فروش نخود

پخش نخود جهت فروش داخلی و صادرات

نخود تولید شده در ایران برای فروش داخلی و صادرات استفاده می شود، و جهت خرید آن می توان به نمایندگی پخش و عرضه اینترنتی نیز مراجعه نمود.

یکی از حبوباتی که به مرغوب ترین شکل در ایران در حجم بسیار بالایی به دو شکل آبی و دیم کشت می شود، نخود می باشد. نخود بعد از برداشت سایزبندی شده و علاوه بر فروش داخلی برای صادرات به کشورهای همسایه نیز استفاده می گردد.

صادرات نخود ایران

لازمه صادرات هر محصولی از یک کشور به دیگر کشورها، تولید مازاد آن محصول و داشتن کیفیت مطلوب است تا در پی صادرات با کمبود آن بار در کشور صادر کننده مواجه نشد و از آن سو کیفیت و قیمت بار ارسال شده پاسخگوی نیاز کشور وارد کننده باشد. با این روش می توان همکاری مداومی با دیگر کشورها داشت و به اقتصاد ایران با وارد کردن پول به کشور کمک نمود و همچنین سود رضایت بخشی از تجارت به دست آورد. نخود در بین حبوبات ایران همواره دارای آیتم های صادارتی بوده و تجار زیادی را به صادرات آن واداشته است. کشورهایی همچون عراق، پاکستان و افغانستان به شدت از نخود ایران استقبال کرده و در طول سال خریدار نخود ایران می باشند.

فروش داخلی نخود در ایران

نخود به دلیل استفاده در غذاهای خانگی، فست فودی و کنسرو همواره نیاز بازار حبوبات ایران بوده و هست. نخود به دو شکل بوجار و دستچین از قطب های تولید نخود ایران در سایر شهرهای ایران پخش و توزیع می شود، بطوریکه این محصول حجم قابل توجهی از فروش داخلی حبوبات ایران را به خود اختصاص داده است.

کنار خرید از بازارهای محلی و شهری، می توان حبوبات از جمله نخود را از نمایندگی های پخش اینترنتی در هر حجمی جهت فروش داخلی و صادرات تهیه نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز