فروش نخود سه خان و دو خان

نخود ایرانی در سایزهای سه خان، دو خان و فلافلی توسط کارگاه های بوجاری کرمانشاه و لرستان و یا نمایندگان فروش آنها در سطح کشور به صورت مستقیم به فروش می رسد.

سایزهای مختلف نخود ایرانی

نخود درهم یا همان لشکری پس از برداشت و پنکه شدن، در کارگاه های بوجاری با استفاده از دستگاه های سورتینگ به سایزهای مختلف تفکیک شده و بر اساس سایزهای جدا شده برای مصارف مختلفی راهی بازار می شود. نخود سه خان و دو خان عمده ترین شکل نخود سورت شده ایرانی می باشد که بیشترین خرید داخلی و صادراتی را به خود اختصاص می دهد. نخود سه خان ترکیبی از سایزهای 7، 8 و9 نخود می باشد و نخود دو خان نیز به دو سایز 8 و 9 و یا 9 و 10 نسبت داده می شود. معمولا خریداران آشنا به نخود زمان خرید به یکی از دو سایز نخود اشاره می کنند. البته نخود فلافلی با سایز زیر شش میلی نیز به میزان قابل توجهی  به فروش می رود.

فروش مستقیم نخود ایرانی

سایزهای مختلف نخود ایرانی که در مناطقی همچون کرمانشاه و لرستان کشت و برداشت می شود در کارگاه ها، به خصوص کارگاه های کرمانشاه به سایزهای مختلف سه خان، دو خان و فلافلی تفکیک می شود و با فروش بی واسطه و مستقیم به خریداران در سطح کشور و بازارهای خارجی عرضه می گردد. با مراجعه به تولید کنندگان و نمایندگان فروش نخود ایرانی، می توان این محصول را به صورت مستقیم با کمترین قیمت در هر تناژی تهیه نمود.

بازرگانی الیزا عرضه کننده تمامی حبوبات از جمله نخود در سطح کشور است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز