واردکنندگان حبوبات

نرخ لوبیا چیتی در بازار حبوبات ایران

نرخ لوبیا چیتی، قرمز، سفید، چشم بلبلی و عروس در بازار حبوبات ایران بسته به بوجاری و دستچین بودن آن متفاوت است. اما لوبیا بوجاری و دستچین دارای چه تفاوتی در قیمت و کیفیت هستند؟ چگونه می توان قیمت انواع لوبیا در بازار را استعلام گرفت؟ و همچنین خرید و فروش لوبیا در کمترین زمان چگونه میسر است؟

انواع مختلف لوبیا در مناطق مزروعی ایران کشت و برداشت می شود. دو نوع لوبیای چیتی و لوبیای قرمز از پرمصرف ترین انواع لوبیاست. از آن سو لوبیا سفید، لوبیا چشم بلبلی دزفول خوزستان و لوبیا عروس سفارش و خرید کمتری دارد. اما این محصولات قیمت متفاوتی داراست.

نرخ لوبیا

قیمت روز لوبیا عمده

قیمت انواع لوبیا موجود در بازار بستگی به نوع آن دارد. قیمت لوبیا چیتی و قرمز نسبت به بقیه انواع لوبیا بیشتر است. از طرفی لوبیا به دو شکل بوجاری و دستچین راهی بازار می شود. لوبیا بوجاری بار پاک شده ای است که ممکن است تعدادی ناخالصی و ضایعات داشته باشد. اما لوبیا دستچین کاملا تمیز است و لوبیا اعلا عنوان می شود. قیمت عمده لوبیا دستچین به دلیل کیفیت آن، کمی از نوع بوجاری آن بیشتر است.

جهت دریافت نرخ لوبیا چیتی، نرخ لوبیا قرمز، نرخ لوبیا سفید، نرخ لوبیا عروس و نرخ لوبیا چشم بلبلی موجود در بازار حبوبات ایران می توان با مجموعه های آنلاین فعال در این حوزه ارتباط گرفت.

با وجود نوسانات قیمت حبوبات در بازار ایران، بازرگانی آنلاین حبوبات، قیمت همین لحظه انواع حبوبات از جمله لوبیا را در اختیار فعالان حوزه حبوبات می گذارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز