خرید عدس

خرید عدس عمده سبز ساسکن

خرید عدس سبز کانادایی کنار عدس ایرانی سال هاست که توجه مصرف کننده را به خود جلب کرده است. انواع برندهای عدس کانادایی به صورت عمده وارد ایران شده و در تمام بازارهای داخلی توزیع و عرضه می گردد. خرید و فروش عدس کانادایی با چه برندهایی در ایران رایج تر است؟ و چگونه می توان عدس کانادایی عمده را به آسانی خرید نمود؟

عدس سبز در چندین منطقه ایران کشت و برداشت می شود اما عواملی همچون کیفیت، مقدار تولید و در مواردی قیمت موجب شده که در سال های اخیر همواره واردات عدس خارجی به ایران انجام شود. عدس از کشورهایی همچون کانادا، روسیه و قزاقستان به ایران وارد می شود. اما حجم عدس کانادایی وارداتی به ایران با عدس روسیه و عدس قزاق قابل مقایسه نیست. کنار اینکه کانادا صادر کننده عمده عدس به بسیاری از کشورها جز ایران نیز هست.

خرید عدس

برندهای عدس کانادایی وارداتی به ایران

  • عدس ساسکن
  • عدس سیمپسون
  • عدس ایلتا
  • عدس ویکتوریا
  • عدس اسکولار
  • عدس هاروست

همانطور که بیان شده عدس سبز در برندهای مختلفی به صورت عمده وارد می گردد. قیمت خرید عدس کانادایی به برند وارد شده و گرید آن بستگی دارد. به طور کلی هر چه گرید عدس پایین تر باشد قیمت بالاتری نیز داراست. در میان تمام برندها عدس کانادایی ساسکن در میان بازاریان شناخته شده تر بوده و بسیاری از مشتریان در زمان خرید عدس به این برند اشاره دارند.

خرید عدس

قاعدتا خرید عمده عدس از خرید خرد باصرفه تر است و اگر بتوان انواع عدس کانادایی را از وارد کننده های آن که دست اول هستند بطور مستقیم خریداری نمود می توان عدس را با حاشیه سود بهتر تهیه نمود.

جهت خرید عمده عدس می توان با راه های ارتباطی با بازرگانی الیزا در ارتباط نمود.
منبع: حبوبات ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز