قیمت عدس فله ای

قیمت عدس فله ای و بسته بندی در بازار روز

برای دریافت لیست قیمت عدس فله ای ایرانی و خارجی (کانادایی، روسی و قزاق) به صورت عمده تنها کافیست با کارشناسان فروش ما در حبوبات الیزا تماس بگیرید. در مجموعه ما، استعلام قیمت روز انواع عدس فله و بسته بندی به صورت آنلاین امکان پذیر می باشد.

آنچه در این مقاله می خوانید:

قیمت عدس فله ای در بازار روز

قیمت روز عدس فله ای با توجه به عوامل مختلفی می تواند تغییر کند. به طوری که می‌توان گفت قیمت عدس به روز با توجه به اینکه شما این محصول را از افراد واسطه خریداری کنید و یا آن را به طور مستقیم و از تامین کننده دسته اول تهیه کنید متفاوت خواهد بود.

ضمن اینکه قیمت عدس کیلویی با توجه به نوع ایرانی یا خارجی بودن این محصول نیز دستخوش تغییر می شود. به طوری که قیمت عدس  نمونه ایرانی و خارجی متفاوت است. به علاوه اینکه قیمت هر کیلو عدس فله ای خارجی نیز با توجه به نوع محصول برند آن و این مسئله که از کدام کشور وارد می شود نیز متغیر است.

اما مسئله دیگری که می تواند قیمت روز عدس فله را تحت تاثیر خود قرار دهد اندازه و سایز این محصول است. بنابراین باید گفت قیمت عدس فله ای ریز با قیمت عدس فله ای درشت متفاوت بوده و هر کدام از این محصولات نرخ فروش مختص به خود را دارند.

همچنین قیمت عدس فله ای (قیمت روز عدس) در طول سال بسته به دلایلی، از جمله موارد زیر تغییر می کند:

  • میزان تولید عدس
  • میزان واردات و صادرات عدس
  • میزان عرضه و تقاضا و غیره

در این میان اگر شما هم به دنبال قیمت عدس کیلویی امروز در بازارهای مختلف هستید می توانید با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید و ضمن دریافت آنلاین لیست قیمت عدس فله ای مشاوره های لازم را در زمینه خرید عمده این محصول با توجه به بازارهای مختلف دریافت نمایید.

قیمت عدس فله ای

قیمت عدس در سال ۱۴۰1

برای پاسخ به سال افرادی که می خواهند بدانند امسال قیمت عدس کیلویی چند است باید گفت قیمت عدس امسال هم مانند قیمت عدس در سال 1400 با نرخ افزایشی روبه‌رو بوده است. به طوری که قیمت عدس کیلویی فله ای مرغوب در بازار امسال با توجه به نوع آن حدودا به بیش از 40 هزار تومان تا 60 هزار تومان هم می رسد.

مسئله مهم دیگری که می تواند در قیمت عدس فله عمده  موثر باشد، فصل و زمان خرید است. در واقع باید گفت نرخ فروش عمده عدس در زمان برداشت و واردات آن بسیار مناسب تر از فصل های آخری است که موجودی عدس در بازار کاهش میابد.

با این حال اگر شما هم برای خرید عمده این محصول می خواهید بدانید قیمت عدس چند است عدس در سال جدید با چه نرخی خرید و فروش می شود میتوانید با ما در شرکت بازرگانی الیزا تماس گرفته و زمان دریافت جدیدترین لیست قیمت عدس کیلویی 1401 محصولات مورد نظر خود را با قیمت کف بازار و بسیار مناسب تهیه کنید.

انواع عدس وارداتی موجود در بازار ایران

عدس های وارداتی با توجه به کیفیت ظاهری طعم مطلوب و همچنین مناسب بودن کیفیت پخت شان در بازار حبوبات ایران بخش عمده‌ای از خرید و فروش عمده عدس را به خود اختصاص داده اند.

از این رو می‌توان گفت در حال حاضر انواع عدس کانادایی عدس روسی و عدس قزاق از جمله معروف‌ترین نمونه‌های عدس خارجی موجود در بازار ایران هستند که در برند ها و نمونه های مختلف مورد معامله قرار می‌گیرد.

باید گفت قیمت عدس فرعی خارجی با توجه به سایز این محصول، کیفیت آن و همچنین از دستچین بودن عدس متفاوت خواهد بود. به همین دلیل در ادامه به بررسی ویژگی های این محصولات و فروش آنها می پردازیم و در این زمینه بیشتر صحبت خواهیم کرد.

قیمت عدس خارجی در بازار ایران

همانطور که گفته شد قیمت عدس فله ای خارجی به دلیل تنوعی که این محصول در بازار کشور دارد متفاوت است. از این رو می توان گفت قیمت عمده عدس خارجی به ترتیب قیمت و کیفیت، به شرح  بر است:

  • عدس کانادایی: با برندهایی همچون ساسکن، سیمور، ایلتا، ویکتوریا، هاروست، پکت، کن و غیره
  • عدس روسیه (روسی): برند خاصی ندارد و در کیسه سفید رنگ به فروش می رسد.
  • عدس قزاقستان (قزاق): برند خاصی ندارد و در کیسه سفید رنگ به فروش می رسد.

اما علاوه بر قیمت عدس خارجی باید گفت عدس کانادایی به ویژه عدس ساسکن کانادایی یکی از بهترین نمونه‌های عدس خارجی در بازار است که در دو نوع عدس ریز کانادایی و عدس درشت کانادایی عرضه می شود.

این محصول دارای سایزی درشت تر ظاهری تو پر تر و رنگ سبز بسیار طبیعی است. ضمن اینکه از نظر طعم و کیفیت پخت نیز نسبت به دیگر انواع عدس های وارداتی در سطح بالاتری قرار دارد. از این رو اغلب خریداران عمده عدس خارجی این محصول را برای تولید عدس بسته بندی باکیفیت انتخاب می‌کنند.

اما اگر برای خرید عمده عدس به دنبال قیمت عدس ریز خارجی هستید خوب است بدانید علاوه بر عدس ریز کانادایی، عدس ریز قزاق نیز با نرخ کمتری به بازار عرضه می شود. این محصول دارای اندازه ۲ تا ۳ میلی متری است که به صورت بوجاری و لیزری در بازار ایران به فروس می رسد.

در زمینه قیمت عدس درشت خارجی نیز می توان گفت علاوه بر عدس درشت کانادایی، عدس درشت روس هم در بازار عرضه می شود که قیمت مناسب تری دارد. این محصول دارای کیفیت متوسطی است و اغلب برای فروش فله مورد استفاده قرار می گیرد.

در صورت خرید هر یک از انواع عدس خارجی و قیمت عدس فله ای به ویژه قیمت عمده عدس ساسکن می توانید در کمترین زمان و تنها از طریق تماس با کارشناسان فروش ما جدیدترین لیست قیمت عدس در بازار را دریافت کرده و یا سفارش خود را ثبت نمایید.

قیمت عمده حبوبات

مرکز فروش عمده عدس با قیمت مناسب

پس از تمام مواردی که در زمینه قیمت عدس فله ای و همچنین تنوع این محصول گفته شد اگر قصد دارید خرید عمده عدس خارجی به ویژه خرید عمده عدس کانادایی را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب تجربه کنید لازم است در انتخاب یک مرکز فروش عمده مطمئن نهایت دقت را داشته باشید.

در واقع با انتخاب بهترین عمده فروشی حبوبات در بازار شما این امکان را دارید که محصول مورد نظر خود از جمله عدس فله ای را بدون واسطه و با قیمت مستقیم تهیه کنید. از این رو میتوانید با به دست آوردن قیمت های رقابتی محصول خریداری شده خود را با نرخی مناسب تر در بازار هدفتان عرضه کرده و ضمن کسب سود بیشتر فروش بالاتری را نیز داشته باشید.

از طرفی با انتخاب بهترین مرکز فروش عمده عدس شما این اطمینان را دارید که کیفیت مطلوب را به دست آورده اید. چرا که امروزه افراد سودجویی بسیاری در بازار حبوبات کشور فعالیت دارند که با ترکیب عدس امسال و پارسال ه و یا عدس های سایز مختلف با کیفیت های خوب متوسط و یا حتی بعد محصول سطح پایینی را به جای عدس مرغوب و درجه یک به فروش می رسانند.

با این حال اگر شما هم به دنبال عمده فروشی معتبر و مورد اعتماد برای خرید انواع عدس عمده هستید می توانید باما در شرکت بازرگانی الیزا در ارتباط باشید.

در حقیقت ما در مجموعه بازرگانی الیزا علاوه بر تضمین کیفیت و ارسال نمونه برای شما تمام تلاش خود را کرده ایم که مناسبترین قیمت عدس در بازار امروز را به شما ارائه بدهیم تا بتوانید ضمن عرضه با کیفیت ترین عدس در بازارهای موردنظرتان اعتماد خریداران خود را جلب نموده و از طرفی با ارائه قیمت مناسب در میان رقبای خود فروش قابل توجه تری داشته باشید.

ضمن اینکه جدیدترین و به روزترین لیست قیمت عدس فله را به صورت آنلاین و تنها با چند کلیک ساده در اختیار شما قرار می دهیم تنها کافیست با  ما تماس تلفنی داشته باشید و یا از طریق شبکه‌های اجتماعی با واحد فروش الیزا ارتباط برقرار نماید.

قیمت عدس فله ای

قیمت عدس در بازار تهران

با توجه به اینکه بازار حبوبات تهران به ویژه بازار مولوی در تهران به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای خرید و فروش حبوبات در کشور به شمار می‌رود، افراد بسیاری برای خرید عمده انواع حبوبات به ویژه انواع عدس به این بازار مراجعه می‌کنند.

ضمن این که بسیاری از خریداران که می خواهند بدانند قیمت عدس کیلویی چنده و یا به دنبال قیمت هر تن عدس در بازار روز هستند برای استعلام نرخ فروش این محصول به پرس و جو در این بازار می پردازند.

اما با وجود اینکه استعلام قیمت جدید عدس در این بازارها می‌تواند بسیار وقت‌گیر باشد و حتی در برخی موارد نیاز به حضور فرد در بازار دارد؛ از این رو می تواند موجب اتلاف وقت و انرژی بسیاری شود.

ضمن اینکه دریافت قیمت عدس عمده‌ای از بازار تهران و دیگر بازارهای فروش عمده حبوبات در کشور برای تمامی افراد امکان‌پذیر نخواهد بود. چرا که در برخی موارد زیاد بودن فاصله مکانی و نبود فرصت کافی برای پیمودن فرسنگ ها فاصله و مراجعه حضوری به این بازارها برای خریداران عمده حبوبات یک معضل بزرگ است.

به همین دلیل ما در مجموعه بازرگانی الیزا این امکان را فراهم کرده‌ایم تا شما از هر شهر و از هر فاصله‌ای در کشور امکان استعلام آنلاین و اینترنتی

  • قیمت عدس تازه
  • قیمت عدس بوجاری شده
  • قیمت عدس روز
  • قیمت عدس ریز فله ای
  • قیمت عدس درشت فله ای
  • و….

را داشته باشید. ضمن اینکه این فرصت را برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید پس از دریافت نمونه محصول و آنالیز آن به راحتی در هر زمانی از سال محصول مورد نظر خود را با کیفیت اعلا قیمت مناسب و در تناژ درخواستی تان تهیه و خریداری نمایید. پس علاوه بر اینکه دیگر نیازی به حضور در بازارهای مختلف برای دریافت لیست

  • قیمت عدس در زنجان
  • قیمت عدس در مشهد
  • قیمت عدس در اصفهان
  • قیمت عدس در شیراز

و دیگر بازارها‌ را ندارید. می توانید به راحتی محصولات مورد نظر خود را سفارش داده و در شهر و مکان مورد نظرتان تحویل بگیرید.

فروش عمده عدس کانادایی روس و قزاق در تمامی فصل های سال به صورت تضمینی در حبوبات الیزا انجام می شود

قیمت عدس فله ای

قیمت فروش عدس بسته بندی شده عمده

در میان افرادی که به دنبال قیمت عدس فله ای هستند و می خواهند بدانند قیمت عدس چنده؟ افرادی هستند که برای تامین نیاز بازار به دنبال خرید عمده عدس بسته بندی شده بوده و در این میان با استعلام قیمت عدس ۹۰۰ گرمی قصد خرید این محصول را به صورت عمده و با قیمت مناسب دارند.

در این میان باید گفت قیمت عدس بسته بندی با توجه به پارامترهای مختلفی در بازار عرضه می‌شود. به طور مثال نوع ایرانی یا خارجی بودن عدس، برند و کیفیت محصول، تازه و کهنه بودن آن، نوع بسته بندی و همچنین خرید مستقیم یا غیر مستقیم تاثیر بسیاری بر قیمت عدس بسته بندی شده در بازار دارد.

همچنین باید گفت ریز یا درشت بودن این محصول نیز می تواند تاثیر مستقیمی در نرخ فروش آن داشته باشد. به گونه ای که می توان گفت قیمت عدس ریز کیلویی در مقایسه با قیمت عدس درشت کیلویی متفاوت است و همین امر می تواند در قیمت فروش عمده عدس بسته بندی ریز و درشت نیز موثر باشد.

خرید عمده عدس بسته بندی از کارخانه

با توجه به هر آنچه که پیش تر درباره قیمت عدس بسته بندی گفته شد می توان گفت در کنار تمامی ویژگی هایی که که بر قیمت این محصول تاثیر گذار هستند. خرید مستقیم عدس و دیگر حبوبات بسته بندی از کارخانه مهمترین عامل برای کاهش قیمت این محصول به شمار می رود.

به همین دلیل ما در مجموعه بازرگانی الیزا علاوه بر ارائه مناسبترین قیمت عدس فله ای و تامین تناژ درخواستی شما در تمامی فصل های سال این امکان را برایتان فراهم کرده‌ایم تا بتوانید انواع عدس بسته بندی را نیز از کارخانه و به طور مستقیم خریداری کنید.

ما در مجموعه الیزا با راه اندازی کارخانه اختصاصی خود و عرضه محصولات بسته بندی شده با برند همسا نیاز مشتریان خود را در زمینه خرید عمده حبوبات بسته بندی فراهم کرده‌ایم تا بتوانید با خیالی آسوده بهترین محصولات بسته بندی شده در بازار را با ارزانترین نرخ عمده خریداری نمایید.

بنابراین برای دریافت لیست قیمت حبوبات بسته بندی شده هومسا و همچنین لیست قیمت عدس بسته بندی شده ۹۰۰ گرمی هومسا می توانید به وب سایت هومسا مراجعه کرده و یا با شماره های درج شده در این وب سایت تماس بگیرید.

خرید عمده عدس درجه ۱ و باکیفیت

اما علاوه بر مناسب بودن قیمت عدس سبز کیلویی  و تمام مزایایی که در خرید اینترنتی این محصول از مجموعه الیزا وجود دارد مسئله مهمی که می تواند برای افراد بسیاری چالش برانگیز باشد خرید اول و اعتماد به کیفیت و نحوه عملکرد ما می باشد.

به همین دلیل ما علاوه بر اعلام آنلاین قیمت عدس کیلویی فله ای و بسته بندی و همچنین فراهم کردن خرید اینترنتی انواع عدس فله و بسته بندی شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا عزیزانی که قصد خرید محصول درجه یک و با کیفیت را به صورت حضوری دارند بتوانند به دفاتر فروش ما مراجعه کرده و با خیالی آسوده خرید خود را انجام بدهند.

2 دیدگاه دربارهٔ «قیمت عدس فله ای و بسته بندی در بازار روز»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز