عرضه لپه صادراتی

مرکز عرضه لپه صادراتی قیمت مناسب

مرکز حاضر، تولید مستقیم و عرضه انواع لپه صادراتی را با قیمت مناسب به عهده دارد تا تجار در هر زمانی به این محصول دسترسی مستقیم داشته باشند.
حبوبات ایران سالهاست به عنوان یک محصول صادراتی مطرح است. نخود، لپه، لوبیا، ماش و عدس همگی به کشورهای همسایه صادر می شود. البته هر کدام از انواع حبوبات در دوره مشخصی جهت صادرات پر رونق می گردد. لپه تولید شده در آذرشهر تبریز دارای کیفیت و قیمت های متفاوت بوده و به دلیل داشتن حجم تولید بالا بدون دغدغه هایی همچون محدودیت در تناژ، کیفیت و قیمت یک محصول صادراتی عنوان می شود. مرکز های مختلفی به عرضه انواع لپه و همکاری با تجار می پردازند ولی مرکز هایی که تولید و عرضه مستقیم لپه را با قیمت مناسب به عهده دارند گزینه های مناسب تری برای تجار به شمار می رود، چرا که قیمت مناسب، موجب حاشیه سود بالاتر برای تجار می گردد.
تجار ایرانی و خارجی در تمام فصول سال جهت اطلاع از قیمت و کیفیت انواع لپه های صادراتی و یا ثبت سفارش آن در تناژ دلخواه و تحویل فوری این محصول می توانند با مرکز حاضر ارتباط گرفته، تا بارگیری نوع لپه مورد نظر از کارخانه تولید لپه آذرشهر در زمان مشخصی انجام گیرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز