عمده فروشی لپه

عمده فروشی لپه تانزانیا ریز و درشت

لپه ریز و درشت تانزانیا، با دو کیفیت مختلف را می توان از عمده فروشی های جامع ایران در هر مقدار و تناژی در هر شهری از ایران به راحتی تهیه نمود.

در بازار ایران لپه ایرانی و خارجی هر دو پا به پای هم به فروش می رود و نمی توان گفت که کدام فروش بیشتری نسبت به دیگری دارد. لپه خارجی اعم از لپه تانزانیا، استرالیا، اتیوپی و غیره، در کارخانه های آذرشهر تبریز از نخود لپه کشورهای مربوطه به شکل ریز و درشت فرآوری شده و پس از پخش در عمده فروشی های شهرهای ایران به دست مصرف کننده نهایی می رسد. تولید لپه به دو شکل ریز و درشت دو کیفیت مختلف لپه را که مقداری در پخت و قیمت با یکدیگر متفاوت هستند در اختیار بازار حبوبات قرار می دهد. لپه ریز، با وجود قیمت بالاتر به دلیل خوش پخت بودن همیشه طرفداران مختص به خود را داشته و دارد. لپه درشت نیز در بازار به دلیل قیمت مناسبی که دارد خریداران خود را می طلبد.

خریداران لپه ریز و درشت تانزانیا همچون خریداران دیگر انواع لپه می توانند خرید خود را از عمده فروشی جامع و مستقیم انجام دهند. فروشگاه حاضر تناژهای بالای لپه تانزانیا را از مهد تولید لپه یعنی آذرشهر به دیگر شهرهای ایران بارگیری می کند و در مقدارهای کم نیز لپه را از شهرهای مختلف در اختیار خریدار قرار می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز