در غذای سنتی و فست فودی همچون فلافل وارد می گردد.

بازرگانی های اینترنتی معتبر، فروش نخود کشاورز را انجام داده و از آن سو نخود وارداتی را نیز وارد می کنند. بنابراین جهت خرید نخود ایرانی و خارجی، صادراتی و وارداتی، به طور مستقیم و بدون واسطه می توان با این مجموعه در ارتباط بود.

خرید انواع نخود خرد و عمده

نخود یا ریز بوده و جهت تولید فلافل خرید می شود ( مانند نخود فرنگی و رسمی ریز روس، نخود ریز اتیوپی و نخود ریز ایرانی) و یا درشت بوده و جهت تولید آبگوشت و کنسرو خرید می شود (مانند نخود سه خان و دو خان ایرانی و انواع نخود درشت خارجی).

خریداران متناسب با میزان مصرف و فروش خود نخود را به شکل خرد و یا عمده تهیه می کنند. خرید عمده به طور مستقیم از کشاورز و وارد کننده قیمت ارزانی را در پی خواهد داشت.

جهت خرید عمده یا ارزان نخود و یا خرید عمده، فروشگاه های اینترنتی حبوبات گزینه مناسبی هستند.
منبع: حبوبات ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز