عدس کانادایی

ثبت سفارش عدس کانادایی ساسکن و ایلتا

ثبت سفارش عدس در انواع مختلف عدس کانادایی همچون برندهای ساسکن و ایلتا در ایران جایگاه ویژه ای داشته و توسط فعالان حوزه حبوبات به میران زیادی ثبت سفارش می شود.

در ایران علاوه بر عدس ایرانی، نوع خارجی آن نیز وارد بازار شده و خرید و فروش می گردد. در میان عدس های خارجی مانند عدس کانادایی، روسیه، قرقیزاستان، قزاقستان و غیره، عدس کانادایی بیش از دیگر عدس ها توجه وارد کننده ها را به خود جلب کرده است.

کانادا صادر کننده برندهای مختلفی از عدس است که این عدس ها را با گرید ها و کیفیت های مختلفی در دسترس مشتریان جهانی خود قرار می دهد. در ایران برندهایی همچون عدس ساسکن، ایلتا، ویکتوریا، رونق و غیره شناخته شده تر بوده، بطوریکه حتی اگر کیفیت های مشابهی نیز در بازار وجود داشته باشد خریداران زمان ثبت سفارش و خرید خواستار این برندها هستند و بر این برندها تاکید دارند.

قیمت عدس

مصارف عدس کانادایی در بازار

عدس سبز ساسکن و ایلتا هر دو با گریدهای یک، دو و سه هم برای فروش به شکل عمده و هم جهت فروش به کارخانه های بسته بندی مناسب بوده و در طول سال با توجه به نوسانات قیمت با نرخ های متفاوتی عرضه می گردد.

برای فروش عمده تمامی گریدها مناسب فروش است، اما کارخانه های بسته بندی بیشتر طالب خرید عدس کانادایی گرید یک هستند چرا که این نوع محصول بهترین کیفیت را داراست و از نظر سبزی دانه های یکدستی دارد و فاقد لپه است.

جهت ثبت سفارش و خرید عدس مسیرهای مختلفی وجود دارد. جهت خرید عدس کانادایی از جمله ساسکن و ایلتا می توان مستقیما از شرکت های وارد کننده خرید نمود و یا از واسطه ها با قیمت بالاتر خرید خود را انجام داد. انتخاب مسیری بی واسطه با دسترسی به محصول با قیمت پایه به نفع خریدار خواهد بود بطوریکه که می توان روی حاشیه سود مانور بهتری داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز