قیمت عمده عدس کانادایی

قیمت عمده عدس سبز کانادایی در بازار

قیمت عمده عدس کانادایی در سال 1401 با نوساناتی همراه بوده است. اما به دلیل تنوع برندهای عدس کانادایی موجود در بازار، مناسب ترین قیمت عدس ساسکن کانادایی و دیگر برندها را از کجا تهیه کنیم؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

قیمت عمده عدس کانادایی در بازار

با توجه به مصرف بالای عدس در ایران و در میان انواع حبوبات تولید شده در کشور، امروزه علاوه بر فروش عدس ایرانی، واردات عدس خارجی نیز برای تنظیم بازار داخلی اهمیت بسیاری دارد.

در این میان عدس کانادایی یکی از انواع عدس های وارداتی در بازار ایران است که علاوه بر کیفیت خوبی که دارد، واردات آن عمدتاً به منظور تامین نیاز داخلی صورت می گیرد. بنابراین از آنجایی که این محصول به صورت عمده از واردکننده خریداری شده و در سطح بازارهای منطقه ای عرضه و توزیع می شود؛ قیمت عمده عدس کانادایی برای خریداران اهمیت بالایی دارد.

از طرفی لازم است بدانید قیمت عدس کانادایی در بازار با توجه به 2 پارامتر اصلی و اساسی تعیین می شود که می توان به نوع عدس کانادایی خریداری شده که در سایز و کیفیت تفاوت دارند و همچنین به خرید عدس کانادایی از واردکننده اصلی و یا واسطه هایی  که این محصول را با قیمت بیشتری در بازار عرضه می کنند؛ اشاره نمود.

به همین دلیل بسیاری از خریداران عمده عدس کانادایی به دنبال تهیه این محصول از واردکننده اصلی به طور مستقیم و با قیمت مناسب هستند و غالباً محصولی را خریداری می کنند که کیفیت آن با توجه به تقاضای بازار، همپای عدس های ایرانی و حتی بهتر هم باشد.

در این راستا اگر شما نیز به دنبال خرید بهترین عدس کانادایی به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب هستید می توانید با کارشناسان فروش ما در حبوبات الیزا تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

قیمت روز عدس کانادایی در سال 1401

قیمت عدس کانادایی 99

عدس کانادایی که به عنوان محصولی درجه 1 و مرغوب در بازار حبوبات ایران به فروش می رسد، مشتریان و مصرف کنندگان بسیاری دارد، به همین دلیل قیمت روز عدس کانادایی هم برای خریداران عمده و هم برای مصرف کنندگان نهایی مسئله ای مهم و قابل توجه باشد.

بنابراین گفتنی است که قیمت روز عدس کانادایی بر اساس موارد بسیاری تحت تاثیر قرار می گیرد که برخی از این موارد را می توان با توجه شرایط اقتصادی کشور سنجید و برخی دیگر را می توان با توجه به کیفیت عدس کانادایی مورد بررسی قرار داد. هر چند که عمدتاً مواردی از قبیل

  • کاهش و یا افزایش تولید عدس در کشور
  • میزان واردات و صادرات عدس در کشور
  • میزان عرضه و تقاصای این محصول در بازار
  • قیمت تمام شده عدس کانادایی وارداتی برای واردکننده
  • نوسانات ارزی در بازار امروز
  • حجم خرید عمده عدس کانادایی
  • نوع و برند عدس وارداتی کانادایی
  • امساله یا پارساله بودن عدس مورد نظر
  • سایز عدس کانادایی (ریز یا درشت بودن آن)
  • میزان یکدست بودن عدس وارداتی
  • میزان ضایعات موجود در آن
  • هزینه حمل و نقل این محصول

تاثیر مستقیمی در قیمت روز عدس کانادایی در بازار خواهند داشت. اما در سال 99 با توجه به نوسانات شدید ارزی که در بازار به وجود آمده، قیمت عدس کانادایی نیز با رشد قابل توجهی روبرو شد و همین مسئله موجب شد تا این محصول با نرخ بالاتری نسبت به سال های گذشته وارد و در بازارهای داخلی توزیع شود. ضمن اینکه در سال جدید نیز این نرخ همچنان با افزایش روبرو است.

اما همانطور که به عوامل موثر در قیمت روز عدس کانادایی در سال 1401 اشاره شد، قیمت روز این محصول با توجه به میزان خرید مشتریان عمده و همچنین برند و نوع آن نیز در نرخ های متفاوتی ارائه می شود.

بنابراین در صورتی که به دنبال قیمت عدس کانادایی در انواع مختلف هستید می توانید با واحد فروش ما در شرکت حبوبات الیزا تماس گرفته و پس از بررسی انواع عدس کانادایی موجود و اعلام تناژ درخواستی خود، لیست قیمت انواع عدس کانادایی را از کارشناسان فروش ما دریافت نمایید.

مناسب ترین و ارزان ترین قیمت عدس کانادایی را در بازار برای خرید تناژ بالای این محصول تنها از ما بخواهید

ميزان واردات عدس از کانادا به ایران

نمودار واردات عدس خارجی

کانادا یکی از بزرگترین کشورهای تولیدکننده عدس در سطح جهانی است که غالباً به عنوان تامین کننده عدس ریز و درشت در بسیاری از کشورها به شمار می رود.

هر چند که تولید عدس در ایران نیز با رشد خوبی همراه بوده، اما با توجه به این موضوع که این حجم از تولید نمی تواند جوابگوی تامین نیاز داخلی باشد، بنابراین واردات عدس از کانادا به ایران محصول امری الزامی و حیاتی است.

البته این موضوع را نیز باید یادآور شد که مناسب بودن قیمت عدس کانادایی در کنار کیفیت بسیار بالای آن دو شرط اساسی برای استقبال خریداران از این محصول در بازار داخلی است. از طرفی تنوع بالایی که در این عدس وارداتی از کانادا وجود دارد عامل مهمی دیگری شده تا واردات عدس کانادایی همچنان انجام شود.

هر چند که در ایران انواع عدس های وارداتی دیگری نیز وجود دارد و غالباً

  • واردات عدس از روسیه
  • واردات عدس از امارات متحده عربی
  • واردات عدس از هند
  • وادرات عدس از چین
  • واردات عدس از آلمان
  • واردات عدس از قزاقستان
  • واردات عدس از ترکیه

و دیگر کشورهای صادرکننده عدس به کشور ایران صورت می گیرد. اما همواره واردات عدس درجه 1 کانادایی بیشترین میزان صادرات را به خود اختصاص داده است.

به طوری که میزان واردات این محصول سالانه چیزی حدود 250 تا 270 هزار تن می باشد و این در حالی است که دیگر انواع عدس های وارداتی در حجمی بسیار کمتر خریداری و روانه بازارهای داخلی می شوند.

در زمینه واردات عدس کانادایی نیز لازم است این موضوع را نیز بدانید که واردات این محصول از جنوب کشور و از طریق راه های آبی صورت می گیرد و نوسانات ارزی مهم ترین عامل برای تغییر قیمت عدس کانادایی خواهد بود.

فروش عمده عدس کانادایی در بازار

فروش عمده عدس کانادایی

همانطور که پیش تر به این موضوع اشاره شد، عدس کانادایی از تنوع بالایی برخوردار بوده و کیفیت آن از عدس ایرانی هم بالاتر است. ضمن اینکه قیمت عدس کانادایی نسبت به کیفیت این محصول بسیار مناسب تر است، به همین دلیل فروش عمده عدس کانادایی در بازار با استقبال خوبی روبرو شده است.

بنابراین با توجه به حجم بالای واردات عدس کانادایی به بازارهای ایران، امروزه افراد بسیاری به عنوان واردکننده عدس کانادایی در این بازار فعالیت دارند.

به همین دلیل اغلب واردکنندگان به دنبال قیمت رقابتی هستند تا بتوانند مناسب ترین قیمت عدس کانادایی را به خریداران عمده خود عرضه کنند تا این افراد نیز بتوانند با بهترین نرخ به فروش عدس کانادایی در بازار بپردازند و ضمن ارائه قیمت ارزان برای عدس کانادایی از سود قابل توجهی نیز بهره مند شوند.

فروش عدس کانادایی در بازار ایران در 2 نوع

  • عدس ریز کانادایی
  • عدس درشت کانادایی

انجام می شود. اما با توجه به مصرف و تقاضای بالایی که برای خرید عدس درشت کانادایی وجود دارد، غالباً فروش عمده عدس درشت کانادایی سهم بیشتری از بازار ایران را به خود اختصاص داده است.

با وجود اینکه فروش عدس ریز کانادایی یا همان عدس آشی نسبت به نوع درشت آن کمتر صورت می گیرد، اما لازم است بدانید قیمت عدس کانادایی ریز نسبت به قیمت نوع درشت آن کمتر است و با نرخ کمتری در بازار عرضه می شود.

فروش عمده عدس کانادایی برای موارد و مقاصد گوناگونی در بازار صورت می گیرد که در این میان می توان به

  • فروش عدس کانادایی فله در بازار خرده فروشی
  • فروش عدس به شرکت های بسته بندی حبوبات
  • فروش عدس فله برای مصرف کنندگان عمده و ارگان ها

و یا فروش عدس به کارخانجات مواد غذایی برای تولید غذاهای کنسروی و فرآوری شده و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود. به همین دلیل رقابتی و مناسب بودن قیمت عدس کانادایی می تواند تاثیر بسزایی در این بازار پررقابت و پرمشتری داشته باشد.

رقابتی ترین قیمت عدس کانادایی را جهت عرضه و فروش در بازارهای داخلی از ما بخواهید

معرفی انواع عدس کانادایی در ایران

تقاضای بالا برای خرید عدس کانادایی در بازار پرمصرف ایران بهانه خوبی شده تا امروزه واردکنندگان عدس کانادایی، این محصول را در برندهای مختلف وارد کنند.

انواع عدس کانادایی در ایران معمولا با کیسه های 45 کیلویی وارد می شوند که از جمله معروف ترین آن ها می توان

  • عدس کانادایی ساسکن
  • عدس کانادایی ویکتوریا
  • عدس کانادایی ایلتا
  • عدس کانادایی پکت
  • عدس کانادایی سیمور

و همچنین عدس کانادایی رونق را نام برد. گفتنی است که هر یک از این برندها تفاوت های کیفی گوناگونی با یکدیگر دارند و همین امر موجب شده تا قیمت عدس کانادایی در انواع مختلف و برندهای گوناگون دارای اندک تفاوتی باشد و با نرخ های متفاوتی در بازار عرضه شوند.

از طرفی لازم است بدانید عدس ساسکن کانادایی مرغوب ترین و بهترین عدس کانادایی بشمار می رود که بیشترین سهم واردات، خرید و فروش را در بازار ایران به خود اختصاص داده است. چرا که عدس سبز کانادایی ساسکن

  • دارای رنگ سبز و طبیعی است.
  • کاملا تمیز بوده و میزان ضایعات آن کم است.
  • کیفیت پخت و طعم آن عالی است.

در کیسه های 25 تا 45 کیلویی عرضه می شود، دانه های کیسه کاملاً یکدست و باکیفیت هستند و درصد دانه های شکسته و خرد شده در این کیسه ها بسیار پایین می باشد.

قیمت عدس ساسكن كانادا فله

عدس ساسکن کانادایی از بهترین عدس های موجود در بازار است و البته جزو گران ترین عدس های موجود در بازار ایران هم بشمار می رود. اما با وجود محبوبیت بالایی که در بازار دارد همواره بیشتر میزان خرید و فروش را دارد.

قیمت فله عدس ساسکن نیز به دلیل وارداتی بودن این محصول دائماً در حال نوسان و تغییر است و غالباً این نرخ می تواند با توجه به پارامترهای گوناگونی تغییر کند.

به طوری که قیمت عدس کانادایی ساسکن با توجه به حجم خرید شما، نوسانات ارزی، خرید مستقیم و غیر مستقیم از واردکننده، تغییر هزینه های حمل و نقل در داخل و خارج از کشور و بسیاری موارد دیگر نیز کاهش و یا افزایش می یابد.

اما مسئله مهمی که می تواند در نرخ این محصول تاثیر مستقیمی داشته باشد، تازه و امساله بودن عدس کانادایی است. در واقع عدس ساسکن کانادایی نیز در درجه بندی های مختلف و با نرخ های گوناگونی در بازار به فروش برسد.

هر چند که قیمت عدس کانادایی امساله با نرخ بالاتری نسبت به نوع پارساله و یا سردخانه ای این محصول عرضه می شود. اما این درحالی است که برخی از افراد سودجو در بازار حبوبات ممکن است عدس امساله  و پارساله را با یکدیگر ترکیب نموده وبه عنوان عدس کانادایی امساله با نرخ مناسب تری در بازار عرضه کنند که این موضوع برای خریدارانی که به دنبال عدس کانادایی درجه 1 هستند اهمیت بسیاری دارد.

بنابراین به شما توصیه می کنیم علاوه بر توجهی که به قیمت عدس سبز کانادایی ساسکن دارید، حتما این محصول را از مراکز معتبر و قابل اعتماد خریداری کنید تا محصولی باکیفیت اما قیمت مناسب را در اختیار شما قرار بدهند.

حبوبات الیزا قیمت عدس ساسکن کانادایی را با نرخ مناسب برای محصولی با کیفیت عالی، یکدست، تازه و امساله ارائه می کند

قیمت روز عدس

مزایای خرید عدس کانادایی از وارکننده

خرید مستقیم عدس کانادایی از واردکننده و فروشنده عمده این محصول از دیگر موارد مهم و تاثیرگذاری است که می تواند نقش مهمی را در قیمت عدس کانادایی داشته باشد.

بنابراین بسیاری از خریداران عمده عدس کانادایی به دنبال واردکننده دست اول این محصول هستند تا بتوانند با حذف واسطه ها و خریدی مستقیم نرخ واقعی را برای تهیه این محصول بپردازند و از این طریق قیمتی مناسب را جهت فروش خرده عدس کانادایی در بازارهای محلی داشته باشند.

در واقع زمانیکه شما به عنوان خریدار عمده عدس کانادایی محصول مورد نظر خود را با نرخ مناسب و پایین تر، بدون صرف هزینه های واسطه گری تهیه می کنید علاوه بر اینکه می توانید قیمتی رقابتی را داشته باشید، عمدتاً این توانایی را دارید تا مشتریان بیشتری را جذب کنید، فروشتان را تا حد چشمگیری افزایش بدهید و در نهایت سهم بیشتری از بازار فروش عدس کانادایی را به خود اختصاص بدهید.

بعلاوه اینکه با پرداخت یک قیمت مناسب برای خرید این محصول امکان کسب حاشیه سود بیشتری را دارید و در این زمینه نیز می توانید سود قابل توجهی را نیز از معاملات خود بدست آورید..

از طرفی با خرید عدس کانادا به طور مستقیم از شرکت های وارکننده معتبر این امکان برای شما وجود دارد که این محصول را در هر تناژی بتوانید خریداری و تهیه کنید.

قیمت عدس کانادایی 1400

پيش بينى قيمت عدس كانادايى در پایان سال 1401

هر چند که قیمت عدس کانادایی در سال 99 با نوسانات بسیاری همراه بوده است. اما در زمینه پیش بینی قیمت عدس کانادایی در سال 1400 لازم است این موضوع را خاطر نشان شویم که تصور می شد با توجه به روند نزولی دلار در آبان 99 و همچنین احتمال افزایش واردات در اواخر سال 99 و اوایل سال 1400 قیمت عدس کانادایی در سال جدید با کاهش قابل توجهی روبرو شود.

این در صورتی است که نه تنها قیمت دلار در حد چشمگیری کاهش پیدا نکرد بلکه در سال 1400 نیز نرخ این محصول با همان روند افزایشی باقی ماند. هم اکنون نیز با توجه به ثبات نسبی بازار و قیمت دلار در کشور پیش بینی می شود در اواخر سال 1400 قیمت هر کیلو عدس کانادایی در بازار ایران حدودا 22 الی 23 هزار تومن باشد و شاهد کاهشی در این زمینه نباشیم. خرید عمده هدس ساسکن کانادایی

خرید عمده عدس ساسکن کانادایی از حبوبات الیزا

با توجه به این موضوع که عدس ساسکن کانادایی نیز می تواند در گریدهای گوناگون و با درجه کیفی مختلفی در بازار عرضه و توزیع شود بنابراین خرید این محصول از مراکز معتبر برای افرادی که به دنبال باکیفیت ترین عدس ساسکن کانادایی و قیمت مناسب هستند اهمیت بسیاری دارد.

به همین دلیل ما در بازرگانی حبوبات الیزا با شناخت کامل و تجربه بالایی که در بازار واردات این محصول داریم همواره به دنبال این هستیم تا بتوانیم باکیفیت ترین عدس کانادایی را در پایین ترین نرخ بازار به مشتریان خود عرضه کنیم. ضمن اینکه شما با خرید عمده عدس ساسکن کانادایی از حبوبات الیزا این امکان را دارید تا

  • عدس ساسکن کانادایی درجه 1 امساله و تازه را تهیه کنید.
  • محصول مورد نظر خود را در هر تناژی و در هر زمانی از سال خریداری کنید.
  • خرید عدس کانادایی را به صورت حضوری و غیرحضوی انجام بدهید.
  • محصول خریداری شده را در شهر مورد نظرتان به آسانی تحویل بگیرید.

ضمن اینکه با خرید این محصول، از تخفیفات ویژه ما برای ارائه مناسب ترین و ارزان ترین قیمت عدس کانادایی درجه 1 در بازار بهره مند شوید.

قیمت عدس کانادایی ساسکن

نتیجه گیری

در خرید عدس سبز کانادایی علاوه بر مناسب بودن قیمت عدس کانادایی، کیفیت آن نیز اهمیت بسیاری دارد. چرا که امروزه انواع مختلف عدس کانادایی با درجه کیفی متفاوتی دربازار وجود دارد و با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند که البته در برخی موارد حتی نمونه های بی کیفیت و باکیفیت را با هم ترکیب نموده و نرخ این محصول را برای فروش بیشتر به مشتری کاهش داده اند. بنابراین به شما توصیه می کنیم جهت خرید این محصول در درجه کیفی اعلا با نرخی کاملا منصفانه با ما در شرکت بازرگانی الیزا همراه شوید.

6 دیدگاه دربارهٔ «قیمت عمده عدس سبز کانادایی در بازار»

    1. وقت بخیر
      آدرس کانال تلگرام حبوبات الیزا t.me/elizacompany هستش
      برای دریافت قیمت لطف کنید با مشاورین فروش در ارتباط باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز