پخش عدس سبز

پخش و توزیع عدس سبز لرستان

عدس سبز به عنوان یک نوع از حبوبات خوش طعم و باکیفیت ایرانی از استان لرستان به بازارهای داخلی و خارجی در طول سال پخش و توزیع می گردد.

عدس سبز یا همان عدس رسمی همانند نخود، به دو شکل دیم و آبی هر ساله در زمین های مزروعی مناسب همچون زمین های حاصلخیز استان لرستان کشت می گردد. کیفیت عدس این استان بسیار مطلوب بوده و طعم مناسبی را نیز داراست. این عدس خوش طعم پس از برداشت با استفاده از دستگاه های بوجار در کارگاه های بوجاری این استان تمیز و یکدست شده و در سطح کشور پخش و توزیع می گردد. عدس سبز لرستان جزو محصولات صادراتی نیز بوده و توج بازارهای خارجی همچون عراق را نیز به خود جلب کرده است. متاسفانه قابل ذکر است که با وجود کیفیت و طعم مناسب عدس سبزایرانی، عدس های وارداتی نیز به میزان زیادی وارد شده و بازار فروش عدس کشور خودمان را به نسبت قبل مقداری کاهش داده اسنت که این به ضرر کشاورز و تولید داخلی بوده است.

بازرگانی الیزا کنار سایر حبوبات، پخش و توزیع عدس سبز ایرانی را نیز در سطح کشور از کارگاه های بوجاری استان لرستان با قیمت پایه انجام میدهد، تا هم به کشاورز بابت فروش سریع تر کمکی شده باشد و هم خریدار بار را بی واسطه در تناژ دلخواه با نرخی مناسب و در هر شهری از ایران در زمانی کوتاه بدون دغدغه تهیه کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز