نرخ خرید حبوبات

نرخ خرید حبوبات درجه یک خارجی

نرخ خرید حبوبات ایرانی و خارجی چگونه است؟ آیا تفاوتی میان قیمت حبوبات ایرانی با حبوبات آفریقا، حبوبات روسیه، حبوبات کانادا و حبوبات قرقیز است؟ تا چه میزان حبوبات بوجاری و دستچین اختلاف قیمت دارند؟ آیا درجه یک بودن حبوبات تاثیری بر نرخ حبوبات دارد؟

اینکه حبوبات دستچین و یا بوجاری باشد، اینکه حبوبات دارای چه کیفیتی باشد همه و همه در قیمت و نرخ خرید حبوبات تاثیر گذار است.

نرخ خرید حبوبات ایرانی

حبوبات ایرانی در شهرها و استان های مختلف تولید می شوند. یکی از ایرادات وارده بر حبوبات ایرانی، نبود استاندارد مناسب جهت کنترل کیفیت و بسته بندی آن ها است. از این رو هر چه حبوبات ایرانی کیفیت ظاهری بالاتری داشته باشند، قیمت آن ها بیشتر است. مسلما نرخ خرید حبوبات دستچین شده ایرانی به نسبت حبوبات بوجاری بیشتر است. شاید بتوان گفت اگر در تهران یا سایر کلانشهرها، خرید حبوبات را انجام بدهید از قیمت مناسب تری برخوردار خواهید بود. اگر می خواهید شناخت بیشتری نسبت به حبوبات ایرانی داشته باشید ما پیشتر در مورد انواع آن صحبت کرده ایم.

 

قیمت لپه اتیوپیفروش نخود

نرخ خرید حبوبات خارجی

حبوبات خارجی نیز همانند حبوبات ایرانی هستند با این تفاوت که استانداردهای لازم جهت معرفی کیفیت آن ها وجود دارد. از این رو نرخ حبوبات خارجی بر اساس همان استاندارها مشخص است.
مورد دیگری که در قیمت خرید و فروش حبوبات خارجی تاثیرگذار است آن است که حبوبات کانادا را وارد کشور کنیم و یا حبوبات روسیه یا آفریقا باشد. مسلما میان واردات حبوبات از ازبکستان و قرقیزستان هم تفاوت های قیمتی وجود خواهد داشت.

منبع: حبوبات ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز