واردات نخود فرنگی

مرکز عرضه لپه و نخود فرنگی روسیه

نخود فرنگی و نخود معمولی روسیه کنار لپه آماده این کشور، جزو حبوبات وارداتی عرضه شده بوده و توسط مرکز های مرتبط، به خریداران در سطح کشور ارایه می گردد.

روسیه در سال های اخیر یکی از کشورهای مورد استقبال در ایران، جهت واردات حبوباتی چون نخود، عدس و لپه بوده است. که هر کدام از این سه نوع حبوبات با کیفیت های مختلفی وارد می گردد.

تفاوت انواع نخود روسیه

نخود روسیه به دو شکل فرنگی و معمولی عرضه می گردد. نخود فرنگی روسیه که به نخود فرنگی روس نیز معروف است سایز ریزی، کمتر از شش میل داراست و یک رگه تلخی نیز دارد. بنابراین این نخود قیمت پایین تری نسبت به انواع نخود دارد. اما نخود معمولی روس که مزه مطلوبی دارد با سایزهای مختلفی، بالاتر از شش، وارد می گردد. تفاوت مصرف این دو نوع نخود در این است که نخود فرنگی را در فلافل و تهیه لپه استفاده می کنند اما نخود معمولی مصرف غذایی نیز دارد.

واردات لپه آماده روسیه

لپه خارجی موجود در بازار به دو شکل می باشند. به این صورت که یا نخود لپه آن از کشورهای مربوطه وارد شده و در آذرشهر به لپه تبدیل می گردد و یا اینکه به صورت آماده وارد گردیده است. واردات لپه اماده روسیه در طول سال از این کشور انجام شده و به دلیل داشتن کیفیت و قیمت مناسب، به خصوص در زمانی که قیمت لپه ایرانی در بازار افزایش می یابد، مورد استقبال فعالان حوزه حبوبات قرار می گیرد.

فروش نخود فرنگی و لپه روس

حبوبات وارداتی چندین سال است که کنار حبوبات ایرانی مورد خرید و فروش قرار می گیرد و حتی در بعضی موارد به صورت رقابتی توجه بازار را به شدت به خود جلب می کند. در این میان نخود فرنگی و لپه روسیه جزو محصولات عرضه شده مرکز های ارایه دهنده حبوبات وارداتی بوده و است. بازرگانی الیزا نیز کنار سایر حبوبات داخلی و وارداتی این دو محصول را نیز به خریداران عرضه می دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز