قیمت نخود عمده ریز و درشت

قیمت نخود عمده در سایز های ریز و درشت در بازار متفاوت است. آیا دلیل این تفاوت قیمت فروش نخود ریز و درشت را در بازار می دانید؟ آیا می دانید چطور می توان از قیمت ها مطلع شد و خرید نهایی خود را با کمترین هزینه و در زمان کم انجام داد؟

در خانواده حبوبات، نخود یکی از حبوباتی است که مشتقاتی از آن مانند لپه هم در میان مصرف کنندگان حبوبات مورد توجه واقع شده است. نخود خواص زیادی دارد و این خواص فراوان، به خاطر ارزش غذایی بالای آن و مواد مغذی است که در آن وجود دارد.

قیمت نخود عمده ریز و درشت در بازار متفاوت بوده و این تفاوت به خاطر گوناگون بودن درجه بندی کیفی نخود می باشد. در ادامه، خصوصیات و ویژگی های نخود مرغوب را بازگو خواهیم کرد تا خرید بهتری داشته باشید.

خرید نخود هندیقیمت نخود عمده چند است؟

چیزی که تمایز میان خرید فروش خرد و عمده نخود را در بازار نشان می دهد، قیمت عمده نخود و مقایسه آن با قیمت خرد نخود می باشد.

قیمت نخود عمده ریز و درشت در بازار، به نسبت کمتر از قیمت خرد آن است.

قیمت عمده حبوباتنخود ریز یا نخود درشت؟

در کل، سایز نخود بسته به شرایط زیر متفاوت خواهد شد:

  • شرایط آب و هوایی منطقه ای که کشت شده
  • نوع خاک زمین کشاورزی
  • میزان رطوبت و بارندگی در آن منطقه

تنوع در سایز نخود بسیار زیاد است و نخود ها را از سایز 4 تا 10 دسته بندی کرده اند:

  1. نخود سایز 4 تا 6، نخود ریز و فلافلی است.
  2. نخود سایز 7 و 8، نخود سایز متوسط و سه خان است.
  3. نخود سایز 9 و 10، نخود درشت و دو خان می باشد.

بسته به نیاز شماست که کدامیک از نخود های ریز و درشت را گزینش کنید. اگر برای لپه سازی به دنبال نخود مرغوبی هستید، نخود های ریز پیشنهاد ماست و برای مصرف نخود در پخت و پز، نخود های درشت متقاضی بیشتری دارند.

قیمت روز نخودخرید فروش نخود در بازار

هر کسی با توجه به نیازش اقدام به خرید فروش نخود و حبوبات دیگر می کند.

به عنوان مثال، مغازه های عرضه کننده حبوبات، سوپرمارکت ها، هاپیر ها و خیلی دیگر از مراکزی که خود پاسخگوی نیاز مشتری هستند، خرید عمده نخود را از شرکت های تولید کننده ترجیح می دهند.

اما کسانیکه برای مصرف روزانه به دنبال خرید نخود هستند، از مراکز فروش، نخود های بسته بندی را به صورت جزئی تهیه می نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز