قیمت نخود

بازار فروش نخود و برترین روش عرضه آن

بازار فروش نخود به صورت های مختلف در سراسر کشور وجود دارد؟ آیا از روش های خرید و فروش نخود کرمانشاه یا سایر نخود های موجود در بازار حبوبات ایران اطلاع دارید؟ آیا کشاورزان می دانند محصولشان را چگونه به فروش برسانند؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

خرید و فروش نخود در بازار

برای خرید و فروش نخود در بازار کشور روش های مختلفی وجود دارد که ابتدا آن را به صورت تیتر وار بیان می کنیم.

• روش سنتی خرید و فروش نخود
• روش نوین خرید و فروش نخود

بازار فروش نخود به صورت سنتی

روش اول شناخته ترین روش بازار فروش نخود در بازار است و همه فعالان این حوزه با آن آشنایی کافی دارند و بسیاری از آن ها از این روش برای تهیه و خرید نخود موردنظر خود از آن استفاده می کنند. فارغ از اینکه چه محصولی و چه نوع نخودی در بازار کشور عرضه می شود، این روش مطمئن ترین روشی است که مصرف کنندگان از آن استفاده می کنند. اگر می خواهید با انواع نخود موجود در بازار ایران آشنا شوید ما قبل تر در مورد آن در مطلبی با نام انواع نخود بازار ایران به این موارد اشاره کرده ایم.

بازار فروش نخود به صورت نوین

روش دوم که با گسترش اینترنت و شبکه های اجتماعی رفته رفته جایگزین روش سنتی می شود چند سالی است در بازار شاهد آن هستیم. در مطالب بعد پیرامون این روش بیشتر صحبت خواهیم کرد.
اگر به دنبال آشنایی بیشتر با این روش هستید و یا قصد خرید نخود ایرانی و خارجی با کیفیت های مختلف به روش نوین هستید، می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

خرید نخود از کشاورزان

در مورد نخود ایرانی می توانیم بگوییم بسیاری از استان های کشور این محصول را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود. از نظر حجم تولید و کیفیت محصول استان های کرمانشاه و لرستان بیشترین محصول نخود را در ایران تولید می کنند و بیشتر نخودهای موجود در بازار کشور با نام نخود کرمانشاه عرضه می شوند.
کشاورزان سهم قابل توجهی در این عرضه دارند اما با توجه به ایجاد صنایع تبدیلی مختلف و لزوم استفاده از نخود درجه یک براساس سایز و کیفیت محصول، کارگاه های بوجاری وظیفه دسته بندی نخود های مختلف را دارا هستند. از این رو محصول نخودی که کشاورزان برداشت می کنند، می بایست در این کارگاه ها سایزبندی و سپس روانه بازار مصرف بشود. به همین دلیل مهم ترین خریدار نخود از کشاورزان این کارگاه های بوجاری نخود هستند که عمده آن را می توانید در استان کرمانشاه مشاهده کنید.


منبع: حبوبات ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز