فروش عدس

فروش عدس به صورت عمده

فروش عدس در بازار حبوبات ایران جزو فروش لاینفک مواد غذایی است. عدس ایرانی و عدس خارجی به خصوص عدس کانادایی به صورت عمده در سراسر ایران تقاضا و عرضه می شود. بازار خرید و فروش عدس سبز و قرمز در انواع ریز و درشت هم در بازار بنادر هچون بندرعباس و هم در بازار داخلی شهرهای بزرگ پررونق است. جهت خرید و فروش عدس با مجموعه حاضر می توان در ارتباط بود.

عدس در دو نوع سبز و قرمز در میان مردم ایران شناخته شده تر است. هر چند انواع دیگر عدس همچون عدس زرد، عدس سیاه، عدس قهوه ای و غیره نیز مورد کشت و برداشت قرار می گیرد. عدس قرمز به دال عدس نیز معروف است. و البته مصرف آن نسبت به نوع سبز بسیار کمتر است و تنها در برخی از شهرهای ایران مصرف بیشتری دارد. جهت اطلاعات کامل از خرید دال عدس و قیمت و نوع آن می توان مقاله مربوطه را مطالعه نمود.

عدس سبز ایرانی و خارجی

عدس سبز هم از نوع ایرانی و هم از نوع خارجی در بازار ایران خرید و فروش می شود. از بین عدس های خارجی وارد شده عدس سبز کانادایی ریز و درشت با برندهای مختلف تقاضای بیشتری دارد. و بعد از آن عدس روسیه درخواست خرید دارد.

عدس کاناد از بنادر مختلف مانند بندرعباس وارد می شود. خریدارانی که در حجم بالا کار می کنند قاعدتا اگر خرید عدس را از بندرعباس به طور مستقیم انجام دهند حاشیه سود بیشتری خواهند داشت.

خرید و فروش عدس کانادایی و ایرانی

واردکنندگان و کشاورزان جهت فروش عدس ایرانی و کانادایی با قیمت پایه می توانند با بازرگانی حاضر ارتباط برقرار کنند و همچنین خریداران عمده در شهرهای بزرگ و کوچک مانند تهران، اصفهان، تبریز، مشهد و غیره نیز می توانند جهت خرید با قیمت کف با مشاورین در ارتباط باشند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز