حبوبات درجه یک

قیمت روز حبوبات درجه یک

قیمت حبوبات درجه یک ایرانی و خارجی در بازار داخلی ایران به صورت عمده در جدول قیمت زیر قید شده است. قیمت روز هر کیلو حبوبات اعم از نخود، لوبیا، لپه، عدس و ماش در لیست زیر قابل مشاهده است.

حبوبات از نظر کیفیت به چندین و چند درجه کیفی تقسیم می شوند که بهترین آن، حبوبات درجه یک است و از هر نظر، سطح مرغوبیت آن کاملاً بالاست.
هم در انواع حبوبات ایرانی می توان حبوبات مرغوب و درجه یک پیدا کرد و هم در میان حبوبات خارجی. این به شما و اولویت هایتان بر می گردد که برای خرید کدامیک اقدام نمایید.
در خصوص قیمت روز حبوبات می توان گفت که عوامل بسیاری تاثیرگذار هستند از جمله:

  1. واردات و صادرات
  2. عرضه و تقاضا
  3. نوسان هزینه های تولید
  4. هزینه های بسته بندی

حبوبات درجه یکقیمت روز حبوبات چقدر است؟

در شرایط اقتصادی این روز ها که چندان با ثبات همراه نیست، قیمت روز حبوبات هم ثابت نبوده و مدام در حال تغییر است. بهتر است خریداران پیش از خرید، از طریق مراکز فروش معتبر به لیست قیمت روز حبوبات دست یافته و از قیمت های فروش عمده و خرد آن در بازار مطلع گردند.

[highlight color=”yellow”]قیمت روز حبوبات به ازای هر یک کیلو در جدول آمده است. جهت دریافت قیمت دقیق تر می توان با کارشناسان فروش مجموعه الیزا در ارتباط بود.[/highlight]

قیمت عمده حبوباتحبوبات ایرانی یا خارجی؟

حبوبات نه تنها در ایران به بهترین شکل تولید می شود و پاسخگوی نیاز بازار است، بلکه از کشور های دیگری توسط شرکت های بازرگانی روانه بازار فروش داخلی می شود.

  1. کیفیت
  2. قیمت تمام شده
  3. نوع بسته بندی و عرضه

و مواردی از این دست، وجه تمایز میان انواع حبوبات خارحی و ایرانی است که سبب می شود تا هر کس مطابق با سلیقه و نیازش، اقدام به خرید هر یک از انواع حبوبات کند و پاسخگوی نیازش باشد.

ارزانترین حبوباتتشخیص حبوبات درجه یک

چیزی که متاسفانه در ایران رایج است، استفاده محدود از حبوبات می باشد. مثلاً اگر حبوبات لوبیا دارای 10 گونه و رقم باشد، ایرانیان به صورت مکرر تنها از یک گونه آن در برنامه غذایی شان استفاده می کنند.

در صورتیکه در کل جهان، چنین چیزی مرسوم نبوده و همه نوع حبوباتی در برنامه غذایی افراد وجود دارد.

برای خرید حبوبات درجه یک، تشخیص کیفیت آن یکی از اصل هایی است که در خرید باید بدان توجه ویژه ای شود. برای اینکه حبوبات درجه یک را تشخیص دهید، باید با ویژگی حبوبات مرغوب آشنا باشید:

  • حبوبات مرغوب دارای دانه های درشت هستند.
  • پوست آن ها صاف بوده و زدگی ندارد.
  • پوک نبوده و پوست چروکیده ندارند.
  • زمان پخت کمی داشته و سخت نیستند.

لازم به ذکر است، نقش حبوبات به خاطر خواص زیادی که دارد در برنامه غذایی پررنگ می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز