قیمت روز لوبیا

قیمت خرید لوبیا کشاورزی بوجار و دستچین

لوبیا کشارزی یا لوبیا رشتی که به دو صورت دستچین و بوجار عرضه می شود قیمت متفاوتی داشته و به راحتی می توان آن را از همین مجموعه در هر نقطه از ایران خریداری نمود.

لوبیا کشاورزی یکی از انواع لوبیاهای مقوی و مغذی در بین حبوبات است که متاسفانه جزو کم مصرف ترین حبوبات است. تنها در برخی از مناطق ایران لوبیا کشاورزی مصرف نسبتا خوبی دارد. اگر مصرف کنندگان بدانند که جای دادن این لوبیا در برنامه غذایی چه خواص دارویی و درمانی مثبتی دارد از مصرف آن غافل نمی شوند. بازرگانی الیزا علاوه بر انواع حبوبات نخود، لپه، عدس و ماش در کنار سایر لوبیاها، لوبیا کشاورزی را نیز مورد خرید و فروش قرار می دهد.

این لوبیا نیز مانند دیگر لوبیاها به دو صورت بوجار و دستچین از کارگاه ها راهی بازارهای داخلی می شود. که قیمت خرید آن را نوع بوجار یا دستچینش بودنش تعیین می کند. خرید مستقیم از کارگاه های بوجاری که بار را به اقصی نقاط کشور بارگیری می کنند موجب خرید لوبیا با قیمت مناسب تر و ارزان تر می گردد، چرا که در این روش دست واسطه ها از چرخه خرید و فروش حذف شده و نرخ مناسب تری رقم می خورد.

جهت دریافت قیمت و یا خرید لوبیا کشاورزی بوجار و دستچین در هر شهری از ایران بدون در نظر گرفتن محدودیت مکانی می توان با مشاورین مجموعه حبوبات الیزا ارتباط گرفته تا در کمترین زمان لیست قیمت را دریافت و یا لوبیا را ثبت سفارش نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت قیمت روز