فروش انواع لوبیا

فروش انواع لوبیا بوجار و دستچین

انواع مختلف لوبیا به دو شکل بوجار و دستچین که در قیمت و کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند در بازارهای محلی و اینترنتی در سطح کشور به فروش می رسد.

قیمت انواع مختلف لوبیا

اگر بخواهیم توضیح مختصری در مورد قیمت های مختلف لوبیا دهیم، می توان به نوع لوبیا و شکل عرضه آن اشاره داشت. انواع مختلف لوبیا در ایران تولید می گردد ولی نوع چینی، قرمز و سفید پرمصرف ترین اقلام لوبیا بوده و به ترتیب بیشترین قیمت را نیز داراست. عامل بعد در تعیین قیمت این است که لوبیا به شکل بوجار خرید می شود و یا دستچین. لوبیا بوجار، همان لوبیا خرمنی است که تنها ضایعات آن مانند چوب و سنگ جدا می گردد و بار تمیز می گردد. اما لوبیا دستچین و یا به اصلاح سورت شده، لوبیایی است که قبل از فروش توسط دستگاه سورتینگ علاوه بر اینکه عاری از ضایعات می گردد، دانه های شکسته آن جدا شده و از نظر اندازه نیز یکدست می گردد و به عبارتی با کیفیت ترین نخود برای فروش عنوان می شود.

عرضه اینترنتی لوبیا بوجار و دستچین

شرکت های بازرگانی مرتبط به حبوبات که به صورت شبکه ای و اینترنتی فعال هستند، تمام اقلام حبوبات تولید شده در ایران را عرضه می دارند. به طور مثال لوبیا که دارای دو شکل بوجار و دستچین است در لیست فروش محصولات شرکت های بازرگانی حبوبات موجود است تا خریدار با توجه به نوع فعالیت خود به هر کدام از اقلام دسترسی داشته باشد.
جهت مشاوره اینترنتی و یا خرید می توان با مشاورین این مراکز با آسان ترین راه ارتباطی در تماس بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز