عمده فروشی ماش

عمده فروشی ماش ریز و درشت دزفول

عمده فروشی حبوبات الیزا، کنار سایر حبوبات، انواع ماش درشت و ریز دزفول خوزستان را در سراسر کشور تحویل خریداران این حوزه می دهد.

ماش ایرانی یکی از حبوبات خوش طعم و مفید است که در سفره های ایرانیان در غذاهایی همچون آش و پلو جای دارد. ماش سبز درشت و ریز که به ترتیب دارای کیفیت بهتری است، هر دو به شکل بوجار شده از مناطق تولید شده آن همچون دزفول خوزستان راهی بازارهای داخلی و حتی خارجی می شود. حبوبات دیگر همچون نخود، لوبیا، عدس و لپه به شکل تناژی در بسیاری از عمده فروشی ها یافت می یافت چرا که دارای مصرف بیشتری نیز می باشد، اما حبوباتی همچون ماش و لوبیا چشم بلبلی را بیشتر می توان به شکل خرد از عمده فروشی ها تهیه نمود. هر دو ماش ریز عمرانی و درشت هندی و ارتشی، در کنار دیگر حبوبات به شکل خرده و عمده و در هر تناژی، در بازرگانی الیزا به عنوان یک عمده فروشی جامع موجود بوده و به شکل حضوری و تلفنی قابل خریداری است.

ماش تازه سال که به طور معمول برداشت پاییز می باشد در طول سال با توجه به نوسانات بازار، دارای مقداری تغییر قیمت می گردد. خریداران می توانند به طور آنلاین از طریق تماس با پشتیبانی و یا لینک با کانال تلگرام بازرگانی الیزا در جریان قیمت های به روز حبوبات و ماش ریز و درشت دزفول نیز باشند و خرید خود را نیز از طریق راه های ارتباطی ثبت سفارش نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز