لوبیا چیتی چینی

قیمت فروش عمده لوبیا چیتی چینی

لوبیا چیتی چینی یکی از انواع لوبیا چیتی وارداتی است که به دلیل قیمت و کیفیت مناسب در بازار ایران خرید و فروش قابل توجهی دارد. برای خرید عمده این محصول و استعلام قیمت لوبیا چیتی چین تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

خرید عمده لوبیا چیتی از بازار

هرچند که انواع لوبیا چیتی خمین و لوبیا چیتی زنجان از جمله نمونه های مرغوب به این محصول در بازارهای داخلی هستند اما با توجه به نیاز بازار و همچنین قیمت و کیفیت مورد قبولی که انواع لوبیا چیتی وارداتی در میان مصرف کنندگان و خریداران عمده این محصول دارد امروزه علاوه بر خرید عمده انواع لوبیا چیتی ایرانی خرید لوبیا چیتی وارداتی نیز اهمیت بسیاری دارد.

با این حال می توان گفت واردات لوبیا چیتی طی چند سال گذشته از کشورهای متعددی انجام می شود اما هم اکنون ورود این محصول بازار از کشورهای محدودی انجام می شود که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

فروش عمده لوبیاچیتی

خرید لوبیا چیتی خارجی

در حال حاضر به دلیل افزایش تنوع در کیفیت و قیمت لوبیا چیتی موجود در بازار، انواع لوبیا چیتی خارجی نیز به کشور وارد می گردد.

از جمله انواع لوبیا چیتی وارداتی که در بازارهای داخلی عرضه می شود لوبیا چیتی ازبک است. ضمن اینکه لوبیا چیتی چینی نیز در بازارهای کشور خرید و فروش می‌شود.

در این میان باید گفت که  لوبیا چیتی چین یک نوع لوبیا چیتی خارجی مورد استقبال در بازار حبوبات ایران است و دارای دو مصرف غذایی و کنسروی است.

خرید لوبیاچیتی

خرید عمده لوبیا چیتی چینی

با توجه به حجم چشمگیری که خرید و فروش انواع لوبیا چیتی چینی به خود اختصاص داده است لازم است بدانید لوبیا چیتی چینی در دو نمونه روانه بازار می شود.

نمونه اول لوبیا چیتی چینی گرد است که به آن لوبیا چیتی ۱۵۰-۱۶۰  هم می‌گویند. و اما نمونه دیگری از این محصول در بازار کشور وجود دارد که به آن لوبیا چیتی کشیده چینی یا همان نمونه ۱۸۰ -۲۰۰ می گویند.

این محصول دارای کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی است که برای مصارف مختلف خریداری شده و در کیسه های ۲۵ کیلویی مورد معامله قرار میگیرد.

خوب است بدانید لوبیا چیتی گرد چینی در مقایسه با نوع کشیده آن کیفیت مطلوب تر و البته قیمت بالاتری هم دارد.

فرق لوبیا چیتی ایرانی و خارجی

اگر بخواهیم به تفاوت میان لوبیا چیتی چینی و ایرانی بپردازیم باید بگوییم که انواع لوبیا چیتی ایرانی به ویژه لوبیا چیتی خمین و زنجان کیفیت پخت بسیار خوبی دارند.

این نوع لوبیا، از نظر طعم رنگ و سایز نیز در شرایط بسیار مطلوبی قرار داشته به خوبی مورد پسند مصرف‌کنندگان بازار قرار گرفته است.

اما با تمام این تفاسیر باید گفت که لوبیا چیتی خارجی از جمله لوبیا چیتی چینی به دلیل ظاهر بهتری که در مقایسه با نمونه های ایرانی دارد؛ در اغلب موارد مانند کنسرو سازی از این محصول استفاده می شود.

[toggle title=”لوبیا چیتی چین” state=”open”]بطور کلی لوبیا چیتی چینی نسبت به بهترین لوبیا چیتی  یعنی لوبیا چیتی زنجان دارای قیمت و کیفیت پایین تری است. به دلیل همین قیمت و کیفیت مناسب نیز در بازار ایران روش بالایی دارد.[/toggle]

فروش لوبیاچیتی

قیمت لوبیا چیتی چینی

قیمت فروش لوبیا چیتی چین از لوبیای چیتی ایرانی و برخی لوبیا چیتی های وارداتی پایین تر است. اما می توان گفت با خرید عمده لوبیا چیتی چین از وارد کننده های این محصول و تانین کننده های دست اول منجر به خرید لوبیا چیتی چین با قیمت پایین تر خواهد شد.

ضمن اینکه قیمت لوبیا چیتی در بازار عمده فروشی با توجه به عوامل دیگری از قبیل

  • نرخ ارز و ارزش ملی پول
  • میزان واردات لوبیا چیتی
  • میزان تولید این محصول در کشور
  • میزان تقاضا در بازار

و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود. همچنین باید گفت قیمت روز لوبیا چیتی با توجه به حجم خرید شما نیز تغییر می کند. به طوری که با افزایش حجم خرید خود می توانید قیمت لوبیای چیتی چینی را کاهش داده و با نرخ رقابتی تری این محصول را تهیه کنید.

[toggle title=”قیمت چیتی چین” state=”open”]جهت دریافت قیمت آنلاین لوبیا چیتی چین و یا خرید و فروش این محصول می توانید ازطریق حضوری و یا غیر حضوری با این مجموعه در تماس باشید.[/toggle]

2 دیدگاه دربارهٔ «قیمت فروش عمده لوبیا چیتی چینی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز