قیمت عمده نخود کرمانشاه

قیمت روز نخود فله در بازار امروز

قیمت روز نخود فله ای در بازار امروز با نرخ های متفاوتی عرضه می شود چرا که این محصول دارای کیفیت های گوناگونی است. برای دریافت لیست قیمت خرید عمده انواع نخود کرمانشاه و لرستان با ما در ارتباط باشید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

قیمت روز نخود فله ای در بازار

امروزه کشور ایران در زمینه تولید، کشت و برداشت انواع نخود پیشرفت های چشمگیری داشته و توانسته علاوه بر تامین نیاز مصرف کنندگان در بازارهای داخلی، نقش موثری در بازارهای خارجی به ویژه کشورهای همسایه ایفا کند. بنابراین امروزه معاملات نخود چه در بازارهای داخلی و چه در بازارهای خارجی اهمیت بسیاری دارد و اغلب تاجران، صادرکنندگان و همچنین خریداران عمده این محصول به دنبال قیمت نخود فله امروز هستند.

به همین دلیل به دنبال مراکز و مراجع معتبری هستند تا بتوانند ضمن دریافت نرخ واقعی برای قیمت نخود فله ای، مناسب ترین و ارزان ترین قیمت نخود فله در بازار امروز را نیز به دست آورند. اما اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به دنبال قیمت امروز نخود در بازار عمده فروشان هستید لازم است بدانید قیمت حبوبات فله امروز بر اساس موارد مختلفی در نرخ های گوناگونی تعیین می شود.

یکی از مواردی که می توان عامل مهمی در تعیین قیمت نخود امروز باشد، میزان ضایعات این محصول است. در واقع هر چقدر بار تمیزتر و میزان نخاله و ضایعات آن کمتر باشد طبیعتاً از نرخ بالاتری برخوردار بوده و البته رضایت مشتری را نیز بیشت در بر دارد.

بنابراین لازم است تا در هنگام خرید نخود عمده به بوجاری و دستچین بودن محصول اهمیت بسیاری بدهید و در این زمینه مناسب ترین نرخ را بپردازید. هر چند که

  • خرید بدون واسطه نخود
  • خرید نخود باکیفیت
  • خرید نخود امساله و تازه

و بسیاری موارد دیگر نیز می تواند نقش موثری در قیمت روز نخود در بازار عمده فروشی داشته باشد.

بنابراین اگر شما نیز به دنبال قیمت نخود فله کرمانشاه و قیمت نخود سفید در انواع مختلف هستید می توانید با ما در حبوبات الیزا تماس گرفته و جدیدترین نرخ نخود امروز را به آسانی تهیه کنید.

برای دریافت لیست کامل قیمت نخود امروز کرمانشاه تنها کافیست به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

قیمت نخود فله در سال 1400و 1401

قیمت نخود کرمانشاه

هر چند که شرایط ارزی و نوسانات ایجاد شده در بازار موجب شد تا قیمت نخود فله در سال 99 بعد از چند سال ثبات به افزایش چشمگیری برسد و روندی صعودی را تا بیش از 2 برابر افزایش طی کند. اما علاوه بر مسائل اقتصادی حاکم بر کشور، قیمت نخود 1401 بنابر پارامترهای دیگری نیز تغییر خواهد کرد.

در این راستا می توان گفت میزان تولید نخود، میزان تقاضا در بازار و همچنین حجم صادرات و واردات آن یکی از مهم ترین مواردی است که در قیمت نخود امسال نقش موثری دارد.

مورد دیگری که می تواند در قیمت روز نخود موثر باشد، سایز این محصول و کیفیت آن است به صورتی که

  • قیمت نخود ریز
  • قیمت نخود درشت
  • قیمت نخود درجه یک
  • قیمت نخود معمولی
  • قیمت نخود دیم

هر یک در بازار با نرخ متفاوتی عرضه می شوند و خریدار باید در هنگام خرید این محصول به این موارد نیز توجه بسیاری داشته باشد. اما اگر باز هم به دنبال این سوال هستید که قیمت نخود چند است؟ لازم است بدانید شهری که این محصول نیز در آن تولید می شود نیز می تواند عامل مهمی در قیمت روز نخود در سال جدید باشد. به همین دلیل می توان گفت

  • قیمت نخود کرمانشاه 1401
  • قیمت نخود لرستان 1401

که از نوع مرغوب ترین نخودهای کشت شده در ایران هستند با قیمت فروش انواع نخودهای کشت و برداشت شده در دیگر مناطق کشور متفاوت خواهد بود.

در صورتی که می خواهید قیمت جدید نخود به ویژه قیمت روز نخود کرمانشاه را در بازار بدانید می توانید با شماره های درج شده در وبسایت تماس گرفته و یا به صورت آنلاین و از طریق شبکه های اجتماعی قیمت خرید تضمینی نخود را در سریع ترین زمان و منصفانه ترین نرخ دریافت گنید.

با ما در حبوبات الیزا، جدیدترین قیمت نخود را تنها با یک تماس تلفنی و از هر شهری که هستید بدست آورید

قیمت هر کیلو نخود در بازار امروز چند است؟

خرید عمده نخود کرمانشاه

غالباً قیمت روز نخود بر اساس هر کیلو از این محصول محاسبه می شود. از این رو فعالان حوزه خرید و فروش انواع نخود برای پاسخ به این سوال که قیمت نخود کیلویی چند است به دنبال مراکزی هستند که بتوانند قیمت واقعی نخود را به دست آورند.

اما برای دریافت قیمت روز نخود برای هر کیلوی اسن محصول به صورت واقعی و منصفانه باید به مراکزی مراجعه کرد که محصولات خود را به طور مستقیم و بدون واسطه در سطح بازار عرضه می کنند. در این صورت ضمن خرید محصولی باکیفیت خوب و مناسب با بودجه شما و نیاز بازار مورد نظرتان قاعدتاً قیمت تضمینی نخود را نیز خواهید پرداخت.

در این راستا ما نیز در شرکت حبوبات الیزا، با حذف واسطه ها در مسیر معامله خود با شما همواره سعی کرده ایم ضمن ارائه بهترین کیفیت، قیمت نخود اعلا را با نرخ واقعی، منصفانه و بدون اعمال هزینه های واسطه گری در اختیارتان قرار بدهیم.

بهترین نخود کشت شده در ایران کدام است؟

فروش عمده نخود کرمانشاه

همان طور که پیش تر نیز به این موضوع اشاره شد، در ایران، استانهای بسیاری به کشت و تولید انواع نخود می پردازند، اما مهم ترین مراکز تولید نخود در ایران را استان های کرمانشاه  و لرستان می دانند. هر چند نخود لرستان جزو محصولات خوب به شمار می رود اما باز هم از نظر کیفیت و تنوع به پای نخود کرمانشاه نخواهد رسید.

در واقع نخود کرمانشاه علاوه بر اینکه در حجم بالایی تولید می شود و در دو نوع نخود بهاره و نخود پاییزه کشت و روانه بازار می شود. این محصول از تنوع بسیاری نیز برخوردار بوده و بر همین اساس با قیمت های مختلفی نیز عرضه می شود.

از نظر کیفیت پخت و طعم نیز در جایگاه ویژه ای قرار دارد به همین دلیل علاوه بر فروش داخلی، حجم بالایی از بازارهای صادراتی را نیز به خود اختصاص داده است. کیفیت این محصول به گونه ای است که برای کاربردهای گوناگون و با قیمت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت روز نخود در بازار کرمانشاه

قیمت فله نخود کرمانشاه

نخود کرمانشاه از نظر سایز بندی و البته کاربرد در تنوع بالایی قرار دارد. بنابراین با توجه به این نکته که پیش تر نیز به این امر اشاره شد، قیمت روز نخود در استان کرمانشاه با توجه به سایز این محصول نیز متفاوت خواهد بود. بنابراین

  • قیمت نخود فلافلی
  • قیمت نخود آبگوشتی

با تفاوت های بسیاری ارائه می شود. اما باز هم در میان نخودهای فلافلی با سایز 5-6، میزان ضایعات بار می تواند در تعیین قیمت نقش متفاوتی داشته باشد. به طوری که محصول با 2 الی 3 درصد ضایعات از نرخ کمتری نسبت به مود فلافلی بدون ضایعات برخوردار می باشد.

در قیمت روز تخود آبگوشتی نیز سایز نخود تاثیر بسیاری دارد. به طوری که اگر به دنبال خرید نخود فله ارزان هستید می توانید نخود سایز 7-8 را انتخاب کنید و اگر کیفیت نخود برایتان اهمیت بیشتری دارد

  • خرید نخود دو خان
  • خرید نخود سه خان
  • خرید نخود تک خان

به شما پیشنهاد می شود که هم از نظر ظاهری و هم از نظر کیفیت پخت در سطح کیفی بالایی قرار دارند. بنابراین برای خرید نخود در بازار کرمانشاه توجه به سایز این محصول اهمیت بسیاری داشته و تاثیر مستقیمی در قیمت آن نیز دارد.

بهترین قیمت روز نخود در بازار کرمانشاه را از ما در شرکت پخش عمده حبوبات الیزا بخواهید

قیمت عمده نخود کرمانشاه در بازار تهران

قیمت روز نخود کرمانشاه

علاوه بر بازار کرمانشاه، امروزه افراد بسیاری برای خرید عمده نخود در دیگر بازارهای خرید و فروش حبوبات هستند. در این میان بازار تهران نیز با وجود مراکز متعدد فروش عمده نخود و همچنین با حضور بزرگترین فعالان حوزه حبوبات به یکی از مراکز عمده و معتبر برای استعلام قیمت روز نخود و خرید این محصول شناخته می شود.

در این میان ما در حبوبات الیزا به عنوان یکی از مراکز فروش حبوبات در تهران علاوه بر ارائه قیمت نخود در تهران، این امکان را داریم تا مناسب ترین قیمت نخود در بازارهای مختلف را در اختیار شما قرار بدهیم بنابراین اگر به دنبال

  • قیمت نخود در قم
  • قیمت نخود تهران
  • قیمت نخود در مشهد
  • قیمت نخود در اصفهان

و دیگر شهرها و استانها هستید می توانید با ما در الیزا همراه شده و ضمن دریافت لیست قیمت روز انواع نخود در بازار،  قیمت حبوبات فله ای امروز را نیز دریافت نمایید.
بررسی وضعیت صادرات نخود در بازار ایران

لازم است بدانید در میان ممنوعیت هایی که دولت برای صادرات حبوبات در نظر گرفته است، نخود تنها حبوباتی است که صادرات آن به دیگر کشورها امکانپذیر بوده و هم اکنون در حجم قابل توجهی روانه بازار می شود.

در این میان 3 کشور عراق، افغانستان و پاکستان مهم ترین مشتری های نخود کرمانشاه ایران هستند که هر کدام با توجه به نیاز بازار خود خریدار این محصول در سایزهای گوناگون می باشند.

به طور مثال عراقی ها بیشتر نخودهای ایرانی سایز ریزتر از جمله نخود فلافلی و سایز 7-8 ا می پسندند. این در صورتی است که مصرف کنندگان بازارهای افغانستان و پاکستان به دنبال نخودهای دانه درشت ایرانی از جمله دو خان، سه خان و حتی تک خان هستند.

از این رو قیمت روز نخود گرد فله با توجه به کیفیت آن و سایزی که دارد متفاوت بوده و غالباً قیمت نخود کرمانشاه هر چه درشت تر و خوش پخت تر باشد از نرخ بالاتری برخوردار خواهد بود.

اما اگر قصد صادرات نخود را به کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان و… دارید لازم است بدانید معمولاً این محصول در کیسه های 30 کیلویی تحویل داده می شود.

ضمن اینکه در صورت سفارش این محصول از حبوبات الیزا، کیسه ها طبق سفارش مشتری و با برند او نیز ایجاد می شود. از طرفی خوب است بدانید ما در الیزا تمامی امور گمرکی را برای فروش نخود عمده صادراتی انجام می دهیم.

قیمت نخود صادراتی در ایران چند است؟

قیمت صادرات نخود برای تاجرانی که در این حوزه فعالیت دارند اهمیت بسیاری دارد، بنابراین هر یک از این افراد با توجه به نوع نخود انتخابی خود به دنبال مناسب ترین قیمت نخود به صورت عمده هستند تا بتوانند علاوه بر دریافت قیمتی رقابتی در بازارهای خارجی، همواره بتوانند بیشترین میزان مشتری و فروش را کسب نمایند.

از طرفی با دریافت قیمت نخود عمده ارزان، امکان کسب حاشیه سود بالاتر نیز برایشان وجود داشته باشد. در این راستا اغلب به دنبال قیمت نخود عمده کرمانشاه در بازارهای منطقه ای هستند. این در صورتی است که امروزه شرکت های معتبر و فعال در زمینه عرضه انواع حبوبات، با روش های نوین و اینترنتی واسطه ها را از میان برداشته و ضمن ارائه قیمت نخود به روز، همواره محصولات خود را به طور مستقیم و با قیمت دست اول ارائه می دهند.

در این صورت دیگر شما به عنوان تاجر حبوبات دیگر نیازی نیست که بخواهید زمان و انرژی بسیاری را برای دریافت قیمت نخود عمده فروشی و صادرات صرف کنید بلکه تنها با چند کلیک ساده امکان استعلام نرخ فروش و صادرات این محصول فراهم شده است.

اما لازم است بدانید در زمینه قیمت عمده نخود در کرمانشاه، مسئله ترکیب دانه های نخود اهمیت بسیاری دارد. در واقع از آنجایی که نخود در انواع مختلفی از نظر سایز به بازار ارائه می شود بنابراین خوب است بدانید نخود دو خان محصولی با سایز 8-9 است که با درصد 50-50 ترکیب می شود. بعلاوه اینکه نخود سه خان نیز از ترکیب 50 درصد نخود سایز 8 و 50 درصد نخود سایز 7 و 9 تشکیل می شود و نخود فلافلی نیز معمولاً در سایزهای 5-6 به فروش می رسد.

بنابراین جهت خرید نخود تناژ بالا بهتر است قبل از هر کاری به مراکز معتبر مراجعه نید و سپس این موضوع را نیز مدنظر قرار بدهید که با افراد سودجویی که دانه های ریز، بی کیفیت و پارساله را با محصول درشت و مراغوب امساله ترکیب می کنند؛ وارد معامله نشوید.

در بازرگانی الیزا علاوه بر دریافت منصفانه ترین قیمت نخود و حبوبات دیگر می توانید از قیمت عمده نخود و لوبیا در بازار روز نیز باخبر شوید.

قیمت نخود بسته بندی 900 گرمی

قیمت روز حبوبات بسته بندی

با توجه به مصرف بالایی که نخود در بازارهای مختلف دارد بنابراین امروزه علاوه بر خرید و فروش نخود عمده، انواع نخود بسته بندی و حتی نخود و لوبیا بسته بندی نیز تولید و مورد معامله قرار می گیرد.

بنابراین علاوه بر اینکه این محصول بسته بندی شده جزو کالاهای لوکس قرار دارد و علاوه بر بازارهای داخلی می تواند در بازارهای خارجی به ویژه عراق مشتریان خوبی داشته باشد؛ قیمت نخود بسته بندی عمده نیز اهمیت بسیاری برای تاجران دارد.

لازم است بدانید در حوزه قیمت روز نخود بسته بندی نیز عوامل بسیاری نقش دارند، به طوری که در این میان علاوه بر قیمت روز نخود فله، نوسانات ارزی، قیمت جلد بسته بندی، چاپ روی جلد، هزینه کارخانه، حمل و نقل محول، انبارداری، تبلیغات برند و… از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت نخود 900 گرمی بسته ای خواهند بود.

در این راستا اگر شما به دنبال خرید نخود بسته بندی هستید لازم است بدانید ما در حبوبات الیزا، این محصول را با برند تجاری هومسا تولید و روانه بازار کرده ایم. بنابراین با ارائه نخود بسته بندی هومسا خرید تضمینی نخود را برای شما فراهم آورده ایم و ضمن عرضه محصولی کاملاً بهداشتی، پاک شده و پولیش شده، عاری از هر گونه حشره و شته، مناسب ترین نرخ را برای شما در نظر خواهیم گرفت.

در زمینه قیمت نخود پاک شده و بسته بندی هومسا باید بگوییم از آنجایی که عرضه این محصول به طور مستقیم از درب کارخانه در سراسر کشور صورت می گیرد بنابراین با نرخی بسیار مناسب و ارزان ارائه شده و سود بیشتری برای شما در نظر گرفته شده است.

از طرفی لازم است بدانید ما در کارخانه هومسا علاوه بر نخود بسته بندی 900 گرمی هومسا، نخود و لوبیا بسته بندی را نیز از بهترین دانه های تازه و امساله تهیه کرده ایم از این رو می توانید قیمت بروز نخود بسته بندی و همچنین قیمت نخود و لوبیا فله بسته بندی هومسا را از وبسایت این محصولات تنها با چند کلیک ساده تههی نموده و برای خرید این محصولات اقدام نمایید.

خرید عمده نخود کرمانشاه با قیمت مناسب

قیمت روز انواع حبوبات

درهنگام خرید انواع نخود، یکی از مهم ترین مواردی که می تواند

  • قیمت نخود سفید
  • قیمت عمده نخود فلافلی
  • قیمت خرید نخود کرمانشاه

را دستخوش تغییر کنید، حجم خرید شما نیز می باشد. بنابراین اگر خرید عمده نخود کرمانشاه را در انواع مختلف در تناژ بالا انجام بدهید قطعاً از رقابتی ترین و ارزان ترین قیمت ها بهره مند خواهید شد.

از طرفی با خرید اینترنتی نخود می توانید مراکز معتبر را به راحتی پیدا کرده و قیمت روز نخود را بدون واسطه و به صورت کاملاً مستقیم به دست بیاورید.

ما در شرکت حبوبات الیزا برای خرید عمده نخود فلافلی و آبگوشتی در تناژ بالا، تخفیفات ویژه ای برای شما در نظر گرفته ایم

خرید عمده نخود کرمانشاه

بهترین مرکز خرید و فروش نخود کرمانشاه

با توجه به تنوع بالایی که در بازار خرید و فروش انواع نخود وجود دارد انتخاب یک مرکز معتبر امری الزامی است. از این رو ما در حبوبات الیزا با فراهم نمودن امکان فروش اینترنتی نخود به عنوان معتبرترین مرکز خرید نخود در تهران و سراسر کشور سال هاست که فعالیت داریم. از این رو این توانایی را داریم تا بتوانیم در هر زمانی از سال محصول درخواستی شما را در هر تناژی تهیه نموده و با

  • فروش عمده نخود صادراتی
  • فروش نخود عمده درجه 1
  • فروش نخود لرستان
  • فروش عمده نخود کرمانشاه
  • فروش نخود صادراتی
  • فروش نخود پاییزه
  • فروش نخود فله ای

بتوانیم رضایت حداکثری شما را جلب نماییم. بنابراین الیزا با فروش نخود با کیفیت و درجه یک همواره به دنبال افزایش سهم شما در بازار نیز بوده است و  با ارائه بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت قصد دارد نظر مشتریان شما را جلب نموده و فروشتان را افزایش بدهد. لازم است بدانید انتخاب شرکت حبوبات الیزا به عنوان بهترین مرکز خرید نخود کرمانشاه می تواند این مزیت را نیز برای شما داشته باشد که علاوه بر قیمت روز نخود و دیگر حبوبات با روش آنلاین و بسیار ساده، به صورت کاملاً رایگان و از هر شهری و دیاری بتوانید از مشاوره های کارشناسان باتجربه ما بهره مند شوید و با ریسک کمتری معاملات خود را در حوزه خرید و فروش حبوبات انجام بدهید.

2 دیدگاه دربارهٔ «قیمت روز نخود فله در بازار امروز»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز