فروش عدس ساسکن ریز و درشت در ایران

فروش عدس ساسکن چگونه انجام شده و اساسا عدس ساسکن چه نوع عدسی می باشد؟ آیا نمونه عدس های دیگری که در بازار حبوبات ایران خرید و فروش می شوند کیفیت بهتری دارند یا خیر؟ قیمت این محصول چگونه تعیین می شود و چه پارامترهایی در آن تاثیرگذار است؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

فروش عدس ساسکن و واردات آن

در بازار حبوبات ایران عدس های مخالفی عرضه شده اما این عدس کانادایی است که سهم قابل توجهی در بازار را به خود اختصاص داده است. شناخته ترین برند عدس کانادایی در ایران که اکثر مصرف کنندگان به دنبال آن هستند، عدس کانادایی ساسکن است. هر چند نمونه های دیگری تحت عنوان، عدس سیمپسون، اسکولار، ایلتا، پکت و غیره وجود دارند که در متنی جداگانه تحت عنوان انواع عدس کانادایی در بازار ایران، پیرامون انواع آن ها صحبت کرده ایم. اما اکثر مصرف کنندگان به دنبال عدس کانادایی ساسکن می باشند.
واردات این محصول هر ساله پس از برداشت از مزارع کانادا صورت گرفته و می توان گفت اوایل آذرماه هر سال اولین محموله عدس کانادایی در بنادر ایران تخلیه می شود.

عدس ساسکن چه کیفیتی دارد؟

به طور کلی عدس های کانادایی بر اساس استانداردهای این کشور در گریدهای مختلف روانه بازارهای بین المللی می شود که در بازار حبوبات ایران نیز این دسته بندی ها وجود دارد اما مساله ای که سال های اخیر برای این محصول بوجود آمده است، توصیه ما به خریداران عدس کانادایی، مخصوصا عدس کانادایی ساسکن این است که علاوه بر اینکه از مرجع معتبر خرید می کنند حتما ظاهر عدس را مشاهده و در صورت کیفیت آن را خرید نمایند زیرا نوع کیسه و تاریخ درج شده بر روی آن زیاد مورد استناد نیست.

 

قیمت عدس کانادایی ساسکن

پارامتر قیمت که در بازار حبوبات ایران بسیار مهم است در مورد عدس کانادایی ساسکن نیز صدق می کند. این محصول با توجه به کیفیتی که دارد معمولا از سایر برندها قیمت بالاتری دارد. البته عدد دقیق آن بعد از محاسبه تمام هزینه ها و کشش بازار مشخص می شود. البته این نکته را بگوییم که همین پارامتر قیمت عدس ساسکن به خودی خود نشاندهنده ی کیفیت و اصل بودن این محصول می باشد.
منبع: حبوبات ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز