بازار پخش لوبیا

بازار پخش لوبیا قرمز سفید و چیتی

لوبیا قرمز، سفید و چیتی را که دارای خواص دارویی و درمانی فراوانی است می توان از بازارهای تولید و پخش مواد غذایی با قیمتی پایه تهیه نمود.
در سال های اخیر به دنبال افزایش استفاده از غذاهای فست فودی و آماده، بیماری های زیادی نیز شیوع پیدا کرده است. سرطان ها و بیمارهای گوارشی از جمله این بیماری هاست. با تغذیه سالم و استفاده بیشتر از دانه های گیاهی پروتیئن دار همچون حبوبات به خصوص انواع لوبیا قرمز، سفید و چیتی می توان اینچنین بیماریها پیشگیری نمود و یا آن را تحت کنترل در اورد.
خوشبختانه این محصول به مقدار زیادی در انواع مختلف سفید، قرمز و چیتی در شهرهای ایران تولید شده و در تمام بازارهای مرتبط به مواد غذایی کشور پخش می گردد. بنابراین تهیه آن کار آسانی است، تنها مشکل فرهنگ سازی بیشتر جهت مصرف دانه های گیاهی است. پس از توزیع لوبیا عمده فروشان نیز آن را به خرده فروشان فروخته و به همین ترتیب محصول دست به دست می چرخد و افزایش قیمت پیدا می کند. اگر بتوان با بازار پخشی که جزو تولید کننده هاست ارتباط گرفت می توان اقلام لوبیا را با قیمت مناسبی خرید نمود. کارگاه های بوجاری استان مرکزی و لرستان تولید کننده و پخش کننده های قدری به شمار رفته که حجم بالایی از لوبیا سفید، قرمز و چیتی را در بازار پخش می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز