لوبیا چیتی چین

خریداری انواع لوبیا چیتی چین

لوبیا چیتی چین با انواع مختلف گرد و کشیده توسط تجار به ایران وارد می شود که خریداری آن توسط برخی فعالان این حوزه در برخی از فصول مقرون به صرفه است.

می توان گفت بعد از لوبیا چیتی ایرانی، لوبیا چیتی چین بیشترین موجودی لوبیا چیتی داخلی را به خود اختصاص می دهد. از چین انواع لوبیا توسط تجار خریداری شده و به کشور وارد می شود. دو نوع معروف این لوبیا، چیتی گرد با سایز 160-150 و چیتی کشیده تر با سایز 200-180 می باشد. هر دو نوع این لوبیا مصارف غذایی و کنسروی دارد و به دلیل قیمت مناسب تری که نسبت به لوبیا چیتی ایرانی دارد خرید و فروش قابل توجهی را به خود اختصاص می دهد. به خصوص در نیمه اول سال که از فصل برداشت لوبیا در ایران فاصله می گیریم و موجودی انواع لوبیا رو به کاهش می رود، و در نتیجه لوبیا ایرانی قیمت بالاتری پیدا می کند، لوبیا چیتی چین جایگاه ویژه ای در بازار پیدا کرده و توجه تجار زیادی را برای واردات به خود جذب می کند.

افزون بر این، انواع لوبیا چیتی چین هم به شکل و تازه و هم کهنه در بازار خریداری می شود. لوبیا چیتی کهنه مربوط به برداشت سال قبل چین می شود که به دلیل داشتن قیمت پایین تر، تعدادی از خریداران جهت مصارف کنسروی و غذایی طالب خرید آن هستند.

انواع لوبیا چیتی چین گرد و کشیده، به دو شکل تازه و کهنه را می توان به طور مستقیم از وارد کننده های این محصول با قیمت پایه و مناسبی در تناژ دلخواه برای مصارف مختلفی خریداری نمود. کارخانه های کنسروسازی، عمده فروشان، شرکت پخش مواد غذایی و حبوبات و حتی خرده فروشان می توانند جهت دریافت لیست قیمت به روز و یا ثبت سفارش با مشاورین فروش مجموعه الیزا در ارتباط باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز