قیمت انواع لوبیا

قیمت روز لوبیا درجه 1 در بازار

امروزه استعلام قیمت روز لوبیا تازه و درجه 1 فله به روش آنلاین و از مراکز فروش معتبر امکانپذیر است. ارزان ترین و به روزترین قیمت عمده انواع لوبیا چیتی، قرمز، سفید و چشم بلبلی داخلی و وارداتی را در بازار از ما بخواهید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

قیمت روز انواع لوبیا در بازار چند است؟

لوبیا از جمله حبوبات محبوب و پرطرفداری است که در انواع مختلفی کشت و برداشت می شود. این نوع حبوبات که در بازار در 2 نوع داخلی و خارجی عرضه می شود بنابر پارامترهای گوناگونی با نرخ های متفاوتی به فروش می رسد. یکی از مهم ترین مواردی که می تواند در قیمت روز انواع لوبیا موثر باشد نوع این لوبیا می باشد بنابراین به طور حتم

  • قیمت روز لوبیا چیتی عمده
  • قیمت روز لوبیا سفید خمین
  • قیمت روز لوبیا قرمز فله ای
  • قیمت روز لوبیا چشم بلبلی

با یکدیگر متفاوت است و عمدتاً میزان کشت این محصولات، میزان تقاضا برای خرید، میزان واردات و صادرات آن و بسیاری موارد دیگر می تواند در نرخ خرید و فروش هر یک از انواع لوبیا در بازار موثر باشد. ضمن اینکه نرخ لوبیا ایرانی و وارداتی نیز با یکدیگر متفاوت است و هر یک از این نوع حبوبات در بازار روز با نرخ مختلفی عرضه می شوند.

در این میان لازم است بدانید تازه و امساله بودن این حبوبات نیز می تواند در قیمت لوبیا به روز موثر باشد. مسئله دیگر در قیمت لوبیا در بازار، فصل خرید این محصول می باشد به طوری که اگر در فصل های برداشت برای خرید لوبیا به صورت عمده اقدام کنید قطعاً می توانید نرخ مناسب تری بپردازید.

از طرفی کیفیت پخت و طعم این محصول نیز عامل مهمی برای تعیین قیمت روز لوبیا خواهد بود، بنابراین در بازار خرید و فروش لوبیا، کیفیت اهمیت بسیاری دارد و غالبا محصولات درجه 1 و مرغوب با نرخ بالاتری به مشتری عرضه می شود.

با توجه به تنوع بالایی که در نوع و کیفیت انواع لوبیا وجود دارد، بهتر است برای خرید تضمینی لوبیا فله از طریق مراکزی اقدام کنید که معتبر و البته باسابقه باشند تا بتوانید بهترین محصول را با مناسب ترین نرخ روز در بازار تهیه کنید.

بنابراین ما در شرکت بازارگانی الیزا علاوه بر ارائه قیمت خرید تضمینی لوبیا، باکیفیت ترین لوبیا داخلی و خارجی موجود در بازار را به شما ارائه می دهیم، تنها کافیست با ما در ارتباط باشید.

حبوبات الیزا کامل ترین لیست قیمت لوبیا را در بازار امروز در اختیار شما قرار می دهد

قیمت لوبیا در سال 1401

قیمت عمده لوبیا

به طور حتم قیمت لوبیا 1401 نیز همپای قیمت روز حبوبات فله 1401 راهی صعودی را پیموده و هم اکنون با نرخی بیشتر نسبت به سال 1400به فروش می رسد. در واقع باید گفت قیمت روز حبوبات عمده در سال 99 و 1400 به دلیل نوسانات ارزی و اوضاع اقتصادی کشور دچار این افزایش نرخ شده است. هم اکنون نیز پا به پای تورم این نرخ با افزایش روبرو است. در این میان

  • قیمت لوبیا قرمز 1401
  • قیمت لوبیا چیتی 1401
  • قیمت لوبیا سفید 1401

و همچنین قیمت لوبیا چشم بلبلی در سال 1401 با توجه به کیفیت و امساله و پارساله بودن آن با نرخ جدیدی در بازار عرضه می شوند. به طوری که قیمت هر کیلو لوبیا در سال جدید به نرخ حدوداً 35 هزار تومان تا 48 هزار تومان رسیده و حتی در برخی نمونه های ممتاز و درجه 1 به 75000 تومان نیز می رسد.

علاوه بر قیمت روز لوبیا شما می توانید قیمت روز حبوبات فله 1401 را نیز از کارشناسان ما در حبوبات الیزا بخواهید

صادرات و واردات لوبیا در بازار ایران

صادرات لوبیا

تولید لوبیا در ایران با رشد چشمگیری روبرو شده و امروزه این محصول هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی علاوه بر تامین نیاز داخلی برای عرضه در بازارهای خارجی نیز بسیار مناسب است. در میان انواع لوبیای تولید شده در ایران، لوبیا خمین و ازنا باکیفیت ترین و بهترین لوبیا ایران به شمار می رود که علاوه بر محبوبیت آن در بازارهای داخلی در بازارهای خارجی نیز فروش بالایی دارد. به طوری که بسیاری از تاجران فعال در بازار حبوبات با صادرات لوبیا به عراق، افغانستان، پاکستان و دیگر کشورهای مورد هدف همواره توانسته اند ارزآوری خوبی را به کشور داشته باشند.

اما در حوزه صادرات انواع لوبیا باید گفت عراق یکی از بهترین و پرمصرف ترین بازارهای لوبیای ایرانی است که همواره صادرات انواع لوبیا به عراق از جمله

  • صادرات لوبیا چیتی به عراق
  • صادرات لوبیا قرمز به عراق
  • صادرات لوبیا سفید به عراق

همواره حجم بالایی را به خود اختصاص داده و هر ساله نیاز چشمگیری از این بازارها با فروش انواع لوبیا ایرانی در عراق تامین می شود. اما در این میان لوبیا عراقی فاصولیا یا همان لوبیا سفید بیشترین فروش را در این کشور دارد و غالبا از آنجایی که این محصول در ایران فروش پایینی دارد؛ حجم گسترده ای از آن روانه بازارهای عراق می شود.

در زمینه واردات نیز باید گفت هر ساله و با توجه به نیاز بازار داخلی، این محصول از برخی کشورهای تولیدکننده لوبیا در حجم قابل توجهی به بازار ایران وارد می شود. بنابراین از جمله انواع لوبیا وارداتی موجود در بازار می توان به لوبیای وارد شده از کشورهای

  • ازبکستان
  • چین
  • قرقیزستان
  • اتیوپی
  • میانمار
  • ماداگاسکار

اشاره نمود. در این میان قیمت روز لوبیا نیز در هر یک از نمونه های ایرانی و خارجی متفاوت می باشد و شما می توانید برای دریافت جدیدترین قیمت لوبیا سفید صادراتی و دیگر انواع این محصول با ما در حبوبات الیزا در ارتباط باشید.

الیزا قیمت تضمینی لوبیا را در انواع ایرانی و خارجی به شما ارائه داده و این نرخ را به صورت آنلاین در اختیارتان قرار می دهد

لوبیای ایرانی بهتر است یا خارجی؟

فروش انواع لوبیا ایرانی

معمولاً در بازار خرید و فروش لوبیا، انتخاب بهترین محصول باید با توجه به ذائقه خریداران و همچنین انتخاب مشتریان صورت بگیرد. در واقع باید گفت انواع لوبیای خارجی از نظر ظاهری کیفیت خوبی قرار دارد و دارای سایز درشت تر، رنگ بهتر و همچنین ظاهری مشتری پسندتر هستند.

در صورتی که انواع لوبیا ایرانی از نظر طعم و کیفیت پخت در سطح کیفی بالاتری از نمونه های خارجی قرار دارند. در میان لوبیاهای وارداتی هم می توان گفت لوبیا ازبکستان از نوع چینی آن بهتر است و لوبیا قرمز قرقیز نیز کیفیت بهتری نسبت به لوبیا قرمز اتیوپی دارد.

اما باز هم باید به این نکته اشاره کرد که خرید عمده لوبیا در بازار کاملاً مطابق با نیاز و تقاضای مشتری انجام می شود و به همین دلیل برای عرضه این محصول در بازار باید قبل از هر چیزی نیاز مشتری را بشناسید تا بتوانید بهترین محصول را در بازار عرضه کرده و به فروش و سود قابل توجهی برسید.

در این راستا علاوه بر دریافت قیمت روز لوبیا از شرکت بازرگانی الیزا، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش این مجموعه نیز بهره مند شوید و در تجارت خود با موفقیت و شناخت بهتری وارد شوید.

قیمت انواع لوبیا ایرانی

همانطور که پیش تر به این موضوع نیز اشاره شد لوبیا در انواع مختلفی در ایران به ویژه شهرهای خمین و ازنا تولید می شوند. به همین دلیل با توجه به مشخصه ها و همچنین شرایط بازار هر یک از انواع این محصولات با نرخ متفاوتی در بازار عرضه می شوند. ضمن اینکه میزان تولید و همچنین مصرف و تقاضا در بازار می تواند نرخ هر یک از این دانه های حبوبات را نیز تحت تاثیر خود قرار بدهد.

قیمت لوبیا چیتی فله امروز

قیمت روز لوبیا چیتی خمین

یکی از پرمصرف ترین انواع لوبیا در کشور لوبیا چیتی است که معروف ترین و محبوب ترین آن لوبیا چیتی خمین است. این نوع لوبیا که در 2 نوع بوجاری و پولیش شده در بازار عرضه می شود با توجه به کیفیت پخت، سایز، امساله و پارساله بودنش و همچنین میزان ضایعات موجود در بار با نرخ های متفاوتی عرضه می شود. از طرفی لازم است بدانید قیمت روز لوبیا چیتی عمده با در نظر گرفتن میزان یکدست بودن دانه های آن نیز تعیین می شود.

اگر شما نیز به دنبال لیست قیمت خرید لوبیا چیتی فله ای در بازار هستید می تونید با ما در حبوبات الیزا تماس تلفنی برقرار کنید و یا از طریق شبکه های اجتماعی قیمت به روز لوبیا چیتی را دریافت نمایید.

الیزا قیمت بروز لوبیا چیتی را با بیشترین سود برای شما ارائه می دهد و ضمن ارائه مناسب بودن قیمت لوبیا چشم بلبلی فله در بازار بهترین کیفیت را برایتان به ارمغان می آورد

قیمت لوبیا قرمز در بازار امروز

قیمت لوبیا قرمز ایرانی

در زمینه لوبیا قرمز ایرنی نیز باید گفت این محصول غالباً در استان های لرستان و مرکزی کشت و برداشت می شود که به لوبیا قرمز خمین و لوبیا قرمز ازنا و همچنین لوبیا قرمز جگری معروف هستند. قیمت خرید لوبیا قرمز نیز مانند دیگر انواع حبوبات به کیفیت پخت، یکدست بودن دانه، نداشتن ضایعات و دانه های شکسته در بار و بسیاری موارد دیگر تعیین می شود.

ضمن اینکه قیمت فروش عمده لوبیا قرمز که به صورت دستچین در بازار عرضه شود نسبت به قیمت فله لوبیا قرمز بوجاری بیشتر است. در این راستا می توانید قیمت به روز لوبیا قرمز را نیز از ما در حبوبات الیزا و در کمترین زمان ممکن بخواهید.

قیمت لوبیا سفید عمده در بازار امروز

قیمت لوبیا سفید ایرانی

لوبیا سفید مصرف کمی در کشور دارد از این رو حجم بالایی از این حبوبات به کشورهای همسایه به ویژه عراق صادر می شود. از بهترین انواع لوبیا سفید در ایران می توان لوبیا سفید خمین را نام برد که در بازار عراق مشتریان بسیاری دارد و از کیفیت فوق العاده خوبی هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ طعم و پخت برخوردار است. قیمت لوبیا سفید صادراتی نیز با توجه به تمامی مواردی که برای دیگر انواع لوبیا گفته شد سنجیده می شود ضمن اینکه افزایش هزینه حمل و نقل نرخ این محصول را در بازارهای عراق، افغانستان و دیگر بازارهای هدف دستخوش تغییر می کند.

قیمت به روز لوبیا چشم بلبلی

لوبیا چشم ببلبلی تولید شده در ایران محصول استان خوزستان است که از نظر ظاهر، پخت و طعم کیفیت قابل قبولی دارد و در بازارهای داخلی خرید و فروش می شود. این محصول که در شهرهای مختلف از جمله دزفول، شوشتر، گتوند و همچنین شوش تولید می شود با توجه به فصل خرید و میزان تولید در کشور با نرخ های متفاوتی عرضه می شود.

قیمت لوبیا وارداتی

قیمت روز انواع حبوبات

همان طو که قبلا نیز به این موضوع اشاره شد در کنار خرید و فروش لوبیای ایرانی در بازار، انواع خارجی این محصول نیز مورد معامله قرار می گیرد. با این حال با توجه به میزان واردات این محصول، کیفیت  و برند مورد نظر، تازه بودن آن و همچنین در نظر هزینه های جانبی برای وارد کننده، قیمت

  • لوبیا چیتی ازبکستان
  • لوبیا چیتی چینی
  • لوبیا سفید قرقیز
  • لوبیا قرمز قرقیز
  • لوبیا قرمز اتیوپی
  • لوبیا چشم بلبلی میانمار
  • لوبیا چشم بلبلی ماداگاسکار

دارای نرخ های متفاوتی خواهد بود. به همین دلیل برای استعلام قیمت روز لوبیا وارداتی موجود در بازار نیز می توانید با ما در حبوبات الیزا ارتباط گرفته و از هر شهر و مکانی به روزترین قیمت ها را با نرخ کف بازار و بدون واسطه دریافت نمایید.

رقابتی ترین قیمت لوبیا خارجی را در بازار ایران تنها از ما در شرکت حبوبات الیزا بخواهید

خرید لوبیا خمین فله با قیمت مناسب

خرید لوبیا خمین فله

با وجود اینکه خمین به عنوان مرکز تولید و کشت انواع لوبیا در ایران به شمار می رود بنابراین بسیاری از فعالان بازار حبوبات، تاجران، مصرف کنندگان عمده، بنکداران، خرده فروشان و… به دنبال خرید لوبیای خمین در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت هستند.

اما مسئله مهمی که در فروش عمده لوبیا قرمز خمین، انتخاب بهترین مرکز پخش و فروش لوبیا خمین عمده است تا بتوانید با اطمینان کامل محصولی یکدست و تازه را با نرخی کاملاً منصفانه و بدون واسطه تهیه کنید. بنابراین اگر قصد

  • خرید لوبیا چیتی خمین
  • خرید لوبیا قرمز خمین
  • خرید لوبیا سفید خمین

را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت الیزا، بهترین و مرغوب ترین دانه ها را با کمترین ضایعات و به صورت دستچین و بوجاری تهیه کنید. از طرفی لازم است بدانید از آنجایی که ما در حبوبات الیزا محصولات خود را به طور مستقیم ارائه می دهیم و همواره به رضایت مشتریان خود اهمیت بسیاری می دهیم بنابراین

  • قیمت لوبیا قرمز خمین
  • قیمت لوبیا چیتی خمین
  • قیمت لوبیا سفید خمین

با نرخی کاملا رقابتی ارائه می دهیم تا شما بتوانید ضمن رضایت از خرید خود، جزو مشتریان ثابت ما باشید و از طرفی با فروش بیشتر و افزایش سهم خود در بازار معامله ای شیرین را تجربه کنید.

قیمت روز لوبیا بسته بندی

قیمت لوبیا چیتی بسته بندی

در حبوبات الیزا علاوه بر فروش لوبیا فله و عمده، انواع لوبیا بسته بندی نیز در کیفیت درجه 1 به صورت کاملا بهداشتی عرضه می شود. این محصولات که از باکیفیت ترین لوبیای بازار تهیه شده است با نام تجاری هومسا و در بسته های 900 گرمی سلفونی تولید و روانه بازار می شوند.

لازم است بدانید انواع لوبیا بسته بندی هومسا علاوه بر بازار داخلی قابلیت عرضه در بازارهای خارجی را نیز دارند چرا که دارای تمامی مشخصه های یک محصول رقابتی و باکیفیت می باشد.

از طرفی با توجه به اینکه ما خود تامین کننده مواد اولیه محصولات هومسا هستیم بنابراین قیمت لوبیا بسته بندی 900 گرمی بسیار مقرون به صرفه تر از نمونه های مشابه در بازار بوده و شما می توانید

  • قیمت لوبیا چیتی بسته بندی
  • قیمت لوبیا قرمز بسته بندی
  • قیمت لوبیا سفید بسته بندی
  • قیمت لوبیا چشم بلبلی بسته بندی

را در نرخی بسیار مناسب تهیه کنید. هر چند که قیمت لوبیا بسته ای از نوسانات کمتری در بازار برخوردار است اما باز هم موارد بسیاری می تواند در نرخ فروش این محصول تاثیر گذار باشد. بنابراین اگر قصد خرید لوبیا بسته بندی هومسا را دارید می توانید علاوه بر قیمت به روز این محصول، قیمت روز حبوبات بسته بندی شده دیگر را نیز از ما دریافت کنید.

حبوبات بسته بندی هومسا محصولی لوکس و باکیفیت است که قابلیت رقابت با برترین برندها را در بازار دارد

لیست قیمت روز انواع حبوبات فله ای در بازار

اگر شما در حوزه خرید و فروش انواع حبوبات فعالیت دارید و به دنبال  مناسب ترین قیمت روز حبوبات در ایران هستید ما شرکت الیزا را به شما معرفی می کنیم. چرا که این مجموعه با سال ها شناخت و تجربه در بازار حبوبات ایران به خوبی می توانند شما را مشاوره کرده و در مسیر تجارت انواع حبوبات یاری تان بدهد.

ضمن اینکه با تامین محصولات مورد نیاز شما، تاثیر بسزایی در کاهش قیمت ها و افزایش حاشیه سودتان در بازار داشته باشد. ضمن اینکه ما در حبوبات ایزا این امکان را فراهم نموده ایم تا شما در هر زمان و مانی و از هر شهر و استانی بتوانید تنها با چند کلیک ساده و در کمترین زمان ممکن علاوه بر دریافت قیمت به روز حبوبات عمده در خمین، این امکان را داشته باشید که

  • قیمت روز حبوبات در بازار تهران
  • قیمت روز حبوبات در مشهد
  • قیمت روز حبوبات در قم
  • قیمت روز حبوبات در کرج
  • قیمت روز حبوبات در شیراز
  • قیمت روز حبوبات در اصفهان

و دیگر شهرهای کشور را نیز به دست آورده و ضمن بررسی کیفیت ها و قیمت ها بهترین انتخاب را برای خرید این محصول داشته باشید.

بهترین مرکز خرید و فروش لوبیا با قیمت مناسب

ما در حبوبات الیزا بستری را فراهم نموده ایم تا مشتریانمان بتوانند در هر شرایطی امکان خرید انواع حبوبات و لوبیا را داشته باشند. بنابراین علاوه بر خرید و فروش لوبیا در تهران، شما می توانید به صورت حضوری و غیرحضوری محصولات مورد نظر خود را تهیه کنید.

فروش انواع لوبیا

در این میان اگر قصد خرید لوبیا چیتی فله و تازه را دارید و یا به دنبال خرید عمده لوبیا سفید یا می خواهید از یک مرکز خرید لوبیا ارزان، خرید لوبیا قرمز عمده را با نرخی مناسب انجام بدهید می توانید با ما در بازرگانی الیزا همراه شوید. چرا که ما به عنوان بهترین مرکز فروش لوبیا عمده در کشور سعی می کنیم

  • با توجه به نیاز و بودجه شما بهترین ها را برایتان تامین کنیم.
  • در هر زمانی از سال محصول مورد نظرتان را در اختیارتان قرار بدهیم.
  • تناژ درخواستی تان را در هر وزنی تامین کنیم.
  • محصولی تازه، تمیز، یکدست و باکیفیت را به شما عرضه کنیم.
  • برای خرید لوبیا و دیگر حبوبات در حجم بالا تخفیفات ویژه در نظر بگیریم.

ضمن اینکه محصولات صادراتی را با برند مشتری و انجام امور گمرکی ارائه بدهیم. از طرفی با ایجاد امکان خرید اینترنتی حبوبات، دسترسی تمامی خریداران عمده این محصولات را با عرضه کننده دست اول نیز فراهم کنیم. تنها کافیست یکبار معامله را با ما امتحان کنید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز