فروش انواع عدس کانادایی

فروش انواع برندهای عدس کانادایی

شناخت بهتر عدس کانادایی

عدس کانادایی با برندهای مختلف و با انواع گریدها به کشور وارد شده و در بازار به فروش می رسد. زمان خرید عدس کانادایی دقت در نوع و گرید عدس بسیار حائز اهمیت است. جهت دریافت قیمت روز عدس کانادایی و یا خرید عمده هر نوع برندی از آن می توان با ما در ارتباط بود.

عدس که دارای دو نوع رسمی یا همان سبز و عدس ریز قرمز می باشد در ایران خرید و فروش می گردد. البته عدس سبز به دلیل استفاده بیشتر در غذاها مصرف بالاتری در بین عموم دارد. همین موضوع منجر به توجه فعالان حوزه حبوبات در زمینه اشباع بازار حبوبات از عدس شده است.
عدس ایرانی به تنهایی کفاف تامین عدس بازار را ندارد. از این رو تجار بر آن شدند که عدس کشورهای دیگری همچون عدس کانادا را که دارای استقبال جهانی است به کشور وارد کنند.

آنچه در این مقاله می خوانید:

قیمت روز عدس کانادایی ساسکن

فروش عمده عدس کانادایی

به دلیل مصرف بالای عدس سبز، کنار عدس سبز ایرانی، عدس سبز کانادایی نیز سال های متوالی است که به صورت رقابتی در بازار حبوبات به فروش می رسد. این عدس با برندهای مختلفی چون ساسکن، ویکتوریا، اسکولار، اخضر، هاروست، آی پی، ایلتا، رونق و غیره توسط واردکننده ها به ایران وارد می شود و در بازار پخش می گردد.

در سال های اخیر به دلیل افزایش تجار و وارد کننده ها می توان گفت در هیچ فصلی از سال کمبود هیچ برندی از عدس کانادایی در بازار وجود ندارد. و فروش انواع عدس کانادایی به صورت عمده توسط وارد کننده و شرکت های زیادی انجام می پذیرد.

قیمت روز انواع حبوبات

قیمت روز عدس کانادایی

قیمت عدس کانادایی هیچ زمانی یک نرخ ثابت و مشخص نداشته است و همواره در حال تغییر بوده است. از این رو خریداران و فروشندگان عدس کانادا همواره به دنبال قیمت روز این محصول قبل از هر خرید و فروشی هستند.

بازرگانی الیزا مرجع مناسبی جهت استعلام قیمت عدس است. حتی در صورت عدم خرید می توان در ساعات کاری با مشاورین در تماس بود و قیمت همین لحظه بازار عدس را جویا شد. بنابراین جهت دسترسی به انواع برندهای عدس کانادا و لیست قیمت آن می توان با مشاورین بازرگانی ارتباط گرفت.

قیمت عدس فله ای

خرید عدس کانادایی

انواع برندها بر حسب کیفیت با قیمت های مختلفی به فروش می رسد. اگر بتوان این محصول را از خود وارد کننده تهیه نمود، نرخ خرید مناسب تری برای خریدار در پی خواهد داشت. البته باید در خرید عدس بسیار دقت نمود زیرا عدس در هر برندی دارای گریدهای مختلف است و بسته به نوع گرید دارای رنگ و رویی متفاوت می باشد. بنابراین دقت در خرید عدس در بین حبوبات امری ضروری است.

بارها دیده شده است که یک برند در یک بازه زمانی در چند مرکز با قیمت های مختلفی عرضه می شود. این مسئله می تواند دو دلیل عمده داشته باشد:

  • یکی اینکه قیمت فروش یک نوع عدس در این مراکز می تواند متفاوت باشد.
  • و دیگر اینکه ممکن است آن مراکز یک برند را در کیفیت و گرید مختلفی به فروش می رسانند.

بنابراین امری ضروری است که زمان خرید عدس کانادایی، نمونه را با قیمت تطبیق دهیم تا خرید مناسب و معقولی را انجام داده باشیم. و با خرید از سودجویان متضرر نشویم.

فروش انواع عدس خارجی

فروش عدس در بازرگانی الیزا

با داشتن هر نوع شرایطی زمان خرید عدس کانادا می توان با شرکت حبوبات الیزا در ارتباط بود:

  • در هر شهری که هستید.
  • هر حجمی از عدس را که لازم دارید.
  • هر نوع عدس ایرانی یا خارجی که قصد خرید دارید.
  • هر برندی از عدس کانادایی که مورد نظرتان است.

4 دیدگاه دربارهٔ «فروش انواع برندهای عدس کانادایی»

    1. وقت بخیر
      عدس های کانادایی تاریخشون دوساله هست و دو ماه آخر سال کیفیت بالاتری دارند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز