فروش ماش ارتشی

فروش ماش ارتشی سبز دانه درشت

ماش ارتشی، در میان انواع ماش ها، محصولی باکیفیت به شمار رفته و دانه های درشت و سبز رنگ دارد. این محصول در بازرگانی الیزا نیز به شکل عمده به فروش می رسد.

کشت ماش با بذر ارتشی، محصولی سبز رنگ و دانه درشت را در پی خواهد داشت. ماش ارتشی مانند ماش هندی و برخلاف ماش عمرانی که دانه ریز است، دانه هایی درشت داشته و بنابراین قیمت و کیفیت مطلوب تری را نیز داراست. فروش ماش سبز ارتشی همچون دیگر حبوبات به صورت بوجار شده و بوجار نشده مرسوم است، که قاعدتا عرضه آن به صورت بوجار شده مرسوم تر است چرا که محصول تمیزتر و باکیفیت تر بوده و دردسر تمیز کردن قبل از پخت را نیز نخواهد داشت. ماش ارتشی دانه درشت در تهیه ماش پلو، انواع سوپ ها و آش ها استفاده شده و با طعم، مزه و عطر خوبی که دارد موجب طبخ غذایی خوشمزه می شود. متاسفانه مصرف ماش با وجود خواص بی نظیری که دارد نسبت به سایر حبوبات در ایران کمتر بوده و بایستی بابت استفاده بیشتر در سفره های ایرانیان اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شود.

بازرگانی الیزا عرضه کننده انواع ماش هندی، عمرانی و ارتشی، مناطقی همچون دزفول و لرستان بوده و این محصول را با قیمت پایه در سطح کشور به فروش می رساند. بنابراین ماش دانه درشت ارتشی آماده بارگیری به سراسر کشور بوده تا خریداران در کم ترین زمان به تهیه انواع ماش دسترسی داشته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز