قیمت لوبیا چیتی خمین

قیمت لوبیا چیتی خمین در بازار روز سال 1401

قیمت لوبیا چیتی خمین در بازار روز سال 1401 نسبت به سال پیش افزایش داشته است. از کدام عمده فروشی می توان این محصول را با نرخ مناسب تر تهیه کرد؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

قیمت لوبیا چیتی خمین امسال چند است؟

قیمت لوبیا چیتی 1400

در سال 1401 نیز نسبت به سال 1400، قیمت لوبیا چیتی خمین در کنار قیمت عمده حبوبات فله ای با افزایش روبرو بوده است. از مهم ترین دلایل این امر می توان به

  • نوسانات ارزی
  • افزایش هزینه های کشت و برداشت
  • افزایش نرخ حمل و نقل و انبارداری

و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود. اما باید گفت باز هم عوامل بسیاری می توانند نرخ خرید و فروش عمده حبوبات و به ویژه لوبیا چیتی خمین را دستخوش تغییر کند که در ادامه به بررسی این پارامترها می پردازیم. پس اگر شما هم قصد خرید عمده لوبیا چیتی خمین را دارید می توانید در ادامه با ما همراه شوید تا این عوامل را مورد بررسی قرار بدهیم.

فروش لوبیا چیتی خمین

خرید عمده لوبیا چیتی ایرانی

لوبیا چیتی ایرانی در چندین منطقه کشاورزی ایران تولید می شود اما عمده تولید لوبیا چیتی ایرانی در خمین است. لوبیا خمین در کل کشور معروف است و بسیاری از خریداران زمان خرید و فروش لوبیا چیتی، به چیتی خمین اشاره دارند.
لوبیا چیتی خمین از نظر شکل ظاهری، کیفیت و قیمت بسیار مناسب است و علاوه بر خریداران ایرانی، توجه خریداران خارجی را نیز برانگیخته است.

با این حال باید گفت فروش لوبیا چیتی خمین به دو طریق انجام می شود:

فروش مستقیم: فروش لوبیا چیتی خمین بدون واسطه در کارگاه های بوجاری این شهر و همچنین توسط نمایندگی های رسمی فروش در شهرهای بزرگ انجام می شود. خرید مستقیم لوبیا خمین مزایایی را در پی خواهد داشت:

  • خرید ارزان لوبیا با حذف واسطه هاا
  • خرید عمده لوبیا با سود بیشتر
  • خرید سریع لوبیا با اطمینان

فروش غیر مستقیم : لوبیا خمین از کارگاه های بوجاری این شهر دست به دست منتقل شده و به همین دلیل در بیشتر موارد به طور غیر مستقیم به فروش می رسد. توجه به این نکته بسیار مهم است که خرید از واسطه ها و یا عمده فروشانی که فروش غیر مستقیم لوبیا را در پی دارند منجر به خرید گران تر لوبیا خمین خواهد شد.

با این حال باید گفت اگر قصد خرید لوبیا چیتی به صورت عمده را دارید بهتر است این محصول را با قیمت کف بازار و با حذف واسطه ها خریداری کنید.

[highlight color=”green”]بازرگانی حبوبات الیزا فروش مستقیم و بدون واسطه لوبیا چیتی خمین را سطح کشور به عهده دارد.خرید لوبیا چیتی در این مرکز به صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود.[/highlight]

 قیمت لوبیا چیتی خمین

همانطور که گفته شد قیمت لوبیا چیتی خمین به طور کلی به عوامل بسیاری بستگی دارد که می توان به موازد زیر اشاره نمود:

  • میزان تمیز بودن آن
  • میزان یکدست بودن محصول
  • تازه یا سردخانه ای بودن آن
  • میزان تولید آن
  • میزان صادرات و واردات
  • میزان عرضه و تقاضا
  • ارزش پول ملی

بنابراین برای خرید لوبیا چیتی خمین اراک به صورت عمده حتماً سعی کنید این موارد را مد نظر قرار دهید تا متناسب با سطح کیفی محصول بهترین قیمت را برای خرید عمده بپردازید.

[highlight color=”yellow”]برای اطلاع از قیمت لوبیا چیتی خمین و دیگر انواع لوبیا چیتی (از نوع پولیش شده، بوجار و دستچین)، می توانید با مشاورین آنلاین ما در شرکت حبوبات الیزا کمک بگیرید.[/highlight]

خرید فله ای لوبیا چیتی تازه

فروش فله ای لوبیا چیتی خمین

لوبیا چیتی در انواع مختلفی تولید می شود که با توجه به موارد مختلفی کیفیت های متنوعی دارد. بنابراین باید گفت عواملی مانند

  • آب و هوای هر منطقه
  • میزان بارندگی
  • نوع خاک کشاورزی
  • بذر لوبیا چیتی

و بسیاری موارد دیگر در کیفیت این محصول تاثیر مستقیمی دارند. ضمن اینکه تازه بودن این محصول نیز از مهم ترین پارامترهای موثر بر قیمت لوبیا چیتی خمین است که برای خریدار اهمیت بسیاری دارد.

دراین میان خوب است بدانید لوبیا چیتی تازه از نظر طعم و کیفیت پخت مرغوبیت بالاتری  دارد در حالی که اگر لوبیا چیتی کهنه و پارساله باشد در هنگام پخت پوست آن کنده شده و ضمن پخت در غذا له می شود.

همچنین از نظر طعم و رنگ نیز بسیار نامطلوب بوده و البته در این شرایط  باید دقت کنید افراد سودجو این محصول را به عنوان محصول مرغوب اما با قیمت ارزان به شما نفروشند.

پس در صورتی که قصد خرید عمده لوبیا چیتی فله ای تازه و درجه 1 را دارید می توانید با ما در حبوبات الیزا تماس بگیرید و ضمن دریافت قیمت لوبیا چیتی خمین و دیگر نمونه های خارجی، تازه ترین و باکیفیت ترین محصولات را با اظمینان خاطر خریداری کنید.

خرید عمده بهترین لوبیا چیتی در کشور

به طور حتم می دانید که در میان انواع  لوبیا چیتی ایرانی، لوبیا چیتی خمین جزو معروف ترین و باکیفیت ترین لوبیا چیتی تولید شده در کشور می باشد که البته در اصل این محصول به عنوان

  • لوبیا چیتی اقلید
  • لوبیا چیتی ازنا
  • لوبیا چیتی شازند

و دیگر شهرهای استان لرستان و مرکزی شناخته می شوند. اما از آنجایی که این محصولات در شهر خمین بوجاری و آماده عرضه می شوند با نام خمین به شهرت رسیده اند.

اما باید گفت علاوه بر این محصول، در استان زنجان نیز لوبیا چیتی بسیار مرغوبی تولید می شود که با نام لوبیا چیتی زنجان در بازار عرضه می شود.

هر چند که در حال حاضر صادرات حبوبات به دیگر کشورها ممنوع شده، اما باید گفت این محصول به اندازه ای با کیفیت است که به عنوان لوبیا چیتی صادراتی نیز در بازار خرید و فروش می شود.

از نظر طعم و کیفیت پخت بسیار عالی است، بنابراین اگر به دنبال لوبیا چیتی خوشمزه، خوش پخت و درشت هستید می توانید این محصول را خریداری کنید.

اما افرادی که به دنبال خرید لوبیا چیتی ارزان هستند باید بدانند با توجه به کیفیتی که لوبیا زنجان دارد، قیمت آن از قیمت لوبیا چیتی خمین بالاتر و بیشتر است.

علاوه بر دریافت قیمت لوبیا چیتی خمین می توانید قیمت انواع لوبیا چیتی خارجی را از ما دریافت نموده و سفارش خود را ثبت کنید

خرید عمده با کیفیت ترین لوبیا چیتی

سایت فروش عمده لوبیا چیتی پولیش خمین

این روزها خرید اینترنتی حبوبات نیز مانند دیگر محصولات با استقبال خوبی روبرو شده است. در واقع با استفاده از این روش بدون صرف هزینه و زمان موفق خواهید شد به لیست قیمت روز لوبیا چیتی پولیش خمین دست پیدا کنید.

همچنین خیلی از افراد برای اینکه بتوانند به معتبرترین سایت خرید لوبیا چیتی خمین مراجعه کنند، به دنبال این مراکز هستند. تا ضمن خرید بدون واسطه و به دست آوردن مناسب ترین قیمت لوبیا چیتی خمین، با خیالی آسوده محصولات مورد نظر خود را تامین کنند.

در این صورت با وجود مراکز فروش لوبیا و حبوبات متعدد در بازار امروز که در کنار عمده فروشی ها و مراکز پخش لوبیا در بازارهای سنتی، سایت هایی را در دنیای اینترنتی راه اندازی نموده و فعالیت خود را شروع کرده اند، پیدا کردن و انتخاب معتبرترین سایت فروش عمده لوبیا چیتی خمین کار آسانی نخواهد بود.

با این حال بهتر است حتما قبل از خرید درباره فروشنده، مرکز مورد نظر، تجربیات او و سابقه فعالیتش تحقیق کنید. ضمن اینکه پس از دریافت نمونه محصول و آنالیز آن قیمت ها را با چند مرکز دیگر مقایسه کرده و مورد بررسی قرار بدهید.

با این شرایط علاوه بر اینکه نحوه خرید اینترنتی لوبیا چیتی پولیش خمین از سراسر کشور به راحتی قابل انجام است، شما می توانید با خیالی آسوده خرید خود را انجام بدهید.

بنابراین برای انتخاب بهترین سایت فروش آنلاین و استعلام قیمت حبوبات فله ای می توانید با ما در حبوبات الیزا همراه شوید. چرا که ما

  • سال ها تجربه و فعالیت موفقیت در بازار حبوبات کشور داریم.
  • فروش عمده حبوبات فله ای را کاملاً مستقیم انجام می دهیم.
  • قیمت کف بازار و بیشترین حاشیه سود را برایتان در نظر گرفته ایم .
  • در تمامی فصول سال توان تامین تناژ و محصول درخواستی شما را داریم.
  • خود ما تامین کننده اصلی حبوبات ایرانی و واردکننده مستقیم حبوبات خارجی هستیم.

از این رو می توانید با خیالی آسوده و قیمتی مقرون به صرفه خرید خود را در هر تناژی و در تنوع بالا انجام بدهید.

[box type=”error” align=”aligncenter” class=”” width=””]در خرید اینترنتی لوبیا چیتی به دلیل حذف واسطه ها می توان لوبیا خمین را با قیمت کمتری و زیر بازار روز سفارش داده و به صورت عمده و خرده خریداری کرد. [/box]

نمایندگی فروش مستقیم لوبیا چیتی

خرید مستقیم لوبیا چیتی

اگر می خواهید در شهر استان و یا منطقه خود نمایندگی فروش مستقیم لوبیا چیتی خمین و نمونه های خارجی این محصول را دریافت نمایید، ما این امکان را در حبوبات الیزا برایتان فراهم نموده ایم.

به طوری که شما می توانید با خرید محصولات مورد نیاز خود در تناژ بالا، ضمن دریافت نمایندگی فروش حبوبات فله، از رقابتی ترین قیمت های ما بهره مند شده و در میان رقبای خود فروش بیشتر و سود بالاتری را تجربه کنید.

از طرفی متنوع ترین محصولات را تهیه کرده و در بازارهای هدف خود عرضه کنید، همچنین خوب است بدانید با وجود ارائه قیمت پایین، کیفیت محصولات ما درجه 1 بوده و از این نظر نیز خیالتان آسوده باشد که به طور حتم می توانید رضایت 100 درصدی مشتریان خود را به خوبی جلب نمایید.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””] فروش انواع لوبیا چیتی در نمایندگی ها موجب راحتی خرید و فروش مشتریان می گردد و می توان به صورت گسترده ای محصولات مورد نیاز آن ها را سفارش داده و در بازارهای منطقه ای عرضه نمود .[/box]

فروش عمده انواع لوبیا چیتی

خرید عمده انواع لوبیا چیتی

لوبیا چیتی زمانی که تولید می شود، بعد از برداشت راهی کارگاه های بوجاری می شود و بر اساس تمیزی بار و میزان ضایعات آن در انواع

  • لوبیا چیتی بوجار شده
  • لوبیا چیتی دستچین شده
  • لوبیا چیتی پولیش شده
  • لوبیا چیتی سوپر

دسته بندی شده و روانه بازار می شود. با این حال باید گفت قیمت لوبیا چیتی خمین به ترتیب موارد نام برده شده بالاتر می رود. که در ادامه مختصری در مورد انواع آن توضیح خواهیم داد.

چیتی بوجار: لوبیا چیتی که توسط باد پنکه ضایعات درشت آن گرفته می شود.

چیتی دستچین: لوبیا چیتی که در دستگاه ریخته شده و چوب و سنگ آن گرفته می شود.

چیتی پولیش: لوبیا چیتی که خاک و آلودگی های آن گرفته شده و سطحی براق دارند.

چیتی سوپر: لوبیا چیتی که کاملا تمیز و براق و یکدست است. و در واقع مطلوب ترین لوبیا است.

قیمت روز لوبیا چیتی در بازار ایران

شهرستان خمین واقع در استان مرکزی به عنوان قطب لوبیا ایران، لوبیا چیتی فراوانی را سالانه تولید می کند. لوبیا چیتی تولید شده در خمین در کارگاه های بوجاری به دو صورت بوجاری و پولیش شده راهی بازار می شود.

جهت دریافت قیمت لوبیا چیتی خمین در بازار ایران (بار بوجاری و پولیش) می توان از طریق مجموعه حبوبات الیزا اقدام نمود. خوب است بدانید ما در این مجموعه تولید کننده و پخش کننده لوبیا چیتی خمین با قیمت روز و قیمت کف در سطح کشور هستیم که علاوه بر تامین لوبیا چیتی زنجان و لوبیا چیتی خمین امکان فراهم کردن انواع لوبیا چیتی خارجی و وادراتی با کیفیت و قیمت های متنوعی را نیز برایتان فراهم نموده ایم.

عرضه کننده انواع لوبیا چیتی صادراتی و وارداتی

هر چند که در حال حاضر صادرات لوبیا چیتی و دیگر انواع حبوبات به بازارهای خارجی با ممنوعیت روبرو شده است. اما در صورتی که به دنبال تامین لوبیا صادراتی هستید می توانید محصول مورد نظر خود را در تناژ دلخواه و کیفیت مورد نظر تامین کنید.

علاوه بر لوبیا چیتی و قرمز، شما می توانید لوبیا سفید صادراتی را نیز برای عرضه در بازار عراق تامین نمایید.

فروش عمده حبوبات بسته بندی

عمده فروشی لوبیا چیتی 900 گرمی

اگر در بازار خرید و فروش انواع حبوبات به دنبال معتبرترین مرکز عمده فروشی لوبیا چیتی بسته بندی شده هستید می توانید محصولات مورد نظر خود را از ما در حبوبات داریا نیز تهیه کنید.

در این زمینه باید گفت ما در کارخانه اختصاصی خود انواع حبوبات به ویزه بهترین دانه های لوبیا چیتی خمین را جهت بسته بندی انتخاب نموده و با نام تجاری هومسا روانه بازار می کنیم.

از این رو شما می توانید برای تامین حبوبات 900 گرمی مورد نظر خود با قیمت رقابتی و کیفیت اعلاء با مشاوران فروش ما در وبسایت حبوبات بسته بندی هومسا تماس بگیرید.

الیزا علاوه بر فروش آنلاین لوبیا چیتی فله ای و بسته بندی، امکان خرید حضوری را برای شما فراهم نموده است

قیمت لوبیا چیتی خمین فله و بسته بندی در بازار امروز

قیمت روز انواع حبوبات

علاوه بر تمامی مواردی که در زمینه قیمت لوبیای چیتی خمین گفته شد، لازم است بدانید عوامل دیگری نیز بر قیمت روز لوبیا چیتی خمین به صورت بسته بندی نیز موثر است که در این میان می توان به

  • خرید و فروش لوبیا چیتی خمین از کارخانه
  • فروش لوبیا چیتی خمین بسته بندی در تناژ بالا
  • نوع بسته بندی محصول

و دیگر موارد مانند هزینه حمل و نقل اشاره نمود. ضمن اینکه کیفیت محصول، رنگ آن، عدم وجود دانه های شکسته، عدم وجود دانه های کرم خورده و شته زده و… در قیمت لوبیا چیتی عمده و بسته بندی شده تاثیر مستقیمی دارد.

با این حال باید گفت ما در کارخانه حبوبات داریا ضمن انتخاب بسته بندی سلفونی با قیمت مناسب تر اما مرغوبیت خوب، هزینه ها را تا حد بسیاری کاهش داده و قیمت نهایی را بر اساس کیفیت محصول، میزان پولیش آن و یکدست بودن محصول ارائه می دهیم بنابراین مشتریان می توانند از خرید آن با پخت و طعم مناسب اطمینان خاطر بالای را داشته باشند.

4 دیدگاه دربارهٔ «قیمت لوبیا چیتی خمین در بازار روز سال 1401»

    1. وقت بخیر
      بستگی به نوع محصول دارد، برای مثال عدس خارجی کیفیت بالاتری نسبت به عدس ایرانی دارد
      اما در مقابل، نخود ایرانی نسبت به نخود خارجی کیفیت بالاتری دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز