عدس روسی

قیمت روز انواع عدس روسی در بازار

اعلام رسمی قیمت روز عدس روسی در این مرکز انجام می گردد. قیمت عدس روسیه بین ۳۰۰۰ تا ۳۸۰۰ در بازار ایران تغییر می کند. جهت دریافت قیمت لحظه ای عمده و خرد انواع عدس سبز روسی می توان با این مرکز در ارتباط بود.

در این مطلب به توضیح عدس روسی و قیمت خرید و فروش آن اشاره خواهیم داشت.

عدس روسیه چیست؟

عدس روسیه که به اختصار به آن عدس سبز روسی نیز می گویند، یکی از انواع عدس وارداتی در کشور است.

عدس روسی معمولا دانه درشت است و در کیسه های ۲۵ و ۵۰ کیلویی به فروش می رسد.

عدس روسیه برند خاصی ندارد و در کیسه های سفید رنگ به فروش می رسد. از طرفی این عدس با کیفیت های مختلفی وارد می شود. همین موضوع باعث می شود این عدس با قیمت های مختلف در بازار موجود باشد.

عدس روسی

قیمت عدس روسی

در تمام طول سال همیشه چند نوع عدس روسیه در بازار با کیفیت ها و قیمت های مختلف وجود دارد.

[highlight color=”yellow”]جهت دریافت قیمت دقیق تر انواع عدس روسیه و همچنین وضعیت عدس روسی می توان با مشاورین هم در تماس بود.[/highlight]

لیست قیمت حبوبات

نوسانات قیمت عدس روسی

در بازار همه محصولات نوسانات قیمتی وجود دارد و این نوسانات در یک زمان خاص مثلا افزایش مصرف و تقاضای آن از سوی مردم به اوج خود می رسد.

در بازار حبوبات نیز ضمن اینکه نوسانات قیمت همواره وجود دارد و در هر زمانی موجب غافلگیری مشتریان این محصول می شود، همانند سایر محصولات در برخی زمان ها تغییرات قیمت که اغلب در جهت افزایش صورت می گیرد، موجب نگرانی خانواده ها می شود.

عدس روسی

در این شرایط نرخ ثابت و یکسانی برای حبوبات وجود ندارد افزایش قیمت ها به همه جا سرایت می کند و حتی برخی ها از این آب گل آلود ماهی می گیرند و قیمت را سلیقه ای به مشتری اعلام می کنند.

این مرکز برای خاتمه دادن به این مشکل سعی می کند قیمت واقعی و به روز انواع حبوبات داخلی و خارجی را به اطلاع همگان برساند.

[toggle title=”اعلام قیمت عدس روسی” state=”open”]در همین راستا اطلاع رسانی در مورد قیمت روز انواع عدس روسی در بازار از وظایف این مرکز به شمار می رود. لذا فعالان حبوبات می توانند قبل از مراجعه به بازار و خرید عدس روسی با این مرکز تماس بگیرند و از قیمت های واقعی مطلع شوند.[/toggle]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز