عدس سبز

ثبت سفارش عدس سبز کانادایی و ایرانی

عدس سبز دارای چه انواعی در ایران است؟ ثبت سفارش و خرید اینترنتی و آنلاین عدس کانادایی و ایرانی به چه صورت است؟

انواع عدس سبز در ایران

عدس دارای انواع مختلفی است که نوع سبز آن دارای مصرف بسیار بالایی در ایران است. می توان گفت عدس سبز جزو لاینفک سبد غذایی خانوارهای ایرانی محسوب شده و به دلیل مصرف بالا در ایران، همواره علاوه بر کشت سالیانه، عدس خارجی به خصوص نوع کانادایی آن به ایران وارد می شود و مورد مصرف بازار داخلی قرار می گیرد. عدس دیم و آبی در چندین منطقه همچون لرستان، کرمانشاه و غیره کشت و برداشت می شود و کنار انواع عدس کانادایی با برندهای مختلفی همچون ساسکن، ویکتوریا، هاروست، اخضر، اسکولار و غیره مورد مصرف قرار می گیرد.

خرید اینترنتی عدس سبز

عدس سبز را می توان به شکل های مختلفی خرید نمود. معمولا خرید به شکل سنتی و با مراجعه به بازارهای کوچک و بزرگ خریدار را به واسطه ها وصل می کند و موجب خرید عدس با قیمت بالاتری می شود. خرید اینترنتی دارای این حسن است که به راحتی در کمترین زمان می توان از موجودی و قیمت شرکت های پخش آگاهی یافت و در صورت تایید قیمت و کیفیت، ثبت سفارش نمود. معمولا شرکت های پخشی که برای راحتی خریدار به فضای اینترنت راه یافته اند، دارای تنوعی از انواع عدس ایرانی و کانادایی در تناژ بالا هستند که موجب سرعت عمل خریدار در خرید می شوند.

در این میان می توان با مشاورین بازرگانی الیزا نیز در ارتباط بود تا علاوه بر دریافت لیست موجودی و قیمت عدس ایرانی و کانادایی ثبت سفارش نیز نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز