قیمت بازار عدس

قیمت بازار عدس در فروشگاه های اینترنتی

قیمت بازار عدس در ایران بسته به نوع عدس که ایرانی باشد یا از عدس های وارداتی کانادا یا روسی متفاوت است. آیا تفاوت کیفیت و قیمت این محصولات را می دانید؟ آیا قیمت خرید و فروش عدس در کلانشهرهایی مثل تهران و کرج با شهرهای دیگر تفاوت دارد؟ توزیع عدس خارجی ریز و درشت با کیسه های سفید و سبز در فروشگاه های اینترنتی چگونه است؟

خرید و فروش عدس در بازار به عنوان یکی از کالاهای اساسی بسیار صورت می پذیرد. اما تفاوت های بسیاری میان عدس های ایرانی با نمونه های وارداتی آن دارد که قیمت بازار عدس را هر کدام از کیفیت ها دچار تغییر می کند.

آنچه در این مقاله می خوانید:

بازار عدس ایرانی

کشاورزان بسیاری در ایران تولید عدس را انجام می دهند. به طور کلی عدس ایرانی در دو نوع آبی و دیم کشت می شود که اندازه دانه های آن ها نیز در نموه دیم ریز و در نمونه عدس آبی درشت می باشد.

• عدس دیم
• عدس آبی

قیمت بازار عدس

از نظر جغرافیایی نیز می توان گفت که بیشتر استان های سردسیر و معتدل کشور تولید عدس را دارند اما عمده عدس تولیدی در ایران به استان های زیر برمی گردد.

• عدس دیم لرستان
• عدس دیم ایلام
• عدس دیم کرمانشاه
• عدس آبی اردبیل

بازار عدس روسی

عدس روسی در سال های اخیر به دلیل قیمت مناسب و هزینه های حمل و نقل کمتری که دارد، با استقبال مصرف کنندگان روبرو شده است.
عدس روسی در ایران دانه درشت بوده اما در کنار عدس روسی وارد شده به ایران یک نمونه عدس ریز و آشی نیز خرید و فروش می شود.
عدس ریز قزاق نمونه ای است که در مورد آن صحبت کردیم که قیمت آن نسبت به عدس های ریز کانادایی مناسب تر بوده و همین دلیلی بر خرید و فروش مناسب آن است.

بازار عدس روسی

بازار عدس کانادایی

بازار عدس کانادایی در ایران داغ ترین بازار موجود است. حجم واردات عدس کانادایی به قدری است که به راحتی می توان گفت 80 درصد نیاز عدس را تامین می کند.
نمونه عدس های مختلفی در بازار وجود دارد تحت برندهای مختلف. اگر قصد دارید آشنایی بیشتری نسبت به انواع عدس کانادایی داشته باشید، ما پیشتر در مورد آن صحبت کرده ایم.

عرضه عمده عدس

قیمت بازار عدس

قیمت عدس در بازار بسته به نمونه آن که چه برندی باشد، کیفیت و درجه بندی آن چگونه است و مسائلی همچون حجم خرید که به صورت عمده باشد یا خرده تعیین می شود.

لیست قیمت حبوبات
منبع: حبوبات ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز