قیمت فروش حبوبات درجه یک ایرانی

قیمت فروش حبوبات درجه یک ایرانی

قیمت فروش حبوبات درجه یک ایرانی چند است؟ فروش حبوبات درجه یک ایرانی در مراکز مختلف، بصورت عمده عرضه می گردد. قیمت آن از طریق سایت های اینترنتی قابل ملاحظه می باشد.

حبوبات دانه های خوراکی مانند، لوبیا، عدس، ماش، نخود، لپه و… شامل می شود که مقدار زیادی پروتئین، کربوهیدرات و مواد معدنی در آن ها وجود دارد.

فروش لوبیا درجه یک ایرانی

قیمت فروش حبوبات درجه یک ایرانی

در بعضی از مناطق ایران مانند خمین و ازنا، به دلیل شراط آب و هوایی مناسب و با زمین های مستعدی که در اختیار دارند، جزء تولید کننده های بهترین نوع لوبیا در کشور به شمار می روند.

که به عنوان قطب اصلی تولید لوبیا در ایران شناخته شده اند. یک تیم تحقیقاتی با شناسایی این مناطق و معرفی آن به مصرف کنندگان، امکان خرید بهترین انواع لوبیا را در اختیار مشتریان قرار داده است.

قیمت فروش حبوبات درجه یک ایرانی

در مرکز خرید اینترنتی، علاوه بر خرید فروش حبوبات هم انجام می گیرد. هدف بازار حبوبات اینترنتی، کم کردن چرخه ی فروش بین تولید کننده و مصرف کننده می باشد.

بازرگانی حبوبات الیزا به عنوان یکی از مراکز فعال حبوبات، یک سری هدف هایی دارد:

خرید اینترنتی حبوبات
فروش اینترنتی حبوبات با قیمت فروش حبوبات درجه یک ایرانی
فراهم کردن خرید و فروش بسیار سریع و آسان حبوبات
مطلع ساختن خریداران و فروشندگان از قیمت روز
تهیه ی حبوبات در هر نقطه از کشور به صورت آنلاین و حضوری
در دسترس قرار دادن انواع حبوبات ایرانی و خارجی به خریداران

دو نوع از پرکاربردترین حبوبات و خواص آن ها

قیمت فروش حبوبات درجه یک ایرانی

لوبیا قرمز: یکی دیگر از اعضای خانواده حبوبات، لوبیا قرمز می باشد که دارای سدیم پایین و پتاسیم بالایی می باشد و می‌تواند برای افراد مبتلا به فشار خون موثر باشد.

همچنین به دلیل شاخص گلایسمی پایینی که دارد، برای دیابتی‌ها نیز مفید است. لوبیا قرمز منبع غنی فیبر محلول است که می‌تواند به سلامت دستگاه گوارش و همچنین پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان دستگاه گوارش کمک کند. در هر ۱۰۰ گرم لوبیا قرمز خام ۳۳۰ کیلوکالری و در ۱۰۰ گرم لوبیا قرمز پخته ۱۵۵ کیلوکالری انرژی جا دارد.

لوبیا چشم بلبلی: لوبیا چشم بلبلی نسبت به سایر لوبیاها نفخ کمی دارد اما از نظر ارزش غذایی شبیه بقیه لوبیا ها می باشد.

این لوبیا هم منبع غنی پروتئین و هم شامل ویتامین‌های گروه B است. علاوه بر آن این لوبیا منبع غنی از فیبر محلول است که به دلیل کاهش جذب کربوهیدرات‌ها می‌تواند برای دیابتی‌ها مفید باشد.

در هر ۱۰۰ گرم لوبیا چشم بلبلی خام ۳۳۶ کیلوکالری و در هر ۱۰۰ گرم لوبیا چشم بلبلی پخته ۱۱۶ کیلوکالری انرژی وجود دارد.

و در آخر به یاد داشته باشید که نمایندگی های حبوبات در ایران، حبوبات را به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می کنند. و مصرف بسیار زیاد آن موجب شده، تا زمین های کشاورزی زیادی زیر کشت بروند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز