قیمت عمده لوبیا قرمز

قیمت خرید لوبیا قرمز عمده در بازار امروز

قیمت خرید لوبیا قرمز عمده در بازار امروز چند است؟ فروش عمده انواع لوبیا زنجان، خمین، اتیوپی و قرقیز به صورت فله در بازار حبوبات کشور با چه نرخی صورت می گیرد؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

قیمت خرید لوبیا قرمز عمده در بازار امروز

حتماً شما هم برای خرید عمده لوبیا قرمز، قبل از هر اقدامی به دنبال این هستید که در بازر امروز لوبیا قرمز کیلویی چند است؟ برای پاسخ به این سوال حتما می دانید که در بازار حبوبات ایران انواع لوبیا قرمز خارجی و ایرانی موجود است.

بنابراین می توان گفت ضمن اینکه ایرانی و خارجی بودن این محصول که هر یک بنا به دلایل مختلفی از جمله

  • نوسانات ارزی
  • حجم صادرات و واردات
  • میزان کشت و برداشت محصول در سال جاری
  • حجم تقاضا و عرضه در بازار
  • هزینه های تولید، حمل و نقل، انبارداری

و بسیاری موارد دیگر با نرخ های متفاوتی به فروش می رسند، از تنوع بالایی برخوردار هستند و همین امر نیز می تواند در قیمت خرید لوبیا قرمز عمده در بازار امروز تاثیر بسزایی داشته باشد.

به طور مثال اگر سایز لوبیا درشت باشد و یا از کیفیت خوبی برخوردار باشد قطعاً قیمت بالاتری دارد. این در حالی است که نوع بوجاری یا دستچین این محصول نیز قیمت متفاوتی دارد.

از طرفی رنگ محصول و کیفیت پخت آن نیز می تواند عامل مهمی برای تعییم قیمت خرید لوبیا قرمز عمده در بازار باشد، به طوری که برخی از انواع لوبیای قرمز هنگام پخت، پوستشان جدا شده و یا له می شوند. این در صورتی است که برخی دیگر از این لوبیاها بسیار دیرپز هستند و در برخی موارد حتی ناپزند.

به همین دلیل محصولی که دارای سایز بزرگتر، رنگ قرمز و جگری و همچنین کیفیت پخت مطلوب باشد از قیمت بالاتری نسبت به دیگر نمونه های موجود در بازار برخوردار می باشد. بنابراین شما نیر برای استعلام قیمت روز لوبیا قرمز فله در بازار باید به این نکات و موارد توجه داشته باشید.

قیمت روز لوبیا قرمز فله

قیمت روز لوبیا قرمز فله امسال

در بازار حبوبات امسال به دلایل مختلف از جمله افزایش قیمت کالاهای اساسی و همچنین بالارفتن نرخ ارز قیمت حبوبات به ویژه لوبیا قرمز نیز با افزایش روبرو شده است.

ضمن اینکه انواع حبوبات وارداتی مانند لوبیا قرمز خارجی نیز به دلیل افزایش نرخ ارز نسبت به همین فصل در سال گذشته با افزایشی 3 برابری همراه شده است.

اما در کنار این افزایش قیمت، باز هم می توان گفت عوامل بسیاری در قیمت روز لوبیا قرمز فله در بازار امسال تاثیر دارد. به طور مثال لوبیا قرمزی که میزان ضایعات و نخاله آن در بار کمتر است و به اصطلاح دستچین است از نرخ بالاتری نسبت به دیگر نمونه های بوجاری در بازار برخوردار است.

همچنین میزان دانه های شکسته و کرم خورده در بار نیز می تواند عامل خوبی برای تعیین قیمت خرید لوبیا قرمز عمده در بازار باشد. از طرفی باید گفت قیمت فروش عمده لوبیا قرمز امساله و پارساله نیز متفاوت است و در برخی موارد نیز برخی افراد سودجو، هر دو محصول تازه و سردخانه ای را با هم ترکیب نموده و با نام لوبیای تازه امساله با نرخ کمتری به شما عرضه می کنند.

در این راستا به شما توصیه می کنیم حتماً برای خرید لوبیا قرمز فله به صورت عمده به مراکز معتبری مراجعه کنید که ضمن ارائه قیمت مناسب، محصولات مورد نظر را با کیفیت واقعی و نرخ منصفانه عرضه کنند.

در این میان می توانید این محصول را در انواع ایرانی و خارجی از ما در حبوبات الیزا بخواهید. ما در مجموعه بازرگانی الیزا ضمن ارائه کیفیت اصلی و دست نخورده هر محصول، قیمت واقعی را با توجه به کیفیت واقعی به شما ارائه می دهیم.

با خرید لوبیا قرمز عمده از حبوبات الیزا، خریدی به صرفه و مطمئن را تجربه کنید

انواع لوبیا قرمز موجود در بازار حبوبات ایران

فروش عمده انواع لوبیا قرمز ایرانی

لازم است بدانید در حال حاضر در بازار حبوبات ایران  علاوه بر عرضه و فروش انواع لوبیای ایرانی، انواع لوبیای وارداتی و خارجی نیز به فروش می رسد. از جمله مهم ترین انواع لوبیای ایرانی را می توان

  • لوبیا قرمز خمین
  • لوبیا قرمز ازنا
  • لوبیا قرمز زنجان

دانست. همچنین از مهم ترین انواع لوبیا قرمز خارجی نیز می توان به لوبیا قرمز قرقیزستان و لوبیا قرمز اتیوپی اشاره نمود. اما نکته حائز اهمیت این است که انواع این محصولات با توجه به سطح کیفی و ویژگی هایی که دارند قیمت مختص خود را دارند و ضمن اینکه هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند که بر قیمت آن ها تاثیر مستقیم دارد.

فروش عمده لوبیا قرمز خمین و زنجان

در صورتی که قصد خرید لوبیا قرمز ایرانی را دارید لازم است بدانید لوبیا قرمز ایرانی سایز متوسطی دارد و غالباً محصول خمین، ازنا و الیگودرز و خنداب و… هستند که با نام لوبیای خمین به فروش می رسند.

این محصول هم نوع بوجار دارد و هم به صورت لوبیا قرمز ایرانی دستچین در بازار به فروش می رسد. ضمن اینکه به صورت کیسه های 30 کیلویی عرضه می شود و در اغلب موارد برای بسته بندی توسط شرکت های بسته بندی حبوبات خریداری شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

نوع دیگر لوبیای ایرانی که در بازار حبوبات کشور موجود است، لوبیا قرمز زنجان است که سایز درشت تری نسبت به لوبیا قرمز خمین دارد و البته دارای کیفیت بهتر و طبیعتاً قیمت بیشتری نیز می باشد. این محصول نیز در کیسه های 30 کیلویی عرضه می شود و گزینه مناسبی برای تولید بهترین برند حبوبات بسته بندی خواهد بود.

بنابراین در صورتی که به دنبال خرید لوبیا قرمز درشت ایرانی با کیفیت درجه 1 هستید می توانید لوبیا قرمز زنجان را تهیه کنید.

شرکت بازرگانی الیزا قیمت لوبیا قرمز زنجان را با نرخ رقابتی و بدون واسطه به شما عرضه می کند

خرید عمده لوبیا قرمز

خرید عمده لوبیا قرمز وارداتی با قیمت ارزان

برای خرید لوبیا قرمز عمده خارجی نیز باید گفت، لوبیا قرمز وارداتی نیز در 2 نوع در بازار حبوبات عرضه می شود. یکی از این نمونه ها لوبیا قرمز اتیوپی است که به عنوان لوبیا قرمز ریز خارجی نیز شناخته می شود. این نوع لوبیا رنگ تیره و کدری دارد و کیفیت آن نیز پایین است به طوری که در اغلب موارد برای فروش فله استفاده می شود و در اغلب موارد کارخانه های تولید مواد غذایی از این محصول استفاده می کنند.

لوبیا قرمز قرقیزستان نیز در کیسه 25 کیلویی وارد می شود و دارای سایز درشت تر و کیفیت بهتری است ضمن اینکه این محصول به صورت کاملا دستچین در بازار عرضه می شود و طبیعتاً قیمت آن نیز بالاتر است.

لوبیا قرمز قرقیز محصولی مرغوب، باکیفیت و درجه 1 است که برای مصارف خانگی، بسته بندی و همچنین خرید فله مورد استفاده قرار می گیرد و قابل استفاده در انواع مختلف غذاها می باشد.

خرید لوبیا قرمز بسته بندی

خرید عمده لوبیا قرمز بسته بندی درجه 1

حبوبات یکی از اصلی ترین مواد غذایی است که برای پخت غذاهای بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد، از این رو امروزه این محصول در تنوع بالایی در تمامی خانه ها موجود است و مورد استفاده قرار می گیرند.

اما امروزه علاوه بر خرید لوبیا قرمز ارگانیک به صورت فله و کیلویی، خرید لوبیا قرمز عمده بسته بندی شده نیز با استقبال خوبی در بازار روبرو شده است.

در واقع با توجه به تغییری که در سبک زندگی ها ایجاد شده است، امروزه افراد بسیاری به دنبال خرید محصولاتی هستند که ضمن کیفیت بالا از سهولت بیشتری برای نگهداری و استفاده برخوردار باشد.

به همین دلیل فروشندگان انواع حبوبات در بازار، انواع لوبیا قرمز تازه و دستچین شده را در بهترین شرایط به صورت کاملاً بهداشتی بسته بندی کرده و برای خریداران این محصول روانه بازار می کنند.

ما نیز در شرکت بازرگانی الیزا با توجه به درخواست مشتریان خود، بهترین دانه های لوبیا قرمز را در بازار انتخاب نموده و در محیطی کاملا تمیز و بهداشتی به صورت کاملاً مکانیزه در بسته های یلفونی بسته بندی کرده و با برند هومسا عرضه می کنیم.

خوب است بدانید علاوه بر اینکه سعی کرده ایم حبوبات بسته بندی شده هومسا را با کیفیت عالی و به عنوان بهترین برند حبوبات بسته بندی در اختیار مشتریان خود قرار دهیم، همواره سعی کرده ایم قیمت این محصول را با در نظر گرفتن بیشترین سهم سود به شما ارائه بدهیم.

از طرفی به این دلیل که خود ما تامین کننده لوبیا قرمز عمده هستیم، محصول را به طور کاملاً مستقیم تهیه می کنیم و همین امر موجب شده تا قیمت لوبیا قرمز 900 گرمی هومسا با نرخ بسیار مناسبی در اختیارتان قرار بگیرد.

همچنین با راه اندازی وب سایت فروش اینترنتی حبوبات بسته بندی شده هومسا، واسطه ها را در معاملات خود حذف کرده ایم و شما می توانید محصولات درخواستی خود را کاملاً مستقیم از کارخانه و با نرخ بدون واسطه تههی کنید.

بنابراین برای مشاهده محصولات هومسا و دریافت قیمت روز حبوبات بسته بندی شده، تنها کافیست به وبسایت هومسا مراجعه کرده و با شماره های درج شده در این وبسایت در ارتباط باشید تا ضمن دریافت راهنمایی های لازم، بتوانید سفارش خود را ثبت کرده و خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

هومسا بهترین حبوبات بسته بندی شده را با کیفیت تضمینی و قیمت درب کارخانه در سراسر کشور عرضه می کند

قیمت لوبیا قرمز به صورت عمده

قیمت روز انواع حبوبات

علاوه بر اینکه خرید مستقیم و حذف واسطه عامل مهمی برای کاهش قیمت خرید لوبیا قرمز عمده است اما لازم است بدانید یکی دیگر از مهم ترین مواردی که می تواند در قیمت لوبیا قرمز جگری موثر باشد حجم خرید شماست.

در واقع هر زمانی که شما بخواهید بدانید لوبیا قرمز کیلو چنده؟ پس از بررسی کیفیت و نوع لوبیای مورد نظرتان، فروشنده تناژ درخواستی شما را می پرسد به طوری که اغلب فروشندگان عمده حبوبات قیمت محصولات خود را چه به صورت فله و چه به صورت بسته بندی با توجه به میزان خرید شما تعیین می کنند.

در این میان به هر میزانی که حجم خرید شما بالاتر باشد، قیمت ارائه شده رقابتی تر و مناسب تر خواهد بود. در این صورت شما می توانید علاوه بر کسب سود بیشتر، محصول خریداری شده خود را با قیمت مناسب تری در میان رقبایتان عرضه کنید و قطعاً در این صورت نیز فروش بالاتری خواهید داشت.

فروش عمده لوبیا قرمز درجه 1 در شرکت الیزا

فروش عمده لوبیا قرمز

با توجه به هرآنچه گفته شد، قطعاً خرید لوبیا قرمز مرغوب و درجه 1 با قیمت مناسب مهم ترین خواسته خریداران این محصول در بازار است. از این رو ما به شما خرید مستقیم و بدون واسطه از شرکت الیزا را توصیه می کنیم.

با این حال اگر می خواهید بدانید چرا باید الیزا را برای خرید عمده لوبیا قرمز درجه یک با قیمت ارزان انتخاب کنید باید بگوییم الیزا

  • با سال ها تجربه در بازار بهترین مشاور برای انتخاب نوع محصول با توجه به بازار هدف شماست.
  • مشاوره های خود را به صورت کاملاً رایگان ارائه می دهد.
  • در هر زمانی از سال تامین کننده محصول درخواستی شماست.
  • مناسب ترین قیمت را نسبت به دیگر بازارهای عمده فروشی حبوبات ارائه می دهد.
  • کیفیت خود را به صورت 100 درصد تضمینی ارائه می دهد.

و مهم تر اینکه شما می توانید علاوه بر خرید اینترنتی لوبیا قرمز، خرید لوبیا قرمز عمده را به صورت حضوری ب مراجعه به دفتر فروش این مجموعه انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز