خرید لپه اتیوپی

خرید آنلاین لپه اتیوپی و استرالیا

خرید آنلاین لپه در سال های اخیر بسیار گسترش یافته است. لپه خارجی اتیوپی و استرالیا که شکل فرآوری شده نخود لپه این کشورها در کارخانه های آذرشهر است، در کیفیت های مختلف به بازار عرضه می گردد. اما خرید آنلاین انواع لپه چه مزایایی برای خریداران دارد؟ چگونه می توان این دو نوع لپه را به راحتی تهیه نمود؟

کنار لپه ایرانی، به دلیل واردات نخود لپه از استرالیا و اتیوپی، در طول سال لپه اتیوپی و استرالیا نیز در بازار حبوبات عرضه می گردد. لپه اتیوپی و استرالیا همچون لپه ایرانی به دو شکل ریز و درشت در دسترس خریدار قرار می گیرد. و به دلیل کیفیت و قیمت مناسبی که دارد همواره مورد استقبال قرار گرفته است.

به خصوص در زمانی از سال که لپه ایرانی در بازار حبوبات یافت نمی گردد، به ترتیب دو لپه اتیوپی و استرالیا بیشترین خرید و فروش لپه را به خود اختصاص می دهد. قابل به ذکر است که لپه ریز استرالیا از لپه ریز اتیوپی مقداری درشت تر بوده و قیمت پایین تری را نیز داراست. در مجموع انواع لپه علاوه بر درهم به شکل ریز و درشت دستچین، سورت و لیزر شده ارایه می گردد.

خرید آنلاین لپه

مزایای خرید آنلاین لپه

لپه که در آذرشهر تبریز از نخود فرآوری می شود به شکل های مختلفی توسط شرکت ها، تجار، عمده فروشان و خرده فروشان خرید می گردد. در سال های اخیر با کشانده شدن شرکت های بازرگانی به فضای اینترنت ارتباط گرفتن با کارخانه های لپه سازی آذرشهر و یا نمایندگی های رسمی فروش لپه به شدت آسان شده است. از مزایای خرید آنلاین لپه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خریداری عمده و خرد لپه
  • خرید سریع لپه در کمترین زمان
  • حذف دست واسطه ها و دلال ها و خرید لپه با قیمت پایین
  • مواجه شدن با انواع مختلف لپه و خرید لپه موردنظر
  • صرفه جویی در زمان

لپه استرالیا قیمت انواع مختلف لپه

عوامل تعیین قیمت لپه مختلف است. تغییر خود این عوامل روی قیمت لپه تاثیر مستقیم دارد. بطور کلی این موضوع در مورد تمامی حبوبات صدق می کند. در واقع نوسان قیمت حبوبات در بازار ایران یکی از ضعف های فعالیت در این حوزه است. اما این موضوع  نیز راه حل هایی دارد.

جهت اطلاع از قیمت روز لپه می توان مقاله قیمت حبوبات را مطالعه نمود. و یا با مشاورین مجموعه هایی که بطور آنلاین فعال هستند ارتباط گرفت. زیرا این مراکز به دلیل خرید و فروش زیاد و مستمر، در جریان قیمت روز و تغییر قیمت حبوبات از جمله هستند.

[toggle title=”فروش آنلاین لپه” state=”open”]بازرگانی الیزا، به شکل آنلاین و شبانه روزی فعال بوده و کنار سایر حبوبات، انواع لپه ایرانی و خارجی آذرشهر را نیز عرضه می دارد.[/toggle]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز