بازار خرید لپه

قیمت لپه تبریزی در تهران و کرج

قیمت لپه در ایران بسته به نوع آن که ایرانی باشد یا خارجی متفاوت است. آیا انواع لپه ای که در ایران خرید و فروش می شود را می شناسید؟ آیا از قیمت لپه در انواع مختلف اطلاع دارید؟ خرید و فروش لپه به صورت عمده چگونه انجام می شود؟

انواع لپه در ایران

در ایران لپه های متفاوتی وجود دارد. برخی از این لپه ها تولید شده از نخود لپه های ایرانی است که به لپه آذرشهر و لپه تبریزی معروف هستند. علاوه بر لپه های ایرانی، لپه هایی نیز در ایران وجود دارد که نخود لپه آن ها از کشورهای دیگر به ایران وارد شده و در کارخانه های لپه سازی آذرشهر به لپه تبدیل می شوند.
از جمله این لپه ها می توان به لپه اتیوپی، لپه استرالیا، لپه تانزانیا، لپه روس و لپه برمه اشاره کرد. برای اینکه بتوانید شناخت دقیق تری از انواع لپه موجود در ایران داشته باشید، پیشنهاد می کنیم مطلبی با نام انواع لپه در ایران را مطالعه نمایید.

• لپه آذرشهر
• لپه اتیوپی
• لپه استرالیا
• لپه برمه
• لپه تانزانیا
• لپه روس

قیمت لپه

قیمت لپه در ایران

قیمت لپه به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. معمولا لپه ای که از نخود ایرانی تهیه شود، دارای کیفیت بالاتری نسبت به سایر انواع لپه است، به همین خاطر قیمت آن نیز بیشتر است. یکی دیگر از پارامترهای مهم تعیین کننده قیمت لپه، میزان خرید و فروش لپه است. هر چه مقدار خرید بیشتر باشد، قیمت لپه مناسب تر محاسبه می شود.
عوامل بسیار دیگری در قیمت لپه تاثیرگذار هستند. اگر بخواهیم به یکی دیگر از آن ها اشاره کنیم، می توان به ریز و درشت بودن دانه های آن اشاره کرد.

خرید و فروش لپه

خرید و فروش انواع لپه در ایران به روش های مختلفی صورت می گیرد. یکی از شناخته شده ترین روش های فروش که بسیار متداول است، خرید و فروش سنتی انواع لپه است که اکثرا از این طریق خرید و فروش صورت می گیرد.
روش دیگری در خرید و فروش لپه در بازار ایران که تاثیری بر قیمت لپه نیز ندارد، خرید و فروش اینترنتی آن است. برای اینکه بیشتر با این روش آشنا شوید می توانید با کارشناسان ما ارتباط گرفته و سوالات خود را مطرح کنید.

فروشگاه های اینترنتی محل مناسبی برای عرضه و خرید انواع لپه می باشند. از این رو تولیدکنندگان لپه می توانند محصولات خود را به صورت مستقیم در این فروشگاه ها عرضه کنند. مشتریان نیز از همین طریق و تنها با یک تماس تلفنی می توانند لپه موردنظر خود را انتخاب و به راحتی خرید نمایند.
منبع: حبوبات ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز