لوبیا چیتی ازبک

عرضه لوبیا چیتی روشن و قرمز ازبک

ازبکستان عرضه کننده دو نوع لوبیا چیتی روشن و قرمز به ایران است. در ادامه شرح مختصری بر روی قیمت، کیفیت و مصارف لوبیا وارداتی ازبک خواهیم داشت.

قیمت و کیفیت لوبیا چیتی روشن ازبک

لوبیا چیتی روشن ازبک است هم دارای مصرف غذایی و هم دارای مصرف کنسروی است. این لوبیا از لحاظ شکل ظاهری به لوبیا ایرانی شباهت دارد و از لحاظ کیفیت نیز جزو لوبیا وارداتی مطلوب به شمار می رود. قیمت آن نیز بسته به فصلی از سال که وارد می شود متغیر است. در برخی از فصول سال قیمت این لوبیا نسبت به لوبیا چیتی ایرانی بسیار پایین تر بوده و در این بازه زمانی است که فروش قابل توجهی را به خود اختصاص می دهد.

لوبیا چیتی روشن

قیمت و کیفیت لوبیا چیتی قرمز ازبک

لوبیا چیتی قرمز ازبک نوعی دیگر از لوبیا ازبکستان است که قرمز رنگ بوده و دارای رگه های سفید رنگ می باشد. مشابه این لوبیا در کشور خودمان برداشت نمی شود. این محصول تنها مصرف کنسروی داشته و به دلیل قیمت مناسب و کیفیت مطلوب توسط بسیاری از کارخانه های کنسرو سازی در تناژهای بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

لوبیا چیتی قرمز

بنابراین لوبیا چیتی روشن و قرمز ازبک همواه توسط تجار به شرکت ها، عمده فروشان و کارخانجات کنسروسازی عرضه می گردد. جهت اطلاع از قیمت های روز این محصول و یا خرید هر نوع از لوبیا ازبک، با این مجموعه که عرضه کننده مستقیم این حبوبات است در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز