بازار انواع لوبیا

بازار انواع لوبیا ایرانی و خارجی

لوبیا خارجی، کنار انواع لوبیا ایرانی در بازار حبوبات ایران موجود بوده تا فعالان این حوزه دسترسی آسان تری به رنج کیفیتها و قیمتهای مختلف داشته باشند.

انواع لوبیا ایرانی به اندازه مصرف داخلی و حتی خیلی بیشتر، سالانه در چند شهر ایران کشت و برداشت می شود. اما سال های طولانی است که کنار اقلام لوبیا ایرانی، شاهد انواع لوبیا خارجی نیز در بازار هستیم. این موضوع به هیچ عنوان کیفیت لوبیا ایرانی را رد نمی کند، چرا که در تمامی موارد یک نوع خاص از لوبیا ایرانی از مشابه خارجی آن بسیار باکیفیت تر و مرغوب تر بوده و هست.

دلایل واردات لوبیا خارجی به ایران

از دلایل واردات انواع لوبیا خارجی به ایران توسط تجار می توان به این موارد اشاره داشت. حفظ تنوع در کیفیت و قیمت حبوبات تنها با واردات نمونه های مشابه و غیرمشابه خارجی امکان پذیر است. لوبیا از کشورهایی همچون ازبکستان، چین، قرقیزستان، کانادا و غیره وارد شده و در مصرف غذاهای خانگی و کنسروی مورد استفاده قرار می گیرد. از دلایل دیگر می توان به حفظ تعاملات اقتصادی بین کشورمان با کشورهای همسایه اشاره داشت که آنان را نیز جهت خرید حبوبات ایرانی ترغیب می کند. بنابراین وجود لوبیا خارجی کنار انواع داخلی آن در بازار ایران، از هر زاویه ای نکته ای مثبت تلقی می شود.

بازرگانی الیزا نمایندگی پخش انواع لوبیا ایرانی و خارجی در بازار را عهده دار بوده و پاسخگوی نیاز شرکت ها، عمده فروشان و کارخانجات کنسرو سازی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز