قیمت نخود عمده

قیمت نخود عمده کرمانشاه در بازار

قیمت نخود عمده کرمانشاه بسته به نوع آن مختلف خواهد بود. نخود در انواع مختلف در استان کرمانشاه تولید شده و راهی بازار داخلی و صادراتی می شود. مراکز اینترنتی کنار دیگر مراکز محصول را در اختیار عمده فروشان، خرده فروشان، تجار و شرکت های بازرگانی قرار می دهد. اما نخود کرمانشاه شامل چه انواعی است؟ و قیمت عرضه انواع مختلف نخود در بازار چه مقدار است؟

نخود در استان کرمانشاه به عنوان مهد تولید نخود ایران، تولید شده و در کل کشور مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول به عنوان پادشاه حبوبات ایران به دلیل کیفیت و قیمت مناسب همواره مورد استقبال بازار داخلی و صادراتی است. نخود ایرانی عرضه شده در بازار تنها در سایز متفاوت و تمیز بودن متفاوت هستند. در ادامه به انواع نخود و قیمت آن اشاره خواهیم داشت.

آنچه در این مقاله می خوانید:

نخود ریز مناسب فلافل

یکی از فست فودهای مورد استقبال در کل ایران فلافل است. نخود ریز یا به اصلاح نخود فلافلی برای این غذا مناسب است. چرا که سایز نخود در زمان چرخ اهمیتی نداشته و آسان تر نیز چرخ می شود. نخود فلافل ایرانی با سایز 5 و 6 زیاد تمیز نبوده و معمولا نیاز به پاک شدن دارد.

نخود درشت آبگوشتی یا سه خان

یکی از انواع دیگر نخود پرمصرف در بازار نخود آبگوشتی است. این نخود درشت به نخود سه خان با سایز 7، 8 و 9 نیز معروف است. سایز مناسب نخود سه خان آن را برای فروش فله و بسته بندی مناسب کرده است. نخود آبگوشتی به شکل پاک شده راهی بازار می گردد.

نخود درشت دو خان

نخود دوخان با سایز 8 و 9 کمی درشت تر از نخود سه خان است و به دلیل سایز و تمیز بودن در فروش نخود اعلا مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت نخود بر حسب سایز و میزان تمیر بودن آن است. به این صورت که هر چه سایز نخود افزایش یابد قیمت آن نیز بیشتر است. بنابراین نخود فلافلی کمترین قیمت و نخود دوخان بیشترین قیمت را داراست. قیمت نخود عمده به روز بوده و در طول سال تغییر می کند. بنابراین از مرکز های معتبر بایستی قیمت روز نخود را دریافت نمود.

فروش اینترنتی نخود کرمانشاه

یکی از روش هایی که از طریق آن عمده فروشان، خرده فروشان، تجار و شرکت های بازرگانی موجود در بازار داخلی و صادراتی می توانند در راحت ترین و سریع ترین زمان خرید نخود خود را انجام دهند، خرید اینترنتی است. مراکز اینترنتی به دلیل دست اول بودن و عرضه بدون واسطه، انواع نخود عمده کرمانشاه را در کم ترین قیمت به فروش می رسانند. می توان در مقاله بازار فروش نخود و برترین روش عرضه، روش های عرضه این محصول را مورد مطالعه قرار داد.
منبع: حبوبات ایران

جهت دریافت قیمت نخود عمده کرمانشاه و خرید آن می توان با مرکز اینترنتی حاضر ارتباط گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز