مرکز عرضه حبوبات

مرکز عرضه حبوبات درجه یک خارجی

مرکز عرضه حبوبات انواع حبوبات ایرانی و خارجی را در سراسر کشور عرضه می دارد. انواع حبوبات نخود، لوبیا، عدس، لپه و ماش با قیمت متفاوتی در تمامی بازارهای ایران خرید و فروش می شود. اما حبوبات ایرانی و خارجی در قیمت و کیفیت چه تفاوتی با یکدیگر دارد؟ خرید عمده حبوبات به صرفه تر است و یا خرد؟

یکی از مواد غذایی که نوع ایرانی و خارجی آن با رقابت زیادی در بازار خرید و فروش می شود حبوبات است. در ادامه به توضیح بیشتر این دسته از مواد غذایی خواهیم پرداخت.

آنچه در این مقاله می خوانید:

تفاوت حبوبات ایرانی و خارجی؟

  • حبوبات ایرانی

نخود، لوبیا، لپه، عدس و ماش همگی در بسیاری از استان های کشور مانند لرستان، مرکزی، کرمانشاه و غیره کشت می شود. بالای نود درصد از حبوبات ایرانی درجه یک بوده و دارای کیفیت بالایی است. قیمت آن نیز به نسبت مشابه های خارجی بالاتر است.

  • حبوبات خارجی

در بین حبوبات خارجی، واردات نخود، عدس، لوبیا چیتی و قرمز به ایران بیشتر از سایر حبوبات انجام می شود. حبوبات خارجی بصورت کلی کیفیت حبوبات ایرانی را ندارد. ولی شکل ظاهری تمیزتر و البته قیمت مناسب تری داراست.

حبوبات ایرانی را خرید کنیم یا خارجی؟

خریداران حبوبات دو دسته اند:

کسانی که کیفیت در مرحله اول برایشان اهمیت دارد. مانند شرکت های بسته بندی و فروشندگان لوکس مواد غذایی. پیشنهاد ما برای این گروه، خرید حبوبات دستچین یا همان درجه یک ایرانی است.

کسانی که قیمت برای آنها در اولویت است. مانند فروشندگان حبوبات در مناطق محروم. این گروه می توانند خرید حبوبات خارجی که به نوعی درجه دو محسوب می شوند را در اولویت کارشان قرار دهند.

حبوبات را عمده خرید کنیم یا خرد؟

مرکز های مختلف عرضه حبوبات، بسته به حجم کارشان حبوبات را بصورت عمده یا خرد خریداری می کنند. حجم کار و توان خرید در مقدار خرید تاثیرگذار است.

اما در هر شرایطی بایستی تلاش نمود حبوبات را به شکل عمده خریداری نمود. این نوع خرید حسن خرید با صرفه بیشتر را دارا خواهد بود. خرید حبوبات همچون دیگر مواد غذایی اگر عمده خریداری شود قیمت کمتری خواهد داشت.

قیمت روز عمده حبوبات ایرانی و خارجی را می توان در مقاله قیمت حبوبات مطالعه نمود.

[toggle title=”خدمات بازار حبوبات” state=”open”]جهت خرید عمده یا خرد حبوبات، گرفتن مشاوره و یا دریافت لیست قیمت روز حبوبات همین حالا می توان با مشاورین این مجموعه در ارتباط بود.[/toggle]

فروش کلی حبوبات

مرکز عرضه حبوبات در ایران

برقراری ارتباط با وارد کنندگان حبوبات خارجی و تولید کنندگان حبوبات ایرانی که عرضه و فروش حبوبات را در تمامی شهرهای کشور بر عهده دارند، موجب خرید آسان تر و به صرفه تر خواهد شد.

نمایندگی فروش حبوبات در اینترنت به عنوان مرکز عرضه حبوبات گزینه مناسبی جهت مراجعه فعالان حوزه حبوبات است.
منبع: حبوبات ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز