بازار فروش ماش

بازار فروش ماش بوجاری خوزستان

ماش بوجاری شده خوزستان، پس از برداشت پاییزه، راهی بازار داخلی می گردد و فعالان حوزه حبوبات را به خرید و فروش قابل توجهی وا می دارد.

ماش ایرانی موجود در بازار اغلب محصول تولید شده خوزستان است که به شکل بوجاری شده در سطح کشور خرید و فروش می گردد و همچنین برای فروش خارجی نیز استفاده می گردد.

در خوزستان هر ساله در اوایل پاییز هر دو ماش ریز و درشت با بذرهای هندی، ارتشی و عمرانی برداشت می گردد و پس از تمیز شدن در کارگاه های بوجاری توجه بازار داخلی را به خود جلب می کند. به طور کلی ماش نسبت به سایر حبوبات دارای قیمت پایین تر و مناسب تری است و در انواع غذاهای ایرانی همچون آش، سوپ و پلوها استفاده می گردد. نمایندگی های اینترنتی آنلاین که در فضای وسیع اینترنت در دسترس هستند مراکز مناسبی جهت خرید سریع حبوبات ماش در هر تناژی هستند. به دلیل برداشت سالانه زیاد ماش، این محصول علاوه بر تامین نیاز داخلی پاسخگوی نیاز بازار خارجی نیز هست، و به دلیل قیمت و کیفیت مناسبی که بیان شد این محصول جهت صادرات نیز استفاده می گردد.

در هر نقطه از کشور می توان قیمت ماش ریز و درشت بوجاری، محصول خوزستان را همین حالا دریافت کرد و در صورت تمایل آن را به شکل خرد و عمده ثبت سفارش نمود. بازرگانی الیزا کنار ماش خارجی، ماش ایرانی را نیز به خریداران داخلی و خارجی خود عرضه می دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز